zwanger willen worden maar nog geen baan...

Nog 1 dag zonder je mannetje Ikke!
Heb je jezelf wel kunnen vermaken... (Wanneer komt jouw eerste ongi als het goed is?)

Esther.. Een pleegkind.. dat vind ik knap.. dat lijkt me toch ook weer zwaarder..
Heb je dat kindje dan ook vast in huis? of is het tijdelijk.. Hoe oud zijn je kinderen?

Wij vertellen niemand van onze verdere plannen.. en dat is zo moeilijk . Ik heb nooit ontkent dat ik nog een tweede zou willen... dus de vragen zullen ook nog wel gaan komen.
Ja Ikke ik heb het erg druk maar het zijn niet erg concrete dingen.. de weken zijn gewoon gevuld en de tijd vliegt voorbij.. mijn man heeft het druk met zijn werk.. Idd vakantie.. ja ach..
ik ben nog niet echt opgeknapt.. maar dat komt wel goed.. heftige verkoudheid.

Misschien dat ik vanavond nog meer schrijf maar ga nu lekker eten!

doegie!

hoi jazzie, een kind van mezelf 6jr en de kleinste is nu bijna 5jr en via pleegzorg bij mij,maar ze is al voor haar eerste verjaardag als baby  bij mij geplaatst en gaat ook niet meer terug. gevoelsmatig zijn ze alle twee van mij maar de kleinste heeft wel een keer in de maand een uurtje bezoek met haar ouders en mij erbij.dit loopt allemaal prima.ook het contact met hun.dus extra zwaar??valt wel mee,ze vraagt soms wat meer aandacht maar het is vooral heel leuk.en het zijn twee handen op een buik die twee, dus dat is vooral heel leuk.groetjes

O fijn dat het zo goed gaat met de kindjes.. samen..
Ik heb wel eens iemand gesproken die had 2 pleegkindjes en der eigen dochter..
Maar ze was gek op de kindjes alleen vond ze het zwaar dat het hele gezin constant onder de loep lag door pleegzorg.. niet alleen de pleegkindjes maar ook der eigen dochter en alles. (Hele lieve moeder.. 1 pleegkindje is later naar een zorgcentra gegaan ivm zware vorm van autisme.. er was ook angst dat dat kindje de andere kinderen iets aan zou doen. Ze heeft het niet makkelijk gehad)
Dus dat lijkt me zwaar..

maar fijn dat het verder bij jullie allemaal soepel verloopt.. Ik hoop dat je dan ook gauw je derde kindje mag aankondigen.

Liefs Jazzie

Goedenavond meiden!!

@Esther, wat bijzonder dat jullie ook een pleegkindje hebben! Zit zelf zo wel eens na te denken van wat als wij op geen enkele manier van onszelf kinderen kunnen krijgen.. Gaan we dan voor adoptie, een pleegkindje, of niets? Ik   ga zelf bijna  in de jeugdhulpverlening werken, dus weet heel goed hoe belangrijk het kan zijn voor zo'n kind. Vind het iig iets heel moois als mensen zoals jullie ervoor kiezen!!
En nu dus nog 6 weken wachten... Wist niet dat dat nodig was na een vaccinatie joh. Je bent dus nog niet ongi geworden? Hoe was je cyclus toen jullie voor een eerste gingen? Of was je meteen zwanger en weet je dat dus niet?

@Jazzie, nog een nachtje!!! Haha, wat erg toch. Ik heb het zo koud 's nachts zonder hem! Heb er vannacht maar een kruikje bij gepakt, haha. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen dagen zo druk geweest ben, dat ik af en toe helemaal geen tijd heb om hem te missen .
Net als jullie weet ook niemand van onze plannen. Alleen m'n beste vriendin (toch iemand dus) is op de hoogte. Dit om m'n vriend ervoor te behoeden dat ie helemaal gek van me wordt, hihi! Als het goed is (28 dagen) komt maandag m'n eerste echte ongi. Ik hoop het zo! Heb echt geen zin om nog langer te wachten. Merk jij er al iets van dat je gestopt bent met de pil? Of zou je anders nog in je stopweek gezeten hebben? Ben even kwijt wanneer je de laatste genomen hebt.

Hieronder maar weer even het lijstje. Als er meiden zijn die echt niet meer reageren hier, moeten we die misschien maar uit het lijstje halen. Niet verkeerd bedoeld hoor, maar we hebben er dan niet zoveel aan en krijgen dan misschien wat meer overzicht?

Liefs, ikke

Zwanger willen worden:
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Esther:                 voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

NOD:
Esk30:                    tussen 6 en 12 juli, 12e ronde, 1e kindje
willemijn74:        ......., 2e ronde, 2e kindje
friezinne82:     plusminus 24-8 (slaan juli over), 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Bolle:                   1e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 3 december 2008
Ci lo:                        1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009

Moeders:
willemijn74:   een zoontje
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
ci lo:                        een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1
Sandra:               een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Bambi                   een dochter van 0

Bevallen:
Bambi:                 Dochter Lois, geboren 10 juli 2008, 1e kindje, 4e ronde

Verloskundige bezoeken:
Co lo: 12 augustus intake, 8 september 1e echo!!

hahaha Ikke..
is vrij normaal dat je hem niet de hele tijd mist.
Ik merk nog niks.. zit in de stopweek idd.. ben sinds gister ongi.
duurt hier dus nog wel even.

Liefs Jazzie

Hmm, even afwachten dus.. Ben je altijd lang ongi? Ik meestal van maandag t/m vrijdag. Zaterdags alleen voor de zekerheid nog een inlegkruisje voor (sorry), haha!
Dus na je ongi met condoom? Heeft je man ze al in huis gehaald?  De mijne had beloofd dat hij het zou doen, maar wie kwam er vorige week maar weer met een pak thuis omdat ze op waren en hij het telkens vergat??? Juist! Mannen... Wel de lusten, maar niet de lasten, hihi!

Dag meisjes,

Heb eigenlijk niet zoveel te vertellen maar kom toch eens goeiedag zeggen en kijken hoe het met jullie gaat... Morgen ga ik terug op controle bij de ha... ga hem eventueel vragen of we niet met testen kunnen beginnen in onze wachttijd zodat er geen extra tijd verloren gaat...

Dikke zoen aan allemaal

Juist Ikke.., al in huis.. (hij haalt ze wel zelf.. hij weet dat ik het niet doe en dan  valt er niks te halen he?
Ik ben nooit lang ongi.. op de pil 1 dag goed en 2 dagen btjes.. en zonder de pil was het meestal 2 dagen goed en 2 dagen btje.. dus.. ben er altijd met 4 dagen wel vanaf.
Ik had altijd een cyclus van 28 dagen .. maar na mijn zoontje weet ik het niet.. Heb borstvoeding gegeven.. en werd toen de eerste keer ongi na 6 weken.. en de tweede toen was hij 4 maanden.. toen aan de pil dus ja....

Sannekeuh.. zeker vragen hoor.. en vreemde arts als hij daar niet in toestemd.
Succes

Hier weinig nieuws te melden.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan