zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hoi hoi!

Even snel een berichtje van mij, moet zo namelijk weg naar een examenfeest van m'n nichtje.

@Bambi, goh, ik had een beetje verwacht dat ze het kindje vandaag wel zouden halen! Wel een fijn idee dat het nu zelf op gang kan komen. Hoe lang zou hij of zij nog op zich laten wachten? Mocht het gebeuren voor we je weer spreken: heel veel succes!!

@Bolle, wat Jazzie ook al zegt, dat moet natuurlijk helemaal je eigen beslissing zijn. Ik kan je wel vertellen dat ik persoonlijk 36 uur teveel zou vinden. Omdat het bij ons financieel niet nodig is, maar ook omdat ik dan teveel van m'n kindje zou missen ben ik bang. Het is lastig... Je moet doen waar je het beste gevoel bij hebt. Je zou natuurlijk kunnen vragen of er echt geen mogelijkheid is op 32 uur. Laat je ons weten wat het geworden is?

@Jazzie, alles z'n gangetje? Kijk zo even wat je op het andere topic geschreven hebt.

Kus, ikke

Lieve Sandra (sannekuh)

Ik hoop dat je hier even kijkt! en dat je het gezellig vind om met ons mee te kletsen!
Balen dat die stomme  zijn doorgekomen!!!
Hoeveelste ronde zit je?

Liefs Jazzie

Hey Jazzie en alle andere dames,
Zal mezelf eerst eens voorstellen... Ben 35 jaar en bezig voor het derde kindje. Mijn dochter is er 16 en mijn zoontje 10... Heb mijn spiraaltje laten verwijderen in november en ondertussen 10 keer mijn maandstonden gekregen  heb een cyclus van maximum 26 dagen normaal gezien. Vandaag terug mijn maandstonden gekregen
Moet deze week niet werken daar ik sukkel met mijn bloeddruk en maag... de dokter gaat dinsdag mijn bloed trekken en moet dan medicamenten nemen en we mogen er dan een maandje eens niet voor gaan... pf... verveldend... verlang er al zo naar en er zit al een groot leeftijdsverschil op...
Zal alles hier dan eens lezen zodat ik ook van iedereen wat op de hoogte ben...
Liefs Sandra en alvast aan iedereen veel succes

Hoi Sannekuh,

Welkom! Leuk dat je hier komt schrijven.. het zijn hele lieve meiden hier..
Dus je hebt al 2 kids!.. Leuk! Ik heb een zoontje van 15 maanden. en ga in november weer voor het eggie.
Maar ik snap dat je baalt! helemaal! Een ronde is een kans zeg maar.. Van menstruatie tot menstruatie.. (ik begrijp dat je uit belgie komt?!)
en idd.. het leeftijdsverschil wordt alleen maar groter! Kun je niet iets krijgen waardoor je wel nog zwanger mag worden?
Mag ik ook vragen wat de reden is dat je een groot leeftijdsverschil hebt tussen je kinderen? Je hoeft niet te antwoorden hoor.. Het is wel zo dat je alle aandacht ook goed kan verdelen lijkt me zo.. je kunt met de oudere kinderen al goed redeneren(al zullen ze het niet altijd leuk vinden  daar zijn het kinderen voor)

Ik vergeet vast nog iets wat ik wil zeggen.. maar het is soms wel jammer dat je niet even terug kan lezen op dit forum..

Liefs Jazzie

O en typfouten maken we allemaal wel eens!

Ikke! Hoe is het meid?
Hier gaat het al weer! gelukkig! de kleine is nog wel verkouden maar slaapt weer goed!
mama blij  Het is ook weer een heerlijk vrolijk ventje! Dat is echt genieten!

Bambi! spannend meid! ik denk aan je!

Esk.. Och meid! Ik hoop zo dat je toch snel je wens in vervulling ziet gaan!

Bolle. ben je er al uit wat je gaat doen?

Ci Lo en Friezinne? hoe is het met jullie?

Vergeet ik iemand? sorry!! dan alvast!

Liefs Jazzie

Hoi allemaal!

Tjonge, wat een boel geschreven alweer. Even wat korte reacties:

Sanneke, welkom hier. Schrik niet te erg van die "flamewars" op het forum. Soms dan botert het niet tussen een aantal mensen en dan krijg je van dit soort rare reacties. Jij zat er toevallig middenin. Ik weet dat deze mensen al geschiedenis met elkaar hebben dus zijn wat 'gevoeliger' voor elkaar. In ieder geval welkom. Dit is een heel gevarieerd groepje met mensen die nog moeten stoppen met anticonceptie, mensen die al kinderen hebben en er graag nog eentje willen, mensen die voor hun eerste kindje gaan, mensen die al zwanger zijn en mensen die ook al wat langer bezig zijn. Ik ben een van die laatsten (heel kort: 31, 12 ronden bezig voor 1e kindje).

Jazzie, bedankt voor je lieve berichtje. Het gaat allemaal wel weer hoor. Heb alleen momenteel verschrikkelijke buikpijn, hoop dat het snel overgaat.

Bolle, als je 36 uur te veel vind dan moet je het niet doen. Tuurlijk beslis je dat natuurlijk zelf, maar als je er nu al tegenop ziet... misschien toch proberen minder uren te krijgen? Succes met je beslissing hoor!

Bambi, je zal wel blij zijn dat het buiten wat koeler is, of niet? Ik hoop dat je kindje zich netjes op tijd aankondigt en alvast succes bij de bevalling!

Volgende keer reageer ik wat uitgebreider, maar wil nu echt gaan slapen! Ik ben me toch een partij moe!

Groetjes, Esk

hoi jazzie

met mij gaat het wel alleen dat wachten duurt zo lang.
ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben maar dat weet je nooit dat weet ik pas zeker als ik me 13 juli test. ik heb wel alle symtonen en daar fleur ik dan ook van op maar toch ben ik zenuwachtig en dat wachten is zo irritant.
hoe gaat het met jou?
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan