zwanger willen worden maar nog geen baan...

hoihoi,

ff snel reageren.
jazzie jou verhaal boeit me zeer zeker wel hoor, vind het leuk om ervaringen van een ander te lezen, zeker als het geen horror is hahahah.
fijn dat het zo vlot liep bij jou, ik teken daarvoor hahah

cilo we houden elkaar in de gaten hahah. hoe voel je je, merk je al iets, je ei al geweest. ?

ikke lekker gewerkt vandaag.?

hier rustig, vanmiddag weg   geweest en nu heel moe. de frietjes staan klaar en vanaaf met de benen omhoog.,

xx bambi

Hoi hoi!
Hoe is het hier met jullie allemaal?!
O wat ken ik mijn lijf toch goed hahahaha.. Vrijdag zat ik niet lekker in mijn vel..en ik had echt zoiets van zal ik anders toch alvast stoppen met die "stomme pil" maar toch maar weer genomen..
Het kan gewoon nog echt niet. en ik wil gewoon geen risico's nemen.. de kans dat je een keer wat vergeet of toch geen zin in heb.. of dat het niet helemaal goed gaat.. is altijd aanwezig.. en al zou het niet zo zijn.. dan kan ik wel zo'n stresskip worden en zie ik ze overal vliegen

Geduld is nooit mijn sterkste kant geweest..
Gisteren maar even geshopt en ontzettend leuke kleren gekocht.. 2 broeken en een hogekokerspijkerrok.. (snap je het nog?)  en daar kan ik absoluut geen buik in hebben
. dussssssssssss. nog een reden om even te wachten (niet dat die nou echt stand zou houden als puntje bij paaltje komt)

dus hier zijn we weer vrolijk met een nieuwe strip begonnen, nog 2 te gaan.  ()

Liefs Jazzie

Hoi hoi!

Sorry dat ik gisteren niet meer gereageerd heb, maar kreeg op m'n werk al last van hoofdpijn en dat resulteerde in de hele dag op bed liggen...  Kon wel janken, zo beroerd voelde ik me. Ik merk dat ik onderhand verslaafd aan dit forum begin te raken, haha, miste jullie verhalen al na twee dagen!! Maar nu ben ik er weer.

Sabien, hoe is het met jou? Weet je al wanneer je volgende nod is? Je dacht dat het voor deze maand al te laat was met klussen, of niet?? Ach ja, oefenen kan nooit kwaad .

Willemijn, woensdag komt nu wel erg dichtbij he? Merk/voel je al iets???? Ik duim voor je!!

Ci lo, hoe gaat het met klussen?? Heb je een man die het allemaal wel prima vindt, of moet je hem echt smeken om te klussen??? (Hoezo nieuwsgierig)

Bambi, je schrijft dat je nu in het ziekenhuis moet bevallen. Mag ik vragen waarom? Misschien had je het al verteld, maar sorry, dan heb ik dat niet onthouden... Hoe voel je je verder?

Jazzie, hoe is het met je zoontje? Voelt hij zich al wat beter? En wat shit dat je toch die twijfels voelt als je weer met een nieuwe strip moet beginnen. Kan het me helemaal voorstellen. Maar zoals je al zegt, nog maar twee te gaan. Die tijd gaat vast heel snel. Vooral met zo'n kleine!

Esk, wanneer hebben jullie de afspraak als ik vragen mag? Hoop voor jullie dat jullie toch niet te laat waren deze maand en er dus een kans is! Wat is trouwens een luteale fase? Nog nooit van gehoord... Ik zal iig het lijstje even aanpassen!

Ga nu  even stofzuigen en dweilen en de wc doen. Zo naar een verjaardag van onze buurjongen  en vanavond komen vrienden eten en voetbal kijken (of ja, de mannen gaan voetbal kijken ). We hebben  besloten dat we niet uitgebreid in de keuken gaan staan, maar lekker een chineesje halen ofzo. Kom als het lukt tussendoor nog wel even buurten.

Kus, ikke

Zwanger willen worden:

Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
friezinne82:     in julie klussen, 1e ronde, 1e kindje
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Sabien1980: eerste kindje, vanaf juli voor het echie

NOD:
Esk30:                    tussen 6 en 12 juli, 12e ronde, 1e kindje
ci lo:                          13 juli, 1e ronde, 4e kindje
willemijn74:        2 juli, 1e ronde, 2e kindje

Moeders:

willemijn74:   een zoontje
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
ci lo:                        een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1

Zwanger:

bambi82:        4e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 13 juli

Ach het manneke voelt zich al iets beter...
Goed geslapen de laatste dagen.. en het is verder gewoon zo'n lekker makkelijk ventje!
Hier gaat het wel.. lekker geshopt! weer wat kleren in de uitverkoop gekocht!

De tijd vliegt voorbij.. en voorlopig geniet ik een bjte van de zwangerschap van mijn schoonzus!

Liefs Jazzie

Gelukkig gaat het alweer wat beter met je zoontje! Jeetje wat is het alweer lang geleden dat ik geshopt heb! Wordt wel weer tijd... Maar ben de laatste tijd zo druk. Probeer deze week met m'n scriptie een beetje slim in te plannen, zodat ik dinsdag en woensdag met het warme weer niet al te veel hoef te doen.

Hebben jullie net nog voetbal gekeken? Vind het wel leuk dat Spanje gewonnen heeft, m'n zus woont in Barcelona , vandaar. Hebben we die gekte nu gelukkig ook weer gehad!

Slaap lekker voor straks, liefs ikke

goedemorgen,

ikke was het chineesje lekker ? wij waren ook voor spanje hoor hahah,net als heel ned. geloof ik. we gunnen de duitsers geen snars. hahaha

ik meot dus in het ziekenhuis bevallen vanwege me hoge bloeddruk en het vele vocht dat ik momenteel vast houd. dat kan volgend de gyn. vooral op het eind inneens toenemen en je bloedruk nog hoger worden en dat weer in combi met eiwit in je urine is een zw. vergiftiging. en dat willen we niet he.; heb dat gelukkig niet, maar wel de klachten naar dat dat spontaan kan gaan ofzo. dus woensdag weer naar het zh. voor controle.

verder heel beroerde nacht gehad en ben van plan met dat warme weer niks te doen, dus ik sta op rust.

xx bambi

Hoi Bambi,

Heerlijk chinees gegeten, was alweer lang geleden! Denk dat ik idd ook voor Spanje was geweest als m'n zus gewoon in Nederland had gewoond ja, haha!

Wat shit dat je zoveel vocht vasthoudt en hoge bloeddruk hebt. Natuurlijk wel fijn dat je nu onder controle staat. Het ziekenhuis zou mij ook wel een heel veilig idee geven hoor. Stel dat tijdens de bevalling complicaties optreden... Maar daar moeten we natuurlijk niet vanuit gaan. Pff, dit wordt dan een moeilijke week voor je, 30 graden ... Lekker rustig aan doen, laat je maar goed verwennen door je vent!

Hier gaat het goed. Ben vanmorgen ongesteld geworden en heb ontiegelijke buikpijn. Das minder. Vandaag de hele dag knallen met de scriptie. Moet vanavond weer wat inleveren. Wil dat voor 18.00 doen, want moet vanavond werken. Toch erg dat ik dan zoveel op het laatste moment moet doen. Maar voor mij werkt het gewoon het beste als ik er wat druk achter heb. Kom tussendoor natuurlijk wel weer hier kijken voor wat afleiding, haha!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan