zwanger willen worden maar nog geen baan...

Goedemorgen!

Eindelijk dat ding weg ja!!  M'n vriend vond het, net als ik, een geweldig moment! Ik haalde de laatste ding eruit en hij gooide de strip in de prullenbak, haha!! Hebben we het samen gedaan . Gisteravond in ben hebben we nog weer heel lang gefantaseerd over hoe zo'n klein hummeltje zou zijn. We gingen pas om 01.15 uur slapen, terwijl de wekken van m'n vriend 4 uurtjes later alweer af liep (hij heeft deze week vroege dienst). Kan echt aan hem merken dat hij het allemaal erg leuk en spannend vindt.

Sabien, wat spannend dat jullie nu voor het echie gaan! Wie weet is het wel meteen raak, haha!! Stel je toch eens voor. Zet je jezelf dan op het lijstje van deze topic?? Bedankt nog voor je reactie op de samenlevingsvormen. Mag ik vragen wat julie destijds hebben betaald bij de notaris? Het is niet zo dat het geld voor ons een probleem is ofzo, maar ik denk dan wat niet hoeft, dat hoeft niet. Wij twijfelen erg over een samenlevingscontract met testament of een geregistreerd partnerschap. Die beslissing maken we pas als ik ook echt zwanger ben. Denk dat we wel een keer een vrijblijvende afspraak maken met de notaris om ons te laten informeren.

Liefs, ikke

Zwanger willen worden:

Esk30:                  een jaar bezig, 1e kindje, bezoek gyn
ci lo:                        wens voor 4e kindje
willemijn74:    wens voor 2e kindje
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
friezinne82:     wachten nog even
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje

NOD:
Esk30:                      ?, 12e ronde?, 1e kindje
ci lo:                          13 juli, 1e ronde, 4e kindje
willemijn74:        ?, 1e ronde?, 2e kindje

Moeders:

willemijn74:   een zoontje
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
ci lo:                        een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1

Zwanger:

bambi82:        4e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 13 juli

hoihoi,

ikke,wat een heerlijk gevoel he. hup die pil komt er voorlopig niet meer in. en juist dat fantaseren aan het begin is zo leuk. wat betreft je vraag over dat samenleven enzo. heb ik ook geen ervaring mee. ben gelukkig getrouwd en dat scheelt een boel. we hebben ook geen koophuis dus ook geen testament nodig.
wel heb ik begrepen dat als je voor geregistreerd partnerschap gaat je niet zo makkelijk kan trouwen, het is namelijk ook behoorlijk bindend en daar moeten getuigen en al bij aanwezig zijn, geloof dat je een soort van scheiden moet om te kunnen trouwen. ik heb me er nooit in verdiept, dus miss zit ik er wel naast. ff goed uitzoeken lijkt mij.

hier een dipje. voel me niet lekker en gisteren bij de gyn. te horen gekregen dat een thuisbevalling er denk niet in zit. ik blijf bij de gyn onder behandeling en dan mag je dus niet thuis bevallen. voor mij een hele omschakeling, want je bereid je 8.5 maand voor op een thuisbevalling met je eigen vk, en nu ineens met vreemde aan je bed in een ziekenhuis. gelukkig is me man er wel blij mee, heeft ie dat gedoe niet thuis zegt ie hahaha. ach ik moet nog even wennen en dan komt het vast goed.

ohja heb nu ineens ook een urinewegonsteking. blegg kwam gistern uit me urineonderzoek en kan straks dus een kuurtje daar voor halen. zal ook me vk maar even inlichten dat ik waarschijnlijk niet terug kom bij hen. snik.

xx bambi

He Ikke,

Ik dacht rond de 600 euro. Maar het zijn standaard prijzen, dus bel elke notaris in je buurt en ga gewoon lekker shoppen! Zijn we goed in toch?

Ik hoorde trouwens van een collega dat je inderdaad getuigen nodig hebt voor een geregistreerd partnerschap. En als je dan trouwt, blijven dat je officiële getuigen. Je kunt wel andere kiezen, maar die tekenen dan alleen voor de vorm... Haha, je bent straks helemaal expert!

Ik ga mezelf in het lijstje zetten!

liefs
Sabien

Zwanger willen worden:

Esk30:                  een jaar bezig, 1e kindje, bezoek gyn
ci lo:                        wens voor 4e kindje
willemijn74:    1e ronde,2e kindje
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
friezinne82:     wachten nog even
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Sabien1980: eerste kindje, vanaf juli voor het echie

NOD:
Esk30:                      ?, 12e ronde?, 1e kindje
ci lo:                          13 juli, 1e ronde, 4e kindje
willemijn74:        2 juli

Moeders:

willemijn74:   een zoontje
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
ci lo:                        een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1

Zwanger:

bambi82:        4e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 13 juli

Esk30, hoe is het met jou dan? Heb je hier al even niet meer gezien. Zijn jullie al bij de gyn geweest? Hoop dat het oke met je is.

Willemijn74, jullie hadden toch net jouw vruchtbare dagen achter de rug? Merk je al iets? Voel je al iets? Ik duim voor jullie!! Wil je jouw nod op het lijstje zetten??

Ci lo, druk aan het klussen?? Houd ons op de hoogte he van alle ontwikkelingen??

Friezinne, wanneer gingen jullie op vakantie? Wat super dat jullie toch besloten hebben om er dan voor te gaan!! Wil jij ook het lijstje bijhouden??

Bambi, hoe is het met jou nu? Voel je je alweer wat beter? Kan elk moment gebeuren nu he?? Wilde je nou graag thuis of in het ziekenhuis bevallen??

Jazzie, hoe is het met jou? Kun je het nog een beetje volhouden tot november? Jullie hebben natuurlijk al een kleine waar je vast erg van geniet!! Heerlijk lijkt me dat... Eigenlijk erg jammer dat je een zwangerschap niet kunt plannen, iv.m. dat leeftijdsverschil tussen de kids he??

Nou, volgens mij heb ik iedereen wel gehad. Ben erg benieuwd hoe het met jullie is!!

Kus, ikke

Hoi Sabien,

Ik wist wel dat er getuigen nodig waren voor een geregistreerd partnerschap, maar niet datzij de officiele getuigen blijven bij een huwelijk! Dus bedankt voor de info, haha! Heb net even met de buuf thee gedronken, denk dat ik maar eens aan m'n scriptie ga. Kom tussendoor wel ff buurten hier .

Liefs, ikke

Hoi Ikke,

mijn NOD is 2 juli. Dacht dinsdag een innesteling ' gevoeld' te hebben. Had zeurende pijn in onderbuik en bij heiligbeen en dat trok door naar mijn bovenbenen. Ik helemaal blij, maar nu denk ik dat het niks gaat geven deze maand. Ik voel namelijk helemaal niks!!!! Noppes, nada....Geen gevoelige borsten, niks. Sta alleen voor het eerst in mijn leven onder de puisten op mijn kin. Slik al jaren geen pil, dus daarvan kan het niet zijn. Maar ja, daar had ik bij mijn vorige zwangerschap ook geen last van. Zucht, het is afwachten.

Willemijn

Terug
Bovenaan