Hoi Jazzie,
Niet heel veel gedaan vandaag. Pff, tis ook veel te warm he! Ik wilde veel aan m'n scriptie doen, maar op de een of andere manier wil het allemaal even niet zo lukken. M'n motivatie en concentratie zijn op het moment ver te zoeken. Dat is nu al zo'n twee weken. Weet natuurlijk ook precies hoe het komt. Ben met m'n gedachten nog maar met een ding bezig. Je zou denken dat dat me stimuleert om zo snel mogelijk klaar te zijn met m'n studie. Nou, dat is dus niet het geval. Tuurlijk denk ik dat wel, maar er komt gewoon niet veel uit me. Ben ook telkens zo onzeker voor ik weer een afspraak heb met m'n begeleidsters. Dat is morgen weer. Het lijkt allemaal gewoon nog zo'n eeuwigheid te duren. Pffff.
Sorry hoor voor m'n geklaag, maar moet het even kwijt. Hoe is het verder met iedereen?
Friezinne, jij zult wel lekker op vakantie zijn. Hoop dat het goed gaat met klussen en dat je over een paar weekjes erg goed nieuws hebt!
Sabien, kom je hier nog wel eens buurten? Hoe is het met je? Jullie gaan deze maand voor het echie toch? Spannend! Houd je ons op de hoogte?
Esk, hoe is het nu? Lukt het een beetje met 'loslaten'? Altijd makkelijk praten van die artsen he? Ach, ze bedoelen het natuurlijk goed, mja...
Ci lo, hebben jullie flink geklust? Ik ga heeeeel hard voor jullie duimen. Wat duurt dat wachten lang dan of niet?
Willemijn, vandaag je NOD... En, zijn de rd'tjes gekomen? Hoop zo van niet en dat je toch zwanger bent!
Bambi, nog steeds niets van je gehoord. Misschien ben je daar nu wel. Hoop dat alles goed is!
Liefs, ikke