zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hoi Willemijn,

Jeetje zeg, wat spannend! Maar je hoeft het toch niet altijd te voelen?? Kan natuurlijk best zijn dat er daar binnen van alles gebeurt, zonder dat je er erg in hebt! Ik hoop het zo voor jullie! Heb Willemijn en Ci lo onder het kopje 'zwanger willen worden' weggehaald, want jullie zijn nu al bezig voor het echie!! Hoop dat we steeds meer meiden onder 'nod' kunnen plaatsen!

Zwanger willen worden:

Esk30:                  een jaar bezig, 1e kindje, bezoek gyn
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
friezinne82:     in julie klussen, 1e ronde, 1e kindje
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Sabien1980: eerste kindje, vanaf juli voor het echie

NOD:
Esk30:                      ?, 12e ronde?, 1e kindje
ci lo:                          13 juli, 1e ronde, 4e kindje
willemijn74:        2 juli, 1e ronde, 2e kindje

Moeders:

willemijn74:   een zoontje
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
ci lo:                        een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1

Zwanger:

bambi82:        4e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 13 juli

Kus, ikke

hai meiden

ik heb weinig te melden alleen dat ik dan aan het klussen ben.
de laatste week voor mijn nod dan wordt het echt spannend.
ik hou jullie op de hoogte.
liefs ci lo...

hier goed vol te houden hoor! Vandaag met hem naar een indoorspeelplaats geweest.. O wat een schik en een lol! Het luchtkussen vond ie geweldig! heerlijk vrolijk ventje(die om 6 uur vanavond al op bed lig) hahaha..
Ik heb vrede met mijn besluit.. (al worden de kriebels meestal weer erger zodra ik weer met een nieuwe strip begin.. dat is zaterdag)

Komt goed..

Liefs Jazzie

hoihoi,

cilo vind het zo spannend voor ons beide. jou nod is mijn uitgerkende datum, dus we leven samen naar de 13 toe.

jazzie wat leuk dat je kleine zo genoten heeft van het spelen. lijkt me heerlijk om overal met je uk naar toe te gaan. snap dat het dubbel rot voelt als je weer een nieuw stripje begint terwijl je gevoel al wil. nog even volhouden meid.

ikke, ik wilde thuis bevallen, had een beetje angst voor het ziekenhuis, maar nu is het niet anders en word ik verplicht daar te bevallen, vandaar dat ik er ff moeite mee heb en er een dipje van krijg.

vanacht meer mega rot geslapen en is het flink aan de rommel geweest met af en toe een kramp of steek, maar goed zonder regelmaat zie ik er niks in. ben nu aan de medicijnen voor die onsteking.
straks ff de boodschappen halen en verder voeren we weer weinig uit.

xx bambi

Hoi Bambi!
komt goed hoor.. Aan 1 kant zou ik al willen dat het november was... maar aan de andere kant mag het nog wel even duren.. ik heb er eigenlijk ook wel vrede mee.
Als het snel november is dan is mijn ventje ook al weer een half jaar ouder.. en het gaat al zoooo snel! en als je zwanger bent en een baby erbij hebt gaat het volgens mijn nog sneller.
Ik geniet echt van mijn ventje.. (Die helaas sinds gisteravond ziekjes is.. (pseudo kroep) dit heeft hij nu voor de 2de keer.. arm manneke.. maar hij slaat zich er weer kranig doorheen)
Het is heel spannend he die laatste weken. bij mij rommelde het al lang van te voren en dan dacht ik constant o het gaat beginnne... niet dus....
Met 37,5 week verloor ik de slijmprop (althans dat denk ik) ik liep in de stad en had krampen.. toen kwam ik thuis en op de wc.. had het papiertje.. licht wat bloed en veel slijm (sorry dames) en veeel harde buiken.. Waar ik trouwens helemaal geen last van had. het deed niet pijn.. af en toe kreeg ik alleen wat moeilijk lucht.
Ik heb niet zo'n lang bovenlijf en mijn zoontje paste gewoon niet meer.. ahahaha.. maar ja dan wordt die buik hard en dan staat het tot aan je middenrif strak.

Hoevaak mijn moeder niet vroeg is je buik hard.. en ik kijken.. en voelen.. uh jah!
Het was werkelijk net een voetbal! voor de bevalling werd mijn buik s'avonds hard en die is 2 dagen hard gebleven en pas met de bevalling weer normaal geworden.. .

o.. en dat was met 40 wk en 3 dagen. Ik had overigens een vrij vlotte bevalling van 9 uur.. (begin tot eind) en volgens de vk heb ik dat te danken aan al het voorwerk..
Dus als het lang en veel rommelt heb je kans dat de bevalling wat sneller gaat.

een heel verhaal.. ik weet niet of het je kan boeien.., maar ook dit vind ik leuk om hier toch nog kwijt te kunnen.. het is een heerlijke ervaring.

liefs Jazzie

Hallo allemaal,
Ik lees niet alles altijd mee, dus duurde even voordat ik doorhad dat mijn naam hier ook bij stond ;-).

Ikke, het gaat hier wel goed hoor. Inmiddels aangeland in de 12e ronde alweer. Maandag "mogen" we naar de gyn. Ik ben wel benieuwd wat daaruit komt, hoewel het ook heel eng is omdat je gewoon niet weet wat eruit komt en wat nou als het echt, echt niet goed is. Nou ja, afwachten is het enige dat je eraan kan doen.
Ik baal wel een klein beetje. Ik temperatuur al een paar cyclussen en ik gebruik ook ovulatietesten. Gister (dag 10 van m'n cyclus) had ik in een opwelling ovulatietest gedaan en maar goed ook!! Hij is hartstikke positief. En dat zou nog helemaal niet mogen. Natuurlijk helemaal nog geen rekening mee gehouden qua klussen en nu hoop ik maar dat ie vanavond ook positief is, zodat we een eventueel ei niet volledig gemist hebben (in het kader van redden wat er te redden valt er gister maar even werk van gemaakt ). Ik heb nog nooit zo'n vroeg ei gehad, dus zo zie je maar weer. Temperatuur was vanochtend al flink hoger dus ik denk dat ie toch echt gister gesprongen is. Nou ja, geluk bij een ongeluk: nou ben ik wel eerder in de volgende ronde... ik heb nu alleen even geen idee wanneer m'n NOD is, omdat mijn luteale fase ook nogal schommelt. Tussen de 12 en 17 dagen of zo... zo valt er weinig rekening te houden. Ik denk dat ik van de gyn ook Clomid voorgeschreven ga krijgen, daar zie ik wel een beetje tegenop, maar uiteindelijk is het voor het goede doel.

Groetjes, Esk (31 jaar, 12e ronde, 1e kindje, NOD > 6 en < 12 juli)

hai bambi
grappig he wat voor de 1 een begin is en voor de ander het eind.
jij bent rond die tijd klaar en kan beginnen met genieten van je baby.
voor mij dan nog een lange weg te gaan mits het raak is.
mijn voordeel ik denk dat bij mij  de tijd voorbij vliegt met die 3 kids.
en als die 4e er is kan ik het volgens mij helemaal niet af knip ogen.
nou bambi succes met de laatste loodjes.     liefs ci lo...

Terug
Bovenaan