Hoihoi!
Ik kwam weer even naar alle leuke verhalen kijken.
Ook ik heb vandaag een goede echo gehad! Een mooi kloppend hartje en de echo staat voor nu op 6 weken en 6 dagen. 28 september uitgerekend dus!
@sophie86 Sinds 2 dagen ben ik niet meer continu misselijk en heb ik veel meer energie (en BAM, daar sloeg de onzekerheid toe) gelukkig heeft de echo vandaag dat allemaal goed gemaakt.
Gek he, klagen als je misselijk bent maar onzeker zijn als het niet zo is.
Wat mijn ergste kwaaltje nu is is jeukende borsten. En dan bedoel ik ook écht jeuken. Aaaahhhhhhh!!!
Ook de gekke trek begint nu te komen. Waar je me voorheen wakker voor kon maken, aardappeltjes of kip, daar hoef ik nu nieteens meer aan te denken of ik word alweer misselijk.
Daarintegen ben ik nu helemaal verslingerd aan pindakaas.
Voor nu staat de volgende echo op 7 maart ingepland en zou dan 11 weken zijn.
Hoe gaat het met jullie?
Al gekke trek in dingen? En vervelende kwaaltjes?
Kussies van mij
Ik kwam weer even naar alle leuke verhalen kijken.
Ook ik heb vandaag een goede echo gehad! Een mooi kloppend hartje en de echo staat voor nu op 6 weken en 6 dagen. 28 september uitgerekend dus!
@sophie86 Sinds 2 dagen ben ik niet meer continu misselijk en heb ik veel meer energie (en BAM, daar sloeg de onzekerheid toe) gelukkig heeft de echo vandaag dat allemaal goed gemaakt.
Gek he, klagen als je misselijk bent maar onzeker zijn als het niet zo is.
Wat mijn ergste kwaaltje nu is is jeukende borsten. En dan bedoel ik ook écht jeuken. Aaaahhhhhhh!!!
Ook de gekke trek begint nu te komen. Waar je me voorheen wakker voor kon maken, aardappeltjes of kip, daar hoef ik nu nieteens meer aan te denken of ik word alweer misselijk.
Daarintegen ben ik nu helemaal verslingerd aan pindakaas.
Voor nu staat de volgende echo op 7 maart ingepland en zou dan 11 weken zijn.
Hoe gaat het met jullie?
Al gekke trek in dingen? En vervelende kwaaltjes?
Kussies van mij