zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hoi Willemijn,

Wat ontzettend balen zeg... Ook al is het ronde 1, je hoopt er toch op en de kans is gewoon aanwezig, dus waarom niet? Kan me voostellen dat je je k#t voelt. Kan het niet zijn, dat als je je nod afwacht, dat het alsnog positief kan zijn. Je hoort toch wel vaker dat testen het verkeerd hebben? Je hebt wel de verschijnselen! Ik blijf toch nog even hopen voor je hoor!

Kus, ikke

Hoi Ikke,
De luteale fase is de fase van je eisprong tot aan NOD. De fase van NOD tot aan ei heet folliculaire fase. Als je er het een en ander over leest dan is je folliculaire fase vaak varierend (als je onregelmatig bent), maar de luteale fase is meestal een redelijk vaste periode. Er wordt aangenomen van 14 dagen, maar kan varieren van 10 tot 17 dagen. Het zou dan wel altijd 14 of altijd 15 of whatever moeten zijn. Bij mij varieert ie dus ook echt van 10 dagen de korste tot 17 dagen de langste. Dat is op zich ongewoon... Overigens heb ik ook al wel begrepen dat er wel een dag of twee variatie in kan zitten (dus ene keer bijvoorbeeld 14 en ander keer 13 of 15).

Ook nog even het linkje van de wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Menstruatiecyclus

Groetjes, Esk

Hoi Esk,

Bedankt voor je informatie. Nooit geweten dat dat zo zat joh. Hoop dat het goed met je gaat.

Willemijn, wat bedoelde je met je laaste bericht? Snap het niet helemaal. Zat nog wel even terug te lezen bij vorige week donderdag en las een bericht van jou die ik nog niet had gezien. Je vroeg of ik wel wist dat je gewoon vruchtbaar bent vanaf het moment dat je met de pil stopt. Wij hebben inderdaad de condooms weer tevoorschijn gehaald, haha. Dat valt weer vies tegen!  Zo gaan we nog 8 weken door (ervan uit gaande dat m'n cyslus 28 dagen is). Vanaf dan gaan we dus voor het echie.

Kus, ikke

Het gaat prima hoor. Nog een kwartiertje "werken" en dan ga ik naar huis. Vanmiddag DE afspraak en ik ben niet echt nerveus (nou ja, een beetje dan), maar eigenlijk kan ik er toch niets meer aan veranderen, dus moet me er maar aan overgeven.
Groetjes, Esk

Esk, heel veel succes dan vanmiddag. Als je wilt en er behoefte aan hebt, laat je dan weten hoe het gegaan is? Zal aan je denken.

Willemijn, erg begrijpelijk ja. Ben ook iedere keer aan het opletten of ik niet teveel informatie prijs geef. Hopen van niet..

Kus, ikke

Jippie!! Heb weer een gedeelte van m'n scriptie opgestuurd. Pfff... heb het nu wel gehad zeg voor vandaag. En vanavond nog werken . Zal zo blij zijn als dit achter de rug is. Ben er al vanaf half maart mee bezig. Hoop echt op eind september, maar kan maar zo zijn dat het wat langer duurt. Ach ja, hoe dan ook, vanaf eind augustus gaan we voor een klein hummeltje. Ook al loopt die scriptie uit hoor. Het einde komt toch in zicht en ben ook niet invalide ofzo als ik zwanger ben, dus dan komt het  ook wel af, haha! Ben alleen bang dat ik me dan niet meer kan concentreren. Hoewel, nu we eenmaal de beslissing gemaakt hebben, vind ik het ook knap lastig aan iets anders dan baby's te denken. En wie zegt dat het meteen raak ik als we ervoor gaan? Ik hoop het natuurlijk wel. Maar weet dat ik rekening moet houden met langer...

Waar is iedereen? Ik telkens kijken of er alweer nieuwe berichtjes zijn, maar nee hoor. SAAI... Ben er nog tot half 6. Net te horen gekregen dat m'n beste vriendin is afgestudeerd en vanavond na het werk borrelen !!

Dikke kus, ikke

Goedemorgen!!

Bambi, kan me voorstellen dat je last van de hitte hebt joh. Misschien lekker in de schaduw gaan liggen met een natte lap op je hoofd? In ieder geval helemaal niks doen vandaag. Hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt. Als je zin hebt, horen we wel weer van je.

Hier alles oke. Zit lekker met m'n laptopje in de tuin onder de parasol. Heerlijk!! Ga zo nog maar ff wat voor de studie doen. Heb ik het gevoel dat ik nog iets doe. Vanmiddag krijgen we eindelijk een nieuwe tv. Mooie LCD van 94 cm!!!! Hebben we lang op gewacht. We vonden het telkens zonde om een nieuwe te kopen zolang de oude het nog deed (lees: 100 jaar oud). Maar een aantal weken terug is hier de bliksem ingeslagen. Oh wat jammer nou, haha!! Eindelijk een goed excuus om een nieuwe aan te schaffen . Hebben net gelijk maar even digitale tv erbij besteld, ben benieuwd!!

Dikke kus, ikke

Terug
Bovenaan