zwanger en uitgerekend in september 2016

Ik heb ook last van een onrustige huid.. Toch die hormonen nu al he ;)

gefeliciteerd Danielle! Zijn we gelijk, ik heb ook een zoontje van 16mnd..hij is van 24aug ! Spookt wel nu al door me hoofd hoe ik dat straks moet doen allemaal hoor met 2 kindjes.. Maar eerst maar de eerste echo Afwachten ... Wel fijn geen kwaaltjes, gelukkig hoeft het idd niets te zeggen maar snap wel dat je er wat onzeker van kan worden.

hebben jullie die echo allemaal bij de verloskundige zelf? Ik moet namelijk eerst daarheen voor een intake en dan krijg ik een verwijsbrief mee om een afspraak te maken in het echocentrum.

Gefeliciteerd meiden!!

Mijn ouders, broertje en zusje weten het.. en mn oma. Ik moest het kwijt na 10 jaar hopen.... was totaal in shock en dat duurde ook wel ene paar dagen.
Vind het heeeeeeeeeel spannend. maar invloed heb je dr gewoon niet op.. ik zou meer kunnen genieten als ik een goede echo heb gehad. Over 2 weken krijg ik die bij de verloskundige :)
een inwendige, dan zien ze het beter. En aangezien ik die al honderden keren heb gehad.. no problem :)

En ik wordt idd ook steeds om 5 wakker! en volgens mij ben ik 2 kilo gegroeid van het extra eten...oeps.

Het is mijn eerste zwangerschap en ik voel me redelijk goed. idd wel pukkels hahaha.

En ook ik heb me aangemeld bij moeders voor moeders!

snap dat je het wel graag wilde vertellen dan inderdaad Janny, wat zal iedereen blij zijn!

Gefeliciteerd Danielle! We zijn op dezelfde datum uitgerekend :) Ben net bij de dokter geweest (voor iets anders) maar heb 'm natuurlijk ook verteld dat ik zwanger ben en daar kwam uit dat mijn uitgerekende datum 9 september is als alles goed mag gaan.

Leuk Janny dat je het al verteld hebt aan je familie. Ik kan me voorstellen dat je na zoveel jaar proberen het nu niet voor je kan houden dat het eindelijk zo ver is! Iedereen dolenthousiast zeker? Ik twijfel een beetje of ik het al aan mijn (schoon)ouders en broers/zussen moet vertellen. Denk er nog even over na ;)

Leuk om allemaal te horen! Wat hebben jullie trouwens al vroeg een echo. Bij het ziekenhuis waar ik naartoe ga staat echt pas met 12 weken. Duurt lang! Over 2 weken bel ik eerst mr eens de huisarts.

Hier als het goed is 6 september uitgerekend. Spannend!

VAndaag iig heel erg last van de hormonen. Als ik de hele zwangerschap zo chagrijnig blijf wordt dat nog wat voor mijn man :p.

Ze waren idd erg verrast en erg blij. vooral mn oma.. die was in tranen.

officieel doen ze bij ons ook pas later een echo maar omdat ik mn situatie heb uitgelegd kwamen ze zelf met het voorstel om het met 8 weken te doen en dan met 10 weken nog eens.

Qua hormonen.. tjah voel me soms wel wat gefrustreerd/chagie. En ik mopper( lees zeur) volgens mn vriend :p

Ojah.. mijn zin in sex is compleet weg....:(   En zeer gevoelig en branderig bij gemeenschap. Dus manlief is minder blij nu ;)

Jullie geen last van?

Hallo allemaal,

Wat leuk om hieraan deel te nemen. Voor mij/ons de eerste keer een forum en de eerste keer zwanger. Zo als het er nu uit ziet op 8 sept 2016 uitgerekend. Wij gaan 19 januari voor de eerste echo naar de gynaecoloog. Spannend natuurlijk. Ik ben benieuwd wat ik hier allemaal kan verwachten. Iig leuk om het hier anoniem te kunnen delen. 

Gefeliciteerd!! Ja om medische redenen hebben wij op 19 januari onze eerste echo.. Naar verwachting zijn wij dan 7 weken zwanger. Het is allemaal zo pril... Maandag weer bloedprikken om te checken hoe hoog de Hcg waarden zijn.. Kan ik mooi een beetje in de gaten houden zo! Succes!

Terug
Bovenaan