zwanger en uitgerekend in september 2016

Hoihoi!

Ik kwam weer even naar alle leuke verhalen kijken.

Ook ik heb vandaag een goede echo gehad! Een mooi kloppend hartje en de echo staat voor nu op 6 weken en 6 dagen. 28 september uitgerekend dus!

@sophie86 Sinds 2 dagen ben ik niet meer continu misselijk en heb ik veel meer energie (en BAM, daar sloeg de onzekerheid toe) gelukkig heeft de echo vandaag dat allemaal goed gemaakt.

Gek he, klagen als je misselijk bent maar onzeker zijn als het niet zo is.

Wat mijn ergste kwaaltje nu is is jeukende borsten. En dan bedoel ik ook écht jeuken. Aaaahhhhhhh!!!

Ook de gekke trek begint nu te komen. Waar je me voorheen wakker voor kon maken, aardappeltjes of kip, daar hoef ik nu nieteens meer aan te denken of ik word alweer misselijk.

Daarintegen ben ik nu helemaal verslingerd aan pindakaas.

Voor nu staat de volgende echo op 7 maart ingepland en zou dan 11 weken zijn.

Hoe gaat het met jullie?

Al gekke trek in dingen? En vervelende kwaaltjes?

Kussies van mij

Oja, een leuke tip voor allemaal: de grote geboortegids.

Ik kon deze via mijn verloskundige kopen en is een soort encyclopedie over de zwangerschap, baby's en alles daar omheen.

Leuk om alle verhalen weer te lezen. Goed om te horen dat de meeste van jullie al een goede echo hebben gehad!!

ik zit nu helemaal in de stress en vol spanning. Morgen onze allereerste echo van onze eerste kindje. Hopen dat het allemaal goed en gezond is! Nu 10,5 week. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen wat de uitgerekende datum wordt. SPANNEND!!

@tammy....

Hahahah pinderkaas dat ken ik hahaha ik ben er ok Ineens verzot op....

@marjolein Hoe is je echo gegaan??? Hopelijk alles ook goed...

Zijn jullie ook al aan t kijken voor kraamzorg....Ze zeiden tegen mij dat je dat al snel moet regelen ongeveer vanaf week 10 vind dat best vroeg.....er kan nog van alles gebeuren ........

Verder heb ik het mijn leidingevende al wel verteld verder op mn werk weten ze het nog niet, maar twijfel er wel over, werk in de zorg op een gesloten afdeling wat soms best pittig kan zijn......nu doe ik alles alleen ook de zwaren bewoners maar merk wel dat ik veel druk op mn buik zet....

Naja succes iedereen..

Zo bijzonder... Vandaag onze kleine gezien. Alles gezond, mooi hartactiviteit en lekker beweeglijk. Zo bijzonder moment! Geluksgevoel. Dit weekend gaan we het aan onze ouders vertellen. Spannend

Hallo allemaal,

Wat ia het hier stilletjes.....jammer....

Hoe gaat het met jullie.....? Ik ben onder tussen ruim 10 weken zwanger.....klachten heb ik nooit echt gehad al ben ik sneller moe en het trekt in mn liezen ook krijg ik allemaal kleine bultjes op mijn gezicht aaaaghhh je ziet ze alleen met bepaalde lichtinval, qua eten brrrr moet er niets van hebben alleen soep is t enige wat ik echt nog eet en wat brood, warme prak, kip enz moet ok allemaal niet meer ook sapjes vind ik vreselijk......drink alleen liters water.....ik ben ook nog niet aangekomen terwijl dat wel moet......afgelopen week nachtdienst gehad, was niet zo pretje slaap overdag niet dus nog meer moe, hahaha wat een geklaag dan he als ik het zo lees......maar nee dat eten bah tis dat het moet maar nee liever niet......raar hè wat je lichaam allemaal met je kan doen.......ben erg benieuwd hoe het met jullie is.....Verder mag ik niet klagen hoor

Hoi lieve dames,

Wat leuk om te lezen dat veel mensen ondertussen hun eerste echo hebben gehad! wat een machtig mooi gevoel was dat zeg. Ook ik heb mijn eerste echo mee mogen maken en het hartje mogen zien kloppen. Vandaag ben ik 9 weken. Tijdens mijn echo is de uitgerekende datum naar 23 september gezet. Ik ben benieuwd wat het volgende keer is. nog 2,5 week wachten en dan mag ik weer!

Mijn vriend en ik hebben ervoor gekozen om inderdaad geen combinatietest te doen. Mocht er een verhoogd risico komen dan wil ik sowieso geen risicovolle onderzoeken laten doen en ik zal ook geen abortus laten plegen dus de combinatietest heeft voor ons gewoon geen nut. We gaan er gewoon vanuit dat het gezond :)

Sophie86: Tot nu toe alleen een 'vol' gevoel. niet misselijk maar ontoepasselijk. Sinds een paar dagen nu ook onwijs moe... dat is wel echt frustrerend. zeker op mijn werk. Komende 6 weken werk ik 6 dagen per week omdat mijn assistent ons helaas gaat verlaten. dat zal zwaar worden...

Hoi Iedereen,

wij hebben vandaag combinatietest gehad,echo zag er uitstekend uit,alleen is er iets met mijn bloedwaarden,echt fijn,hoogstwaarschijnlijk vanwege mijn leeftijd bijna 36 jaar(ik probeer met alle mogelijke moeite positief te blijven,alles was goed te zien,hartje ook gehoord echt super geweldig,maar nu toch een beetje spanning vooral bij de as papa!

Maar goed morgen weer terug naar verloskundige en hopelijk niks aan de hand!

Terug
Bovenaan