zwanger willen worden maar nog geen baan...

Klinkt allemaal heel herkenbaar. hihi
Mijn verkoudheid is gelukkig zo goed als over.
Ben nu wel erg moe.. bleeeh.
Maar wat bedoel je met inhalen? Ik zat in de ziekte-wet dan krijg je zeg maar een uitkering. als je ziek bent gaat het hier niet van je vakantiedagen af.
dus hoefde niks in te halen. het verlof is ook een uitkering.

Mijn zoontje had vanavond moeite met gaan slapen.. heel begrijpelijk.. Ik heb hem als vanouds heerlijk in slaap gewiegd. Zo mooi!! hij wordt al zo groot.. het gaat zo snel.
Nog vier maandjes wachten hihi.. spannend!!

Liefs Jazzie

Hoi allemaal!

Hoe is het met iedereen? Denk dat we met een klein clubje overblijven hier. Moeten de rest maar een keer uit het lijstje gaan halen denk ik. Wat vinden jullie? Hier gaat alles goed. Ik dacht woensdag dat m'n ongi al voorbij was, want helemaal geen bloedverlies meer, maar gisteren toch weer wel. Dus ben er nu denk ik bijna vanaf. Het aftellen is begonnen hoor!

@Sannekeu, ik heb je verhaal gelezen over je werk. Wat een lastige situatie zeg! Waar haalt die controle arts het lef vandaan om te zeggen dat jouw gevoel relatief is! Als ik het lees, word ik er zelfs al pissig van! Je moet erg goed bij jezelf nagaan wat je wilt. Je gezondheid staat op nummer 1, dat is (naar mijn mening) het allerbelangrijkst. Als het niet gaat, gewoon naar huis gaan meid! En of je daar moet blijven, tja.. Ik zou alle voors en tegens tegen elkaar afwegen. Belangrijk is dat je niet elke ochtend met tegenzin naar je werk gaat, ook al hoef je niet heel lang meer. Succes met het maken van je beslissing meid!

@Jazzie, ik ken die ellende van een heel verhaal typen en dan is ie ineens verdwenen! Grrr!!! Jij hebt ook heel wat meegemaakt op je werk zeg, wat een ellende! Ik ben even vergeten of je nu thuis bent, of ook nog werkt, sorry! Hier gaat alles goed. Er komt langzaam vooruitgang in m'n scriptie. Maar heb goede hoop! Idd nog heel even geduld, we gaan er bijna voor! Vind het steeds spannender worden allemaal. Er gaat geen dag, wat geen uur voorbij dat ik er niet aan denk, erg he?! Ik was straks in een babyzaak om een cadeautje te halen voor kennissen die net weer een kleine hebben. Ik betrapte mezelf erop dat ik al tussen de kinderwagens en babykamers liep, haha! Het kriebelde zo! Het liefst had ik al vast wat meegenomen voor ons toekomstige kind, maar dat vond ik een beetje te ver gaan, haha!
Wat zal het voor je knulletje warm zijn he, pff. Als wij het al zo heet hebben! Heb je iets tegen zijn warmtebultjes? Of kun je daar het beste niets op doen?
Ben benieuwd of je iets gaat merken van je eisprong. Wat zou dat fijn zijn he! Je hebt nu wel goed de tijd om je lichaam een beetje te leren kennen voor jullie aan het klussen gaan. Ik merk dat ik het toch wel fijn vind dat ik weet hoe lang m'n cyclus is. Hoewel het de volgende keer natuurlijk heel anders kan zijn, dat weet je niet. Maar omdat ik het voor de pil ook altijd heel regelmatig was, altijd 28 dagen, ga ik daar nu stiekem ook wel een beetje vanuit.

Nou meiden, ik ga er weer vandoor. Zal proberen wat vaker langs te komen!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden:
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Esther:                 voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

NOD:
Esk30:                    ..........augustus, 13e ronde, 1e kindje
willemijn74:        ......., 2e ronde, 2e kindje
friezinne82:     plusminus 24-8 (slaan juli over), 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Bolle:                   1e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 3 december 2008
Ci lo:                        1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009

Moeders:
willemijn74:   een zoontje
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
ci lo:                        een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1
Sandra:               een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Bambi                   een dochter van 0

Bevallen:
Bambi:                 Dochter Lois, geboren 10 juli 2008, 1e kindje, 4e ronde

Verloskundige bezoeken:
Co lo: 12 augustus intake, 8 september 1e echo!!

Hey

Ja dacht dat het ziekteverlof dat je had, terug moest inhalen na je opzeg...
Vandaag zit de 2de werkdag erop... Heb gisteren afgezien, heb me regelmatig op een stoel gezet, gelukkig was er niet veel volk... Vandaag had ik toch ietsje minder hoofdpijn. De DM en gerant zijn met mij op gesprek geweest vandaag... ze geloofden mij wel dat ik echt ziek was zeiden ze maar volgens hun zit het in mijn hoofd! Ze willen dus zeggen dat ik naar een psychiater zou moeten gaan omdat ik zelf de moed niet heb om me beter te voelen!!!! Je moet je dat eens voorstellen! Was echt pissed! Wat denken die wel?! De dommerikken! Echt belachelijk is dat toch? Zal zien wat het geeft. Heb me alvast voorgenomen om er meer mijn voeten aan te vegen... Staat het hun niet aan, wel dan is dat maar hun probleem hoor! Heb altijd mijn best gedaan en dan zeggen ze zoiets omdat je klierkoorts hebt! Hoop dat ik het hun heb overgezet, hihi... Ja MissX jij gaat er bijna voor hé? Spannend! Zal voor je duimen hoor! Ik doe dat ook altijd als ik ergens baby-spulletjes zie, wordt daar telkens door aangetrokken...

Dikke zoen San

Ach klein kan ook gezellie zijn.
Ik loop nu ook wel in baby zaken.. en er is alweer zoveel nieuw spul in die korte tijd.. en dan even tussen de kleertjes snuffelen.. heerlijk lekker zwijmelen. (eerst maar zwanger worden hihihi)
Tegen de warmte bultjes kun je niks  doen.. hij heeft er ook geen last van.. het verdwijnt vanzelf als het koeler wordt en hij minder zweet.
Dat je twee maanden gewacht heb is ook goed hoor.. je hebt dan ook minder kans op een 2-eiige tweeling., dat kan namelijk als je net gestopt ben met de pil dat je lichaam gelijk 2 eitjes los laat.. en daarna weer normaal doet. zeg maar.
Wel fijn als je cyclus weer gelijk regelmatig is.. de pil kan het bij sommigen behoorlijk door de war gooien.

San..Belachelijk.. sinds wanneer zit Pfeiffer tussen je  oren.. tjonge jonge zeg.! gewoon scheit aan hebben aan die lui.
Ik heb het ook gehad maar nooit geweten.. achteraf denk ik wel dat ik weet wanneer ik het heb gehad.. het was toen heel druk en ik sleepte mezelf echt naar mijn werk.. daarna kreeg ik er ook steeds meer moeite mee.

Ik vind het wel spannend hoor voor je of je de komende tijd goed nieuws krijg.

Hier gaat het goed. nog 1 hoektand te gaan bij mijn zoontje.
We zijn vannochtend even lekker naar de stad gewandeld en op een terrasje gezeten. heerlijk. Toen we terug kwamen zijn we even allemaal op bed gaan liggen.. mijn mannetje is er na 1 uur uitgegaan. ik was na 2 uur wakker en mijn zoontje 3,5 ..
dus echt een relax dagje.. Mijn zoontje ligt nu weer lekker op bed.
Heerlijk mannetje.
Volgens mij heb ik nu mijn "vruchtbare" dagen.. Mijn afscheiding wordt wat dunner. hahaha. en ik mag er niks mee doen.. raar idee hoor hihihi

Liefs Jazzie

Ja denk dat ze beter zelf eerst eens naar een psychiater gaan! Heb 4 jaar geleden  al klierkoorts  gehad maar heb er totaal niet zoveel last van gehad zoals nu... Liep wel moe... Ach bazen hé!!!! Ze hadden er precies hun plezier in om met 2 man tegen mij bezig te zijn! Hoop echt dat ze het zelf krijgen! Ze kunnen er nie genoeg vanaf zien dan! Die denken echt dat ze alles mogen zeggen wat ze denken! Mensen kwetsen en kleineren is precies hun hobby!

Ken dat gevoel ook... vruchtbare dagen en ze nie mogen gebruiken
Volgende week normaal bloed laten prikken en dan zien we wel weer...

Wie weet zijn we nog alledrie gelijk zwanger, hihi...

Liefs San

Ik wist niet dat je Pfeiffer twee keer kon krijgen.

Stomme bazen. bijt maar gewoon van je af hoor.

Zou wel grappig zijn als we straks alledrie tegelijk zwanger zouden zijn hihi.

Spannend voor je de komende tijd.
Zijn de onderzoeken al van start?

Liefs Jazzie

Je kan daar naar het schijnt meerdere opflakkeringen van krijgen... Stom hé? Ja, ik trek het mij niet aan wat ze denken of proberen om mezelf wat voor te liegen!

Nee nog geen onderzoeken gestart... volgende week bij de ha en een afspraak maken voor het ventje

We houden elkaar op de hoogte hé?

Dikke zoen San XxX

hoi hoi, hier alles rustig. ik heb lekker een weekje vrij. laatste ronde en dan gaan we voor de echt. maar goed dat we nog even moeten wachten.ik kreeg prompt weer een longinfectie en ben nu dus met kuur 6 bezig dit jaar.maar ik was nu alleen benauwd en wat slijm. dus ik hoop dat dit de laatste kuur is en de bacterieen dan ver weg zijn.moet wel tijdens eventuele zwangerschap pufjes blijven nemen.verder gaan we nog wat leuke dingen doen deze week.dagje toverland lijkt me wel leuk, nu kan ik nog overal in, hahaha.
he dames hou jullie goed en tot mails.
groetjes

Terug
Bovenaan