zwanger willen worden maar nog geen baan...

he meiden, hier heb ik me eerste ongi te pakken na de pil.heeft wel even geduurd. nu dus nog een maandje wachten ivm vaccinatie en dan kunnen we. ben benieuwd.
groetjes

Hallo allemaal,

Gisteren op controle geweest bij de ha... Ben nog minstens 14 dagen thuis omdat ik nog te veel hoofdpijn heb en draaiingen... Bloeddruk stond al redelijk goed! Heb het dan ook gevraagd om ons al te laten testen en binnen 14 dagen als ik terug moet, gaat hij bij mij dan bloed prikken om de eisprong en zo na te zien. Voor mijn ventje hebben we een nr gekregen voor een afspraak vast te leggen... Dus dan zullen we ook al meer weten en hoef ik me zo druk niet te maken... Na de uitslag van mijn bloed zal de dokter dan ook zien of  we groen licht krijgen om verder te doen... of het nog wat moet uitstellen! Hoop op het beste...

Dikke zoen aan allemaal,
San XxX

Hey meiden!

@Esther, meid, eindelijk de rd'tjes! Nu nog even geduld dus, moeilijk is dat he! Ik ben gisteravond ongi geworden, voor het eerst na het stoppen met de pil. Weet niet zo goed of ik dan gisteren mee moet pikken, maar hou maar even vandaag aan, dan heb ik dus een mooie cyclus gehad van 28 dagen. Ben er zo blij mee! De volgende keer kan natuurlijk veel langer of korter duren, maar ik ga maar gewoon weer van 28 dagen uit. Zo was het ook altijd voor ik met de pil begon. Had er ook echt van gebaald als het nu langer had geduurd. Dat zou betekenen nog weer langer wachten en dat kan ik echt niet meer opbrengen nu, haha!! Nu nog een cyclus wachten dus en dan gaan we ervoor! Ben helemaal happy!

@Sannekeuh, wat fijn dat er nu iig van alles gaat gebeuren he! Wel vervelend dat je nog last hebt van hoofdpijn en draaiingen! Hoop zo dat jullie gauw groen licht krijgen. Gun het je echt! Houd ons maar op de hoogte he!

Pfff, ben wel erg heftig ongi hoor! Heb dat in lange tijd niet meer gehad. En ook nog eens flinke buikkrampen. Mja, het is voor een goed doel!

Ga zo eerst maar eens wat was wegstrijken en daarna maar weer eens aan de scriptie.

Hoe is het met de andere meiden? Zijn jullie er nog?????

Fijne dag!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden:
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Esther:                 voor het echie vanaf aug/sept, 3e kindje
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

NOD:
Esk30:                    ..........augustus, 13e ronde, 1e kindje
willemijn74:        ......., 2e ronde, 2e kindje
friezinne82:     plusminus 24-8 (slaan juli over), 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Bolle:                   1e ronde, 1e kindje, uitgerekend op 3 december 2008
Ci lo:                        1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009

Moeders:
willemijn74:   een zoontje
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
ci lo:                        een zoon van 6, twee dochters van 3 en 1
Sandra:               een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Bambi                   een dochter van 0

Bevallen:
Bambi:                 Dochter Lois, geboren 10 juli 2008, 1e kindje, 4e ronde

Verloskundige bezoeken:
Co lo: 12 augustus intake, 8 september 1e echo!!

Hoi allemaal,

Mag ik aan jullie eens een mening vragen over iets aub? Vorige week had mijn DM van het werk gebeld om me te vragen om zo snel mogelijk terug te komen werken... Heb gezegd dat ik me ook graag veel beter zou willen voelen en dan zou terugkomen. Ik moest van mijn huisarts nog 2 weken rusten omdat ik nog steeds zo moe loop en draaiingen heb... Nu sturen ze gisteren een controle-arts! Totaal onvriendelijke man, het enige wat die doet is mijn bloeddruk meten, eens voelen aan mijn keel en in mijn mond gekeken... Hij bekeek eens de papieren van de bloeduitslag en zei "overmorgen terug werken" Ik wou hem vertellen wat ik voelde en hij antwoordde direct "mevrouw, uw gevoel is relatief en we gaan daar niet over discussiëren." Nu naar mijn eigen ha gebeld en die zei, probeer  die dag te werken  en lukt het niet dan kom je terug bij mij maar anders sturen ze een derde arts en die 2 spannen dan toch samen... dus ik zie wel hoe het verloopt... Ik was zo kwaad! Zo ontgoocheld! Gewoon het feit al dat ze mij niet vertrouwen of zo en precies denken dat ik gewoon voor de lol al 4 weken niet buitenkom en als een zombie rondloop! Ik moet nu zeggen dat ik twijfel of ik daar wel zou blijven of niet. Niet enkel om deze reden hoor! Ik sta dus aan het onthaal en doe de kassa bij Vanden Borre (electrozaak) Ik krijg alle klanten onmiddellijk aan mijn kassa... alle klachten, alle herstellingen, ontevreden klanten zien mijn gezicht als het eerste en ik krijg altijd als eerste hun ontlading over hun ontevredenheid! Je moet sterk in je schoenen staan! Nu, ik ben dat zo beu dat mensen mij als een stuk vuil behandelen daar! Met mijn collega's verloopt alles prima! Ik kom met iedereen heel goed overeen en maken veel plezier en kunnen goed praten! Het is de bedoeling dat als we ons 3de kindje hebben, ik zou stoppen met werken om bij de kindjes te zijn....... Heb nu als vraag, zou ik daar blijven werken tot het zover is of zou ik ondertussen voor een paar maandjes iets anders zoeken? Het is natuurlijk dan onterecht tegenover een nieuwe werkgever om misschien maar voor een paar maanden te blijven... Pfffffff weet het echt niet meer... Moest je een glazen bol hebben, dan zou je direct kunnen zeggen hoelang je anders nog zou moeten blijven en of het nog de moeite is om iets anders te zoeken of niet... Hoop dat ik het een beetje verstaanbaar heb uitgelegd! Weet alleen niet of ik nog op mijn tanden moet bijten tot het zover is of niet... Op mijn huidig werk weten ze wel de situatie dat als ik zwanger ben, ik nog werk tot ik een maand of 7-8 ben en dan definitief thuis blijf... Heb er al veel over gepraat met mijn ventje en hij weet het ook nie echt hoe ik het zou moeten oplossen... Wat zouden jullie doen?
Sorry voor mijn beklag hoor

Dikke zoen aan allemaal,
San

Had ik een heel verhaal getyped is die pleite

@esther.. Wanneer mag je op je nieuwe werk beginnen?
Fijn dat je ongi dan eindelijk is gearriveerd. ik hoop voor je dat het de komende maand niet zo lang gaat duren.

@ San.. Balen dat je je sowieso beroerd voel. Wel fijn dat ze nu gelijk de onderzoeken doen en ik hoop dat je gauw groen licht krijg.

Ja wat je werk betreft vervelend.. (ja weet het zachtjes uitgedrukt)
Ik heb in dezelfde situatie gestaan.
Ik zal het een klein btje uitleggen. We wilden zwanger worden en ik had veel stress op het werk.. Heel veel kwam allemaal op mij aan en mijn mede collega streek met de eer en als het mis ging dan kreeg ik het op mijn brood. dat was 1 verder veel sjouw en loop werk maar weinig hulp .. eigenlijk kwam bijna alles op mijn bord (ik draaide de meeste uren samen met de ene collega die ouder was en er al heel lang werkte dus wat meer werd ontzien)
Uitendelijk ben ik in april naar de ha gegaan om te kijken of hij mij overspannen genoeg vond... helaas ik moest maar ander werk zoeken ik was te jong om me zo te laten voelen.. (maar ik was leeggezogen)
Ik heb toch gesolliciteerd en kon de baan krijgen... maar mijn werk zelf had ook hele leuke dingen en ik had een vast contract. en ik wilde zwanger worden.
Dus... stoute schoenen aangetrokken en wederom een gesprek met mijn bazin.
Een goed gesprek. zelfs.. er werd beloofd dat er personeel bij zou komen en ondersteuning.. en er zou weer een gesprek aangegaan worden met mijn collega en ik kreeg loonsverhoging.
Ik voelde me goed en werkte weer met wat meer plezier.
Warempel.. die maand erop was ik zwanger.
Toen ik na 12 weken aan mijn bazin vermelde dat ik zwanger was (er was ook niks met de beloftes gedaan.. ja de loonsverhoging)   Liet ze duidelijk merken dat ze het niet leuk vond.  
Vanaf dat moment was het ook niet leuk meer...  Ik had afgedaan.
Ik kreeg al gauw bekkenklachten en kon niet meer alles.  Het was te zwaar..(stress) ik kreeg therapie en melde me ziek (veel loopwerk en ik kon het niet meer)
Toen ik met 20 weken ook al veel harde buiken kreeg.en mijn bloeddruk steeg... kreeg ik een brief van de vk voor de arbo-arts met het advies niet meer te gaan werken.
Op mijn werk lieten ze niks horen geen intresse niks.. zelfs de arbodienst hebben ze niet van de nodige documentatie voorzien om eventueel wat anders te vinden en gesprekken te kunnen voeren.
Ik heb na de geboorte van mijn zoontje een kaart gestuurde en nooit meer wat van ze gehoord.

Wat jij wilt en kan moet je echt zelf beslissen.. het is heel moeilijk en alleen jij weet of je eht volhoud. (misschien in ieder geval de testen afwachten.. en jezelf gewoon weer ziek melden?)

@ Ikke.. hoe is het nu? Nog ongi? wel fijn hoor gelijk 28 dagen.. en spannend.. nog 1 maandje hihi!!
Hoe gaat het met je scriptie?

hier gaat het goed.. verkoudheid is nog niet helemaal over, maar voel me goed.
Mijn zoontje doet het ook goed ondanks de warmte.. Heeft wel wat warmte uitslag en last van de laatste 2 hoektande.. hoop dat ze gauw door zijn.
Hij heeft vanmiddag ook heerlijk 3,5 uur geslapen.. zalig. kon echt even bijkomen.
Ik ben heel benieuwd wat mijn cyclus gaat doen.. als het goed is volgende week ei.. dus ben benieuwd wat ik er van merk.

Nou ga nu echt stoppen..
Liefs Jazzie

Dag Jazzie,

Dankjewel voor je reactie! Amai dat was me ook wat op jouw werk! En dan heb je alles gedaan wat je kon en krijg je daarna stank voor dank!  Dus dan heb jij geen opzeg moeten geven en geen tijd moeten uitdoen? Kan inderdaad zien wat de testen geven... Het probleem is als ik me terug ziek zet, ze waarschijnlijk de volgende dag weer die controle-arts sturen en die mij terug doet werken! Hoop dat ik daar flauwval, echt waar, dat ze eens zien dat ik echt geen komedie speel want daar komt het eigenlijk op neer hé dat ze dat denken! Hoop dat mijn DM morgen niet in mijn gezicht komt lachen want heb veel zin om dan gewoon weer te vertrekken! Heb er ook al aan gedacht dat het deze keer niet zo goed lukt door de stress (die stond ook te hoog in mijn bloed) Echt een rotsituatie  gelukkig zijn er nog mijn collega's...
Heb er nu nog mijn maandstonden bij... pffff ook veel erger dan met mijn spiraaltje hoor...

Dikke zoen San

Ik had 1 maand opzeg termijn...
Dus.. 1 maand voor ik weer moest beginnen heb ik opgezegd.

Ja het is moeilijk.. ik ben er op zich wel overheen.. maar het doet soms nog wel zeer.. Ik heb er ook hele leuke tijd gehad.
Ik zou als ik jouw was meer je verstand op nul zetten.. als je  je echt beroerd voel ga je toch gewoon naar huis.. en als de controle arts komt zeg je dat je het hebt geprobeerd.. HA gaat voor volgens mij hoor..
Wat is je DM eigenlijk?

En dan ook nog je ongi? meid toch.. ik hoop dat als je volgende ongi komt je weer groen licht heb!

Sterkte .. liefs!

Ah zo... en je hebt die tijd niet moeten inhalen dan? Nog goed eigenlijk of je had je daar alleen maar drukker gemaakt! Ja da's wat ik vanaf nu echt wel moet doen, denk dat ik er meer mijn voeten moet aan vegen! DM is onze district manager... staat ietsje boven de gerant. we hebben nog niet zo lang een nieuwe gerant ook... totaal geen sociaal persoon. Denk dat er maar 1 of 2 van de groep (stuk of 10) hem mogen! K'zal zien of het meevalt morgen. Normaal moest ik vandaag al maar de woensdag is altijd mijn vrije dag... Hoop ook dat ik snel groen licht krijg! Verzorg jij ook maar je verkoudheid meisje
dikke zoen San

Terug
Bovenaan