zwanger en uitgerekend in september 2016

Hoihoi!

Mijn onzekerheid is helemaal weg!!! Ik heb vandaag een SUPER echo gehad! De kleine (echt heel klein, +- 5cm) was heerlijk aan het spartelen en ziet er goed uit. Nu 10 weken en 5 dagen.

Bij mij begint het buikje nu al echt te komen, en heb een beetje hetzelfde als jou Sophie86. Een extra vetje rond de navel maar daar onder keihard!

Ik weet nu dat ik geluk mag hebben dat ik me niet meer zo ellendig voel en het échte genieten kan nu beginnen.

Ik kijk uit naar jullie verdere verhalen!

X

de onzekerheid is nu weg! vanmorgen een goede echo gehad :)

ben 11 weken en 5 dagen zwanger. het kindje bewoog, en het hartje klopte. heel blij!

kindje was 13 cm.. :)

dus nu alles regelen en aanvragen :)

Hoi dames!

Ik kom ook mee praten, ik ben 12 weken nu, 18 september uitgeteld en al 3 echo's gehad, dus echt de groei goed kunnen zien.

Wat ik me wel afvraag, hebben meer van jullie al echt een buikje? Ik heb mijn eerste positie broek al gekocht en het is echt een opluchting haha!

Groetjes

Hoi Iedereen,

Nou alle uitslagen binnen ook de nipt-test en alles is goed dus een ontzettend blije en gerustte as mama hier :),en idd werd meerdere malen verteld dat de kans ontzettend klein was maar toch je zit in lichte spanning...maar we gaan weer verder genieten!

Verder tot nu een hele fijne zwangerschap energie begint mee terug tekomen,ben nog wel moe hoor maar mag niet mopperen!

Wat leuk om alle verhalen te lezen!

@missymaris weet je zeker dat je babytje 13 cm is of ben je langer zwanger? Ik heb het idee dat je kindje met bijna 12 weken een stuk kleiner moet zijn dan dat!

@monique wat fijn om te horen!

Ik word hier vrolijk van!!!

Goedemorgen allemaal,

Mag ik met jullie mee komen posten ?
Ik ben Marijke, mama van een zoon Flint die net 3 is geworden.
Na ruim 2 jaar wachten en anderhalf jaar in de medische molen had ik op 31-12 de positieve test in handen na onze 2e iui poging.

Voor ons is deze zwangerschap nog extra spannend omdat de zwangerschap van Flint eindigde in een spoedkeizersnede met 35.1 week, omdat zijn hartslag weg viel op het ctg. Ik was de avond daarvoor opgenomen in het ziekenhuis omdat ze tijdens de liggingsecho er achter kwamen dat Flint ruim 5 weken achterliep op de groei.
Bij zijn geboorte bleek dit ook echt zo te zijn, hij was 40 cm en woog net 1685 gram, piepklein voor een kindje van 35 weken...bovendien bleek hij een enorme knoop in zn navelstreng te hebben waardoor hij geen voeding meer kreeg...

We hopen dat we deze zwangerschap iets minder hectisch doormaken.
Ik vind het doodeng maar kan nu na 14 weken steeds een beetje meer genieten...op naar september :)

Ik had al even gekeken. het klopt idd niet. ook niet qua de lengte van de zwangerschap.

op de echo foto stond 13 cm. wat dat inhoud weet ik niet. weet wel dat de foto ingezoomd is. en dat het daardoor veel groter lijkt. leek me idd wel al heel erg groot toe..

bedankt ;) ik had dat even zo snel niet door. vanwege het heel blij zijn na de echo..

Terug
Bovenaan