zwanger op wat latere leeftijd wie ook?

doordat dit item toch weer iets naar de achtergrond is geraakt heb ik hem maar weer eens naar voren gehaalt.

ik heb vorige week een vlokkentest laten doen. wie van jullie heeft dat ook laten doen en hoe hebben ze jullie de uitslag geven.

uitslag nekplooi en serumscreening zei 1 op 100 ik vond dit een lage uitkomst vandaar de vlokketest

Trust

hoi allemaal,

ik was 36 toen ik beviel van onze eerste zoon... en nu inmiddels 38 en net zwanger van ons 2de kindje.
wij hebben besloten om eerst een tripple test te gaan doen met nekplooi meting.. met onze zoon hebben we niets laten testen en hij is kerngezond.

iedereen een fijne onbezorgde zwangerschap toegewenst.

greta

Ik ben nu 37 en 17,5 week zwanger van mijn 2e kindje, ik heb al een prachtzoon van 11 jaar. :)

Ik heb wel 2 weken geleden de vruchtwater-punctie laten doen, die me erg is meegevallen en daar heb ik afgelopen zaterdag de uitslag van gehad en gelukkig is alles goed.

Lekker genieten...

hallo allemaal,

Goh, wat leuk, allemaal "oudere zwangeren" bij elkaar! Even voorstellen: Ik ben Anita, 43 en zwanger van nr 7. Niet bepaald een eerste zwangerschap dus! Maar ik beleef deze zwangerschap toch weer als een wonder hoor. Ondanks dat ik weer vrij snel (bewust)zwanger werd en de vlokkentest die ik heb laten doen vind ik het nog steeds heel bijzonder. Gelukkig gaat alles goed verder. Behalve zwangerschapsischias weinig spannende kwaaltjes. Mijn andere kinderen vinden het allemaal geweldig, ondanks dat mijn oudste ondertussen al 22 is en er dus een behoorlijk leeftijdsverschil tussen zit. Ik ben nu ruim 28 weken, voel me goed en happy. Wat wil een mens nog meer!

Anita

Hoi allemaal!
Ik ben 39 en ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben!!! joepie!!! Ik ben al 2x eerder zwanger geweest, maar helaas liepen die uit op miskramen. We zijn nu 3 jaar bezig voor een kindje. Als ik zo de tabel in het zwangerschapsboek bekijk, zou ik op 14 juni 2006 uitgerekend moeten zijn. Ik voel me prima, gelukkig (nog) niet misselijk of wat dan ook.
Zit al meteen vol met plannen voor babykamers, minder werken etc. Aan de andere kant ben ik ook doodsbang dat het weer misgaat maar ik wil ook van deze zwangerschap kunnen genieten. Ik heb het (behalve aan mijn man natuurlijk) alleen maar aan mijn beste vriendin verteld. Morgen vertel ik het aan mijn collegaatje, die ook bezig is voor haar eerste kindje. We hadden een deal gesloten, dat we het meteen aan elkaar zouden vertellen als het raak zou zijn, dus.....

groetjes
zus

hey zus.. wat leuk.. ik lees net dat je 14 juni bent uitgerekend.. ik ook van ons 2de kindje..

leuk..

greta

Hoi Zus!

Van harte gefeliciteerd!!!! Super voor je enne inderdaad zeker gaan genieten.
Overigens iedereen heel erg bedankt voor alle reacties. Ondanks dat ik het bericht al een tijd geleden heb geplaatst blijven de reacties binnenkomen. Groetjes ELi

Hi allemaal,

de uitslag van de combi test was 1:100 dus hebben wij een vlokkentest laten doen.

afgelopen donderdag de uitslag van de vlokkentest gehad en alles is goed met onze zoon. ook mijn dochtertje is helemaal gek met haar broertje.

wat ben ik opgelucht. en dit allemaal omdat we een jaartje ouder zijn hihihihi.

groetjes en een dikke knuf  

Trust

Terug
Bovenaan