zwanger en uitgerekend in september 2016

Veel nieuwe namen erbij! Leuk :) gefeliciteerd allemaal!

vorige week vertelde mijn collega dat ze zwanger is! Uitgerekend in augustus! Nog moeilijker om mn mond te houden, haha!

Ik ben veel misselijk in de ochtend en avond. Overdag gaat het goed. Maar nog alles binnen gehouden.

Ik vind het ook laat dat er pas met 10-12 weken een echo wordt gemaakt. Heb ik pas 16 febr. Ik ben nu net in de 9e week.

Is het normaal om het na die echo aan iedereen te vertellen? Lijkt me nog wel vroeg.

Ik heb nog totaal geen buikje, ben alleen nog maar 1 kilo afgevallen.. Maar mn borsten zijn wel 2x zo groot.. Erg vreemd.

Hoi allemaal :)

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ikzelf ben ook uitgerekend in September.

Spannend allemaal.. ik heb alleen last van menstruatie achtige krampen  (mijn test was positief hoor) herkend iemand dit??

Liefs, Daaandje

Super blij heb een zwangerschap test gedaan en was positief gelukkig. Ik heb net een miskraam gehad bij 7 weken en 5 dagen dus het is nu wel echt weer super spannend. Ben nu weer 7 weken en 3 dagen en met 8 weken en 6 dagen na echo ben zo benieuwd ❤️❤️

Goede avond dames

ten eerste allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

ik ben er net achter dat ik zwanger ben en natuurlijk super blij.

Helemaal omdat ze ons verteld hadden dat we zonder hulp van het ziekenhuis helemaal niet zwanger konden worden.

we zouden nog eerder de staatsloterij winnen zei de arts.

nu hebben we al een prachtige zoon van 2,5 en een pleegkindje van 14 maanden.

Ik heb al de eerste echo gehad omdat de artsen voor een raadsel stonden en ik heel erg onzeker was.

en nu is er dus de kans dat het niet 1 kindje is maar 2 ik mag vrijdag weer naar het ziekenhuis voor een echo.

alles is nog heel erg spannend omdat de kwaliteiten van de zaadjes niet geweldig zijn op zn zachts gezegd.

de eerste echo zag alles er uit zo als het moet

fijne avond allemaal

Daandje, menstruatie krampen komen vaak voor in het begin van je zwangerschap. Sowieso voelt het daar allemaal wat anders nu dan anders, zolang je verder geen bloedverlies hebt hoef je je geen zorgen te maken

gebruiker15372 het is zeker spannend allemaal. Ik merk dat ik zelf ook bij sommige gevoelens in paniek schiet. September 2015 heb ik ook een miskraam gehad, hierbij werd ik ruw gewekt met veel bloedverlies. Ik heb daar nu snachts wel eens wat moeite mee. Dan denk ik ook weer wakker te worden met dit gevoel. Aan de andere kant voel ik mijzelf nu weer zo anders als toen, dus ergens weet ik ook wel dat het nu goed zit. Maar de angst blijft en ik tel dan ook de dagen bijna af tot de eerste echo straks ;-)

Kim wat zul jij ongelooflijk dankbaar zijn dat je nu toch zwanger bent! En als ik jou was, had ik ook een loterij lot gekocht! Gefeliciteerd.

Hi ja amanda spring nu wel een gat in de lucht en we hebben  ook loten  gekocht voor mijn ouders en schoonouders met daar op geschreven  gegarandeerd prijs jackpot valt op ongeveer  22 september duurde even voor het lande. Maar reactie was super leuk wel de afspraak dat ze de prijs delen.

Ik ben enorm misselijk  drama blijft  bijna geen hap binnen hopelijk gaat het snel over want wil mn werk gever nog niks zeggen vorige week griep (dacht ik dus thuis gebleven ) deze week weer aan het werk.

Hoi Dames, aller eerst nog gefeliciteerd allemaal!

Ik ben een vrouw van 32 en ben zwanger van de 2de. Begin januari testen wij positief en heb bij 7 week (afgelopen vrijdag) de eerste echo gehad. Alles lijkt goed en het hartje klopt al! Theoretisch ben ik uitgerekend op 15 sep, maar dat zal met de 12-weken echo vast wel weer wat verschuiven. Mijn zoontje is nu 3 en qua periode van zwangerschap loop ik precies gelijk als toen ik zwanger was van hem...bijzonder

Afgelopen weekend hebben wij onze ouders en broers/zussen ingelicht. Mijn zoontje hebben we een t-shirt aangedaan met de tekst: 'Ik ben stoer ik wordt grote broer!' Ze hadden het allemaal snel door, en heb erg leuke reacties gekregen. Bij de eerste hebben wij het pas na 12 week verteld, maar we konden het na de echo bij 7 week nu echt niet langer voor ons houden.

Helaas heb ik ook de ervaring van een vroege miskraam, dus vind het nu wel spannender dan de eerste zwangerschap. Die aanblijvende moeheid heb ik ook, en als ik dan zo moe ben wordt ik ook nog eens heel erg weeig, vind dat erg lastig wat ben het liefst een bezig bijtje...is voor een goed doel en wil dan ook niet te veel klagen, hoop dat het na 12-16 week weer beter zal gaan.

Hi dames....

Leuk veel nieuwe zwangere er bij...

Morgen avond hebben wij de 8 weken echo vind heel spannend......ik heb geen bloedingen gehad niets...maar heb verder niet veel klachten dan alleen moe en zere tepels verder nergens last van......ben echt benieuwd hoe het gaat morgen ....En of alles goed is........spannend duurt nog zo lang voor het mogen avond is......

Succes voor iedereen...

Terug
Bovenaan