zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hoi allemaal!

Heb vanmiddag m'n scriptieafspraak gehad en ze waren erg tevreden. Me weer druk gemaakt om niks dus!  Zie het weer wat positiever in en heb nog steeds de hoop eind september klaar te zijn.

Hoe is het verder met jullie?

Liefs, ikke

Hoi allemaal!

Nee nog niet met vakantie, eerst nog even druk op het werk. Maar we hebben het nog steeds voor ogen! Ik hoop volgend jaar moeder te worden!

Ik hoop dat alles goed met jullie is! Ik houd het kort want ik heb echt een mega hoofdpijn!

groeten

@Friezinne: Hey meis, leuk dat je wat van je laat horen. Kom je nog buurten voor je op vakantie gaat? Zo niet, geniet er dan lekker van en succes met klussen! Hoop dat je hoofdpijn gauw wegtrekt.

@Bambi: Veel succes morgen bij de gyn! Denk aan je.

Liefs, ikke

hallo meiden

tijdje niets van me laten horen ben druk op mijn eigen forum aan het kletsen.

bambi hoe gaat het met jou is het nog vol te houden meid.
de laatste loodjes wegen het zwaarst.

missx jij vroeg  hoe mijn man was met klussen?
nou hij is super fanatic hij is helemaal geweldig.
een dikke 10+.

verder hoe het met mij gaat ja we hebben druk geklust net konijnen.
en toen afwachten.dag 17 kreeg ik allemaal bultjes op me gezicht +dag 18 en 19.
nu had ik gelezen dat je vanaf dag 17 ook hcg in je systeem begint te krijgen.
heb al 3x zere tepel gehad 2x steekje in de buik misselijk heel erg moe en duizelig.nou nog 9 dgn wachten en dan zien we het wel volgens mijn man ben ik al zwanger hij kan dat zien aan mij zegt hij. ik hoop het hij is zo lief tegen mij en zegt elke keer zwangere mama hij is een schat. ik voel me echt anders dan anders.
nou ik hoor wel van jullie     liefs ci lo...  

hallo.hallo.

nee hoor nog geen baby voor bambi. en voor zover ik het heb begrepen gaan ze het niet zomaar halen, gelukkig !!!
me bloeddruk was 140/95 dus weer ietsje lager als woensdag verder voel ik me niet erger als woesdag dus geen reden om in te grijpen. even vanmiddag me urineuitslag opvragen maar verwacht daar ook geen enge dinge van .
maandag weer terug komen, maar volgende de gyn gaan we niet inleiden met de deze klachten alleen als het erger word kwa bloeddruk of urineresultaten. oke das mooi, hij houd me goed in de gaten 2/3 x per week maar heeft ook dat het liever uitzichzelf komt.

volgend hem zit ik nog te dicht. het koppie staat nog niet helemaal en met een centimeter kan ie niks. of zoals ie het zo leuk bracht. Ik kan  niet hameren op een eikendeur hahaha. Nee als ie nu zou inleiden dan heb ik kans dat het op een keizersnee uitloopt en dat wil ie niet. dus vandaar.

ben best opgelucht en vind dat het kindje nu lekker komen mag hahah, hoop dat het van het weekend goed op gang komt, want vanacht en zelfs nu flink gedoe van binnen. soms is de kleine erg druk en dan weer mega harde buiken. maar niet echt het idee een wee te ontdekken.

probeer jullie op de hoogte te houden hoor.

ikke, fijn dat ze tevreden waren over het verloop van je criptie.
cilo ja tuurlijk word het spannend nog 9 dg. nou hoop dat het bij mij zolang niet meer duurt hahaah.

duik me bed in ben zo moe.
xx bambi

he bambi

lekker uitrusten dat is goed voor je
nu kan het nog straks krijg je weer een hele periode dat je slaap te kort hebt.
ik heb dan al 3 kids maar ben nooit meer zo energiek geweest als voor de kids.
maar dat maakt niets uit want je krijgt er heel wat voor terug.
stel dat je in een keer moet gaan bevallen dan wens ik jou heel veel sterkte en succes want dat kun je wel gebruiken. zet hem op en probeer je te ontspannen als het zo ver is dat is moeilijk maar daar heb je echt profijt van.
liefs ci lo...

Hoi Meiden,

Ik zou nog even laten weten hoe mijn sollicitatiegesprek was gegaan. Nou blijkbaar goed, want ik mag naar de tweede ronde! Ik heb het wel verteld dat ik zwanger ben, vond dat zo moeilijk om te vertellen dat ik een beetje tranen in mijn ogen kreeg, zo erg die hormonen! Schaamde me dood. Maar ze reagereerden heel goed.
Het enige is dat ik zelf nu op dit moment heel erg twijfel. Het is een baan voor 36 uur. Ik had gehoopt dat daar iets meer flexibiliteit in zou zitten en heb in de eerste ronde dus ook gevraagd of 32 uur mogelijk was. Dat is eigenlijk ook al meer dan ik wil werken, het liefst wil ik 24 uur, maar dat leek me een te groot verschil. Nu is me alleen verteld dat minder dan 36 uur echt niet kan. Ik zou wel 4 x 9 kunnen werken, maar ik weet gewoon echt niet of ik dat wel wil met een kleine straks. Mijn man is ook 60 uur per week weg voor zijn werk. Door reistijd en vaak overwerk. Hij kan ook echt niet minder dan 40 uur gaan werken, want hij heeft net een vaste baan en verdient gewoon veel meer dan mij.
De baan zelf lijkt me wel erg leuk, dus ik zit nu heel erg in dubio wat ik moet doen. Tot nu toe heb ik via voicemail te horen gekregen dat ik door ben naar ronde 2 en via mail heb ik de nieuwe afspraak ontvangen. Ik heb dus nog niemand kunnen spreken. Zal ik as maandag toch een keer bellen om te vragen of ze echt alleen maar aan de 36 uur vast willen houden? Ik denk namelijk dat ik het dan gewoon moet laten schieten, want dat vind ik echt te veel. Je zou zeggen het scheelt maar vier uur met 36 uur, maar het is dus al meer dan wat ik eigenlijk zou willen. Oh wat maak ik het mezelf weer lastig. En ik kan nu natuurlijk echt geen stress gebruiken!
Misschien hebben jullie raad?

Groetjes,

Bolle

Hoi Bolle!
Steek het in ieder geval in je zak dat ze je goed genoeg vonden om door te gaan! dat is toppie! Ja en of je wel of niet voor 36 uur wil doen dat moet je eigen beslissing zijn.
Heel moeilijk.., maar het is ook veel en zwaar. Als je het nog zou kunnen laten schieten en een baan kan vinden voor 24 uur zou het geweldig zijn.

Ik hoop in ieder geval dat je vind wat je zoekt.. bij deze of een andere.  Maar weet in ieder geval dat deze mensen al blij met je zouden zijn.. Dus een ander wil je ook wel hebben!

Geniet van je zwangerschap!
Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan