Zwanger en uitgerekend in juni!

Hoi dames.

Ik mag me ook aansluiten bij jullie. Wij zijn nu 4 weken en 5 dagen zwanger. En dus uitgeteld rond 14 Juni 2016. Spannend allemaal hoor.

We hebben het geluk dat wij na 1 keer KID ook meteen zwanger zijn ( na 6 positieve zwangerschapstesten nog steeds niet te geloven 😉). Ik heb voor het eerst een vroege test gedaan 5 dagen voor mijn NOD en deze waren alledrie positief. Dat was natuurlijk helemaal geweldig maar er spookt natuurlijk meteen door onze hoofd 'nu al zoveel HCG?? Een tweeling??'

We mogen op 11 november naar de verloskundige dus nog even afwachten.

<span style="line-height: 1.5;">Fijne zwangerschap dames </span>

Liefs Linda en Marjolein

Spannend allemaal!

en Lara zeker schrikken jeetje!  Ik merk dat ik ook elke keer bij het afvegen kijken, is het wel echt.. en heb idd ook al 6 zwangerschapstesten gedaan.

3 november heb ik intake bij de vk en 19 november pas echo.. dus nog ff wachten. We hebben het gisteren en vrijdag aan onze ouders en schoonouders verteld! ik had 2 bollen wol (roze en blauw) ingepakt voor de opa's en oma's. ( voor mijn ouders het eerste 'echte' kleinkind, mijn man heeft namelijk al 2 hele lieve dochters.. het is dus word dus eigenlijk mijn derde kind maar mijn eerste zwangerschap!:)  Ze waren allebei super verrast en emotioneel! en ik natuurlijk ook! Kan met alles wel janken.. hebben jullie dat ook? Wel blij dat onze ouders het weten.. maar voor de meiden moeten we dus nog even onze mond dicht houden en dat is best lastig ze zijn 4 en 7 jaar dus horen alles! :)

fijne zondag!

Gefeliciteerd aan alle nieuwe dames! Echt super leuk! Geniet ervan.

Wij zijn vanochtend heel vroeg oom en tante geworden van ons 6de neefje. Net in het ziekenhuis geweest om de kleine te bewonderen. Heel gek idee dat ik daar over 7 of 8 maanden lig!!!!

Nu echt super moe en ziekig. We zijn de hele nacht op de hoogte gehouden van alle gebeurtenissen. Ik kon de slaap dus niet echt vatten.

Kortom, weltrusten en tot snel.....

veel liefs Felice

Hallo allemaal,

Ook ik wil me graag melden hier in dit forum! Vandaag 5 weken en 5 dagen zwanger. Na een miskraam te hebben gehad 3 maandjes geleden bij 5 weken en 3 dagen heb ik nu weer goede hoop dat het dit keer wel goed komt! Maar wat blijft het spannend allemaal :) op 22 oktober heb ik een inwendige echo, ik ben dan 7 weken en 1 dag naar eigen berekening.

Jullie ook allemaal gefeliciteerd en hopelijk gaat het bij iedereen goed :)

Ik heb trouwens nog helemaal geen klachten (geen pijnlijke borsten, niet misselijk) alleen moet ik vaak plassen. Dat geeft soms het gevoel dat er niks gebeurt. Maar we blijven positief!

Heb al wel te veel testen gedaan en het lijntje is nu knal rood :)

Nu is het maar weer afwachten maar pfhoe wat duren de dagen lang he!

Goedemorgen,

bij jullie dus ook die onzekerheden en sommigen van jullie hebben meerdere testen gedaan. Ik denk dat ik zo ook weer een test ga halen van clearbleu die geeft ook het aantal weken aan dat je zwanger bent. Afgelopen weekend ging het wel goed wat betreft bruinige afscheiding totdat ik gister middag na het plassen weer waterige bruin afscheiding voelde vloeien. Weer schrikken natuurlijk! Ik weet dat dit soms kan, dat had de vk mij ook gezegd maar ik vind dat het niet zo hoort. Gister avond, vannacht en vanmorgen was mijn urine weer normaal en bij het afvegen schoon wc papier. Ik heb helemaal geen krampen of buikpijn gehad. Wel vind ik dat mijn klachten wat verminderd zijn, daar maak ik me ook weer zorgen over. Alhoewel mijn borsten vanmorgen wel weer zwaar en heel gevoelig aanvoelden. Ik had vannacht voor de zekerheid een verbandje omgedaan maar die was vanmorgen schoon net zoals alle inlegkruisjes die ik het afgelopen weekend heb gebruikt. Ik moet nog een hele week wachten op de echo, pfff wat kunnen 7 dagen lang duren als je in onzekerheid zit. Mijn zus die was de eerste 3 maanden zelfs nog ongesteld, tenminste dat dacht ze want ze wist niet dat ze zwanger was. Ik probeer echt realistisch te blijven maar de onzekerheid is killing! Mijn vriend en ik weten niet hoe we ons moeten voelen, of blij dat ik zwanger ben of sip vanwege het oud (?) bloed wat ik verloren heb. Nou ja, ik ga in ieder geval testen vandaag en kijken of het aantal weken zwanger zijn nog  wel klopt en denk dat ik de vk ook weer ga bellen tijdens het telefonisch spreekuur. Ik houd jullie op de hoogte!

even  een vraag; omdat ik mijn urine opvang in de witte kannen voor mvm valt het erg op dat mijn urine erg gelig is en (sorry) het heeft een sterke geur. Omdat ik altijd veel water drink was mijn urine erg helder en geurloos voor mijn zwangerschap. Zijn er meer van jullie die dit herkennen?

liefs Lara

Hallo allemaal!

Pas 1x ongesteld geweest na het laten verwijderen van mijn spiraaltje maar vanochtend dan echt een positieve zwangerschapstest.. En dan ook nog een hele duidelijke ook! Ik ben helemaal verbaasd..

Ik ben 31 jaar en moeder van twee zoontjes van 5 en 8 jaar. Nu komt dus ook mijn lang gekoesterde wens... nummertje 3 :)

Ik heb dus eigenlijk geen idee hoever ik ben, ik weet niet eens hoelang mijn cyclus is normaal... Als ik uitga van 28 dagen ben ik morgen 4 weken.

Mijn kwaaltjes...

Vorige week vond ik de koffie op het werk opeens echt vies. Ik heb het al dagen ijskoud, ik ben nogal emotioneel (sorry mensen om me heen), en ontzettend pijnlijke borsten.. Verder zet mijn onderbuik uit... maar dat komt misschien ook omdat mijn lijf dit al 2x eerder gedaan heeft en nu zoiets heeft van... oké standje zwanger!!

Nu even verder van de shock bijkomen :D

Veel liefs!

Hallo allemaal,

Ik heb vrijdag positief getest en ben dus zwanger van ons derde kindje! Superblij mee, al is het natuurlijk nog erg pril.

Heb gelukkig (nog) nauwelijks klachten, alleen wat sneller duizelig en af en toe zere borsten.

Het lijkt me erg leuk om op dit forum mee te doen, zeker nu ik het verder nog met niemand anders kan delen! (Behalve manlief natuurlijk, maar dat is toch anders ;))

Groetjes, mamaC

Hallo MamaC

Hoe oud zijn jouw kinderen?
Bij de andere 2 kinderen heb ik het iedereen meteen verteld dat ik zwanger was. Nu mijn kinderen het bewust zullen meemaken zit dat anders. We hebben besloten het pas rond sinterklaas of kerst te vertellen. Dus alleen mijn man en mijn beste vriendin weten het op dit moment. De kinderen wil ik nu niet helemaal blij maken, stel het gaat mis.. dat leed wil ik ze niet aandoen.

Liefs!

Terug
Bovenaan