Hey meiden!
@Esther, meid, eindelijk de rd'tjes! Nu nog even geduld dus, moeilijk is dat he! Ik ben gisteravond ongi geworden, voor het eerst na het stoppen met de pil. Weet niet zo goed of ik dan gisteren mee moet pikken, maar hou maar even vandaag aan, dan heb ik dus een mooie cyclus gehad van 28 dagen. Ben er zo blij mee! De volgende keer kan natuurlijk veel langer of korter duren, maar ik ga maar gewoon weer van 28 dagen uit. Zo was het ook altijd voor ik met de pil begon. Had er ook echt van gebaald als het nu langer had geduurd. Dat zou betekenen nog weer langer wachten en dat kan ik echt niet meer opbrengen nu, haha!! Nu nog een cyclus wachten dus en dan gaan we ervoor! Ben helemaal happy!
@Sannekeuh, wat fijn dat er nu iig van alles gaat gebeuren he! Wel vervelend dat je nog last hebt van hoofdpijn en draaiingen! Hoop zo dat jullie gauw groen licht krijgen. Gun het je echt! Houd ons maar op de hoogte he!
Pfff, ben wel erg heftig ongi hoor! Heb dat in lange tijd niet meer gehad. En ook nog eens flinke buikkrampen. Mja, het is voor een goed doel!
Ga zo eerst maar eens wat was wegstrijken en daarna maar weer eens aan de scriptie.
Hoe is het met de andere meiden? Zijn jullie er nog?????
Fijne dag!
Liefs, ikke
Zwanger willen worden:
Jazzie: voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
Ikke: voor het echie vanaf september 2008, 1e kindje
Esther: voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje
Sannekeuh even wachten... , 3e kindje
NOD:
Esk30: ..........augustus, 13e ronde, 1e kindje
willemijn74: ......., 2e ronde, 2e kindje
friezinne82: plusminus 24-8 (slaan juli over), 1e ronde, 1e kindje
Zwanger:
Bolle: 1e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 3 december 2008
Ci lo: 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Moeders:
willemijn74: een zoontje
Jazzie: een zoontje van 15 mnd
ci lo: een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1
Sandra: een dochter van 16, een zoon van 10
Esther: een zoon van 6, een dochter van 4
Bambi een dochter van 0
Bevallen:
Bambi: Dochter Lois, geboren 10 juli 2008, 1e kindje, 4e ronde
Verloskundige bezoeken:
Co lo: 12 augustus intake, 8 september 1e echo!!