zwanger en uitgerekend in september 2016

hi ladies,

na ruim twee weken elke ochtend opgestaan met misselijkheid, gaat het nu sinds twee dagen weer een stuk beter. Ik heb meer energie en eet weer normaal. Hopelijk blijft dit nu zo. Hoe is dat bij jullie?

Verder maar even een grotere bh gekocht, zit een stuk prettiger ;)

nog twee weekjes geduld voor de eerste echo (met 11 weken pas)

Wij hebben het de broers, zussen en ouders grotendeels verteld. Erg leuke reacties! Omdat de zwangerschap erg spontaan is gekomen, had niemand het verwacht.

Gisteren de 8 weken echo gehad, en alles zag er tot nu toe goed uit nooit kloppend hartje...☺ nu moeten we alleen verzinnen of we een combinatie test willen doen, ben er nog niet helemaal over uit.....

Wie hier op het forum heeft het gedaan of gaat dat ook doen....

Vanochtend echo gehad ben nu 8 wkn en 1 dag mooi kloppend hartje en alles zal er prima uit!

Vandaag ook maar bekend gemaakt want mijn zusje had haar mond per ongeluk voorbij gepraat....

14 september uitgerekend

Wat fijn allemaal van de kloppende hartjes! :) Genieten!

Ik heb vorige week (woensdag) mijn eerste echo gehad en ook een kloppend hartje. Omdat ze nog niet zeker de uitgerekende datum kon bepalen heb ik er over 2 weken weer een (dan ben ik bijna 11 weken).
Ik heb er nu al zin in, gezien het dan al echt eruit zal zien als een babytje.

Hier weten inmiddels ook onze ouders het, de rest nog niet. Super leuke reacties gehad!

@nv: Ik ga de combinatietest niet doen. Ik vond het ook wel lastig, maar voor ons is al duidelijk dat mocht er ''verhoogde kans'' uit komen, dat we dan geen vlokkentest of vruchtwaterpunctie laten doen (ik wil de kans op een miskraam niet verhogen). Abortus is voor mij persoonlijk ook geen optie, dus dan ga ik me maar niet onnodig druk maken hierom. Ik ken helaas ook genoeg verhalen van mensen namelijk die ''verhoogde kans'' hadden maar een kerngezonde baby hadden. Maar ik denk dat de keuze echt heel persoonlijk is. Ik ben ook wel benieuwd hoe de rest hierover denkt!

Hi allemaal,

Fijn zeg een goede eerste echo! Dat is toch wel een van de spannendste momenten. Ik kan niet wachten! Het gekke is dat je dus eigenlijk maar twee echo's krijgt (of meer waneer het eea niet onduidelijk is). Maar je zou toch denken dat je bij drie maanden (na de 'gevarenzone') toch nog een check hebt?!

Erg nieuwsgierig hoe het met de vrouwen gaat die tegelijkertijd met mij lopen. Tammy en Eef4, hoe voelen jullie je? Nog meer last gekregen van misselijkheid of andere zwangerschapskenmerken?

Ik word in de ochtend wel een stuk misselijker, voorheen ging het eigenlijk alle kanten op. Veel meer trek in vlees en vet eten, normaal gesproken ben ik meer van gezond en vegetarisch eten. Dus ik moet mezelf flink inhouden :)

Groetjes!

Wij hebben ook besloten om het niet te gaan doen.....vind het nog al wat allemaal......

Over 3 weken weer echo dan ben ik 12 weken......spannend....

Ik ben niet misselijk of iets maar de laatste week heel heel moe, zal de hele dag wel kunnen slapen, ook walg ik van gekookte aardappelen en vlees, op brood heb ik weer trek in pindakaas

Hai!

Ook wij hebben vanmorgen onze eerste echo gehad. Het is nog een prille zwangerschap, ongeveer 7 weken, maar er was een prachtig kloppend hartje te zien. Verder zag alles er naar behoren uit! Tranen van geluk dus.

Verder gaat het prima. Moe, misselijk en extreem vaak plassen(vooral snachts). Nu we de kleine hebben gezien, durven we er toch wat meer vanuit te gaan dat het goed gaat. Zo meteen dus ook maar even de blije doos bestellen ;-)

Fijn om te lezen dat er veel mooie echo's gemaakt zijn de afgelopen week.

Hallo allemaal,

Wij zijn vandaag voor de 8 week echo geweest. Ben iets meer dan 7 weekjes. Dus nog lekker pril. We hebben het hartje zien kloppen,.. en veel info gekregen vandaag.

We moet 8 maart weer terug komen. Dan word er gekeken hoe ver ik ben. Ben heel benieuwd. En hopen op een goede afloop dit keer.

Dat word nog lekker lezen, en genieten....

Ook ben ik wel misselijk deze keer.. en veel moe, en veel plassen hahaha.. Verder gaat het goed..

Terug
Bovenaan