zwanger en uitgerekend in september 2016

Ik weet niet of het vroeg is voor een echo,  is voor mij de eerste keer.  Verloskundige heb ik gebeld en die kwam zelf met deze datum.  Ik al lang blij dat ik niet tot 12 weken hoef te wachten

Heel verschillend wanneer iedereen een echo heeft en inderdaad best vroeg soms. De dokter zei gisteren dat ik even de 6 weken af moet wachten en dan de verloskundige kan bellen voor een afspraak voor rond de 10-12e week. Zelf wil ik ook niet al te vroeg een echo want mijn vriendin had dat ook en bij haar konden ze toen geen hartje horen. Ze waren te vroeg geweest en moesten over 2 weken terugkomen voor een nieuwe echo. Maar in die 2 weken was zij natuurlijk erg bang. Ik wil in ieder geval niet voor de 10e week. Wat duurt dat eigenlijk nog lang he!!

Gefeliciteerd trouwens Babynella! :)

Gefeliciteerd babynella!

ik vandaag ook precies 5 weken,, dat die andere 6wekennmaar snel voorbij mogen vliegen! En dat alles bij iedereen goed blijft gaan, heb nzoveel kriebels in me buik als ik er aan denk :)

@Espe en Danielle

ik ook op 9 september uitgerekend! Hebben jullie al zwangerschapskwaaltjes? Ik bijna niks.. Eerste zwangerschap, weet niet zo goed wat ik moet verwachten. Het enige is dat ik zo snel kan huilen, wat buikpijn en heeel af en toe (om de 2 dagen ofzo) paar minuten hoofdpijn.. En juist omdat iedereen om me heen vraagt of ik niet al misselijk ben, begin ik me zorgen te maken om een miskraam :s Terwijl niets daarop duidt

@Strawberry85 ik ben even aan het spieken, hoor eigenlijk in het juli topic. Maar ik zeg, maak je geen zorgen en geniet ervan zolang je nog niet misselijk bent haha. Kreeg ik last van vanaf 7 weken en nu met bijna 14 weken nog steeds (niet heel hoopgevend he haha, sorry). Dus dat wil niks zeggen, probeer te genieten! :)

Terug
Bovenaan