zwanger willen worden maar nog geen baan...

Esk! veel sterkt met de mm.. Ik hoop dat je hem misschien onverwacht niet meer nodig heb.
Bambi! Ik hoop dat alles goed was vandaag! Als ze je houden heb je misschien wel heel snel je kindje!
Bolle! hoe was je sollicitatie?
Ikke.. nog een lekkere middag gehad?

Het is zo benauwd hier. Mijn kleine vent slaapt nu dus wat minder en eet wat minder.. Maar gaat wel beter.
Ik heb verder weinig te melden.

Liefs Jazzie

Hoi Jazzie,

Niet heel veel gedaan vandaag. Pff, tis ook veel te warm he! Ik wilde veel aan m'n scriptie doen, maar op de een of andere manier wil het allemaal even niet zo lukken. M'n motivatie en concentratie zijn op het moment ver te zoeken. Dat is nu al zo'n twee weken. Weet natuurlijk ook precies hoe het komt. Ben met m'n gedachten nog maar met een ding bezig. Je zou denken dat dat me stimuleert om zo snel mogelijk klaar te zijn met m'n studie. Nou, dat is dus niet het geval. Tuurlijk denk ik dat wel, maar er komt gewoon niet veel uit me. Ben ook telkens zo onzeker voor ik weer een afspraak heb met m'n begeleidsters. Dat is morgen weer. Het lijkt allemaal gewoon nog zo'n eeuwigheid te duren. Pffff.

Sorry hoor voor m'n geklaag, maar moet het even kwijt. Hoe is het verder met iedereen?

Friezinne, jij zult wel lekker op vakantie zijn. Hoop dat het goed gaat met klussen en dat je over een paar weekjes erg goed nieuws hebt!

Sabien, kom je hier nog wel eens buurten? Hoe is het met je? Jullie gaan deze maand voor het echie toch? Spannend! Houd je ons op de hoogte?

Esk, hoe is het nu? Lukt het een beetje met 'loslaten'? Altijd makkelijk praten van die artsen he? Ach, ze bedoelen het natuurlijk goed, mja...

Ci lo, hebben jullie flink geklust?  Ik ga heeeeel hard voor jullie duimen. Wat duurt dat wachten lang dan of niet?

Willemijn, vandaag je NOD... En, zijn de rd'tjes gekomen? Hoop zo van niet en dat je toch zwanger bent!

Bambi, nog steeds niets van je gehoord. Misschien ben je daar nu wel. Hoop dat alles goed is!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden:

Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
friezinne82:     in julie klussen, 1e ronde, 1e kindje
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Sabien1980: eerste kindje, vanaf juli voor het echie

NOD:
Esk30:                    tussen 6 en 12 juli, 12e ronde, 1e kindje
ci lo:                          13 juli, 1e ronde, 4e kindje
willemijn74:        2 juli, 1e ronde, 2e kindje

Moeders:

willemijn74:   een zoontje
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
ci lo:                        een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1

Zwanger:

bambi82:            4e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 13 juli
Bolle:                      ronde?, 1e kindje, uitgerekend op ...?

hoi,

sorry voor de late reactie,, maar heb er ff wat minder behoefte aan.
mocht gisteren gelukkigweer naar huis, maar moet morgen al weer terug komen.
gisteren was me bloedruk dus weer hoog, dus weer een ctg laten maken en bloedprikken. met het kindje ales goed en me bloed ook. dus wederom alleen het vocht en de bloeddruk.
de gyn zei dat het voor het kind niet nodig is om het nog 11 dagen te laten zitten als dat ten kosten gaat van mij, dus willen ze me inleiden. kreeg een inwendig om te kijken of er daar al wat gebeurt. nou heb ik al 1 cm onstluiting, dus is er al wat gerommel aan de gang, maar de vk die dat onderzoek deed zei dat ze nog geen vliezen kon breken. huh dacht ik nog, is dat de bedoeling dan ??
nou morgen weer terug en geen indee wat ze nu gaan doen, ik hoop dat ik nog over het weekend mag, want heb zaterdag een etentje van me opa en oma dien zijn 60 jaar getrouwd en dat we dit mogen meemaken vind ik al super, dus als ze willen inleiden dan liever maandag of als de baby vanzelf komt van het weekend ofzo.
ben dan ook 39 wk dus klinkt weer wat beter.

sorry voor het ego bericht, maar ga er weer vandoor.
probeer jullie elke dag dat ik nog niet bevallen ben ff iets te laten horen oke.,

xx bambi

Hoi Bambi,

Jeetje zeg, wat spannend allemaal! En idd een beetje vaag wat ze nou allemaal van plan zijn! Wie weet wordt je kindje dus morgen al geboren? Hoop dat je het allemaal een beetje trekt, die laatste loodjes. Kan me ook helemaal voorstellen dat je minder behoefte hebt hier te schrijven. M'n berichtjes gisteren waren ook niet verkeerd bedoeld hoor, ben gewoon super nieuwsgierig en hoop dat alles oke is.
Succes meid!

Liefs, ikke

Hoi Bambi!

helemaal geen ego-berichtje.. juist heel lief van je dat je toch even de moeite neem om wat te schrijven.
Het zal in ieder geval niet lang duren voor jij je kindje in je handen heb.
Ik hoop dat je nog naar het etentje van je opa en oma toe kan..! 60 jaar is heel speciaal! gefeliciteerd daarvoor!

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan