Hoi allemaal!
Hoe is het met iedereen? Denk dat we met een klein clubje overblijven hier. Moeten de rest maar een keer uit het lijstje gaan halen denk ik. Wat vinden jullie? Hier gaat alles goed. Ik dacht woensdag dat m'n ongi al voorbij was, want helemaal geen bloedverlies meer, maar gisteren toch weer wel. Dus ben er nu denk ik bijna vanaf. Het aftellen is begonnen hoor!
@Sannekeu, ik heb je verhaal gelezen over je werk. Wat een lastige situatie zeg! Waar haalt die controle arts het lef vandaan om te zeggen dat jouw gevoel relatief is! Als ik het lees, word ik er zelfs al pissig van! Je moet erg goed bij jezelf nagaan wat je wilt. Je gezondheid staat op nummer 1, dat is (naar mijn mening) het allerbelangrijkst. Als het niet gaat, gewoon naar huis gaan meid! En of je daar moet blijven, tja.. Ik zou alle voors en tegens tegen elkaar afwegen. Belangrijk is dat je niet elke ochtend met tegenzin naar je werk gaat, ook al hoef je niet heel lang meer. Succes met het maken van je beslissing meid!
@Jazzie, ik ken die ellende van een heel verhaal typen en dan is ie ineens verdwenen! Grrr!!! Jij hebt ook heel wat meegemaakt op je werk zeg, wat een ellende! Ik ben even vergeten of je nu thuis bent, of ook nog werkt, sorry! Hier gaat alles goed. Er komt langzaam vooruitgang in m'n scriptie. Maar heb goede hoop! Idd nog heel even geduld, we gaan er bijna voor! Vind het steeds spannender worden allemaal. Er gaat geen dag, wat geen uur voorbij dat ik er niet aan denk, erg he?! Ik was straks in een babyzaak om een cadeautje te halen voor kennissen die net weer een kleine hebben. Ik betrapte mezelf erop dat ik al tussen de kinderwagens en babykamers liep, haha! Het kriebelde zo! Het liefst had ik al vast wat meegenomen voor ons toekomstige kind, maar dat vond ik een beetje te ver gaan, haha!
Wat zal het voor je knulletje warm zijn he, pff. Als wij het al zo heet hebben! Heb je iets tegen zijn warmtebultjes? Of kun je daar het beste niets op doen?
Ben benieuwd of je iets gaat merken van je eisprong. Wat zou dat fijn zijn he! Je hebt nu wel goed de tijd om je lichaam een beetje te leren kennen voor jullie aan het klussen gaan. Ik merk dat ik het toch wel fijn vind dat ik weet hoe lang m'n cyclus is. Hoewel het de volgende keer natuurlijk heel anders kan zijn, dat weet je niet. Maar omdat ik het voor de pil ook altijd heel regelmatig was, altijd 28 dagen, ga ik daar nu stiekem ook wel een beetje vanuit.
Nou meiden, ik ga er weer vandoor. Zal proberen wat vaker langs te komen!
Liefs, ikke
Zwanger willen worden:
Jazzie: voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
Ikke: voor het echie vanaf september 2008, 1e kindje
Esther: voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje
Sannekeuh even wachten... , 3e kindje
NOD:
Esk30: ..........augustus, 13e ronde, 1e kindje
willemijn74: ......., 2e ronde, 2e kindje
friezinne82: plusminus 24-8 (slaan juli over), 1e ronde, 1e kindje
Zwanger:
Bolle: 1e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 3 december 2008
Ci lo: 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Moeders:
willemijn74: een zoontje
Jazzie: een zoontje van 15 mnd
ci lo: een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1
Sandra: een dochter van 16, een zoon van 10
Esther: een zoon van 6, een dochter van 4
Bambi een dochter van 0
Bevallen:
Bambi: Dochter Lois, geboren 10 juli 2008, 1e kindje, 4e ronde
Verloskundige bezoeken:
Co lo: 12 augustus intake, 8 september 1e echo!!