zwanger en uitgerekend in september 2016

Missymaris

Aagh meid maak het uit.....logies dat je blij was dan maak t ook niet uit hoe groot het is hahaha.

Hoe is verder met iedereen?

Hier prima al word mn huid wel een beetje vervelend....kleine bultjes die je alleen ziet met bepaald licht val en wat pukkels op de kin en haar grens snik snik zo.......Verder begint mn buikje een klein beetje uit te zetten al bn ik nog maar 1 kilo aangekomen.....Hoe doen jullie het als het kindje geboren is gaan jullie minder werken? Ik zelf denk een dag minder dus 24 uur, werk in de zorg dus qua diensten is avonddienst het prettigst....prettig zonnige zondag vandaag

Hallo dames
ik lees al een tijdje mee. Afgelopen vrijdag heb ik de termijn echo gehad en ben op 23 september uitgerekend. Helemaal leuk!

En hier natuurlijk ook iedereen gefeliciteerd.
Wel vroeg ik me af wie zich nog meer echt heel k*t voelt? Wilde heel graag kindjes en ben mega blij dat ik nu zwanger ben. Maar ik voel me de laatste paar dagen echt alleen maar k*t.  Ben onwijs moe (gaat gelukkig steeds beter), maar ik ben ineens heel onzeker en heb soms paniek aanvallen.   Heel eng..
Ben benieuwd wie zich hierin herkent?

Ikn herken het wel suuusje.

Geen paniek aan vallen maar heb wel al paar x flinke jank buien gehad van hoe het allemaal moet straks hoeveel uur ik ga werken,houden we nog geld over voor leuke dingen,waar breng ik het heen.....enz enz.....ik denk dat het normaal is sprak pas een vriendin die zei al dat het heel herkenbaar is.....

Hoe zit het trouwens met jullie gewicht ik ben nog maar 1 kilo aan gekomen en ben toch al ruim 13 weken zwanger....

Hoi allemaal,

Bij mij begint het buikje langzamerhand wat naar voren te komen. Ik ben ook nog maar 1 kg aangekomen, en ben nu 14wk 4dgn. Sporten doe ik nog steeds net als voor de zwangerschap en ik pas al m'n kleren nog.

Ik voel me stukken beter, meer energie, normale eetlust weer terug. Zelfs weer zin in koekjes en chocolade.

Morgen tweede afspraak bij verloskundige om naar het hartje te luisteren! En op 7 april de afspraak gemaakt voor een pretecho! We zijn super benieuwd naar het geslacht, alles is inderdaad zo standaard wit/grijs als je niet weet wat het wordt.

Na de zwangerschap heb ik tot aan januari verlof, dan ga ik 1dag betaald ouderschapsverlof opnemen (ik werk 5 dagen). ik werk in het onderwijs, dus heb al veel vakanties en ben op halve dagen op tijd thuis. Mn vriend gaat ook 1 a 2 dagen minder werken. Hij werkt in een winkel, dus kan ook schuiven met weekend werken en door de week vrij.

Hoi allemaal,

Alweer een tijdje geleden.

Hoe gaat t met jullie kwaaltjes? Hier op en af en sinds een paar dagen weer erg misselijk.

Weten jullie ondertussen al wat het wordt? Ik heb 6 april een pret echo om het geslacht te bepalen. Ben dan 15 weken. Zoooo spannend!!!!

Kijk uit naar jullie verhalen. X

Hier verloopt alles nog prima,

Ben nu 15 +1 as dinsdag weer controle en hartje luisteren, wij weten het pas wat het wordt al we de 20 weken echo hebben dst duurt  nog 4 weken

Terug
Bovenaan