Hey allemaal!!
Ik ben weer terug van weggeweest! Heb een erg leuke week gehad met m'n zus. Veel leuke dingen gedaan, maar heb jullie gemist!! Heb erg goed nieuws! Donderdagochtend is m'n schoonzus bevallen van een meisje! Ze is helemaal gezond! Ben echt zo blij joh. Wat hebben we ons zorgen gemaakt zeg. Ze was 36 weken en 4 dagen zwanger en de bavalling is spontaan op gang gekomen, ook heel snel! Om 3 uur 's nachts begon het en om 7.30 uur was de kleine er, met TWEE persweeen!! Haha! Ze weegt 2700 gram en is 47 cm, dus ook nog groter dan verwacht! Ze komen zo thuis, de kleine hoeft niet in de couveuse. Toen ik de kleine meid zag, wist ik het zeker: IK WIL EEN BABY! Mijn vriend is ook helemaal overtuigd, hoewel we dat al waren!
@Ci lo, wat vervelend dat je geen goede band hebt met je moeder zeg! Zoals Jazzie al zegt: soms botsen karakters nou eenmaal..
@San, meid, wat shit dat je nu nog twee maanden moet wachten!! Vind het echt erg voor jullie. Kom ondertussen maar lekker hier kletsen. Wij zijn er voor je meis!
@Esther, spannend voor je joh! Ik duim heel hard voor je!! Houd ons op de hoogte he?!
Nou, wij gaan nog snel de laatste dingen versieren bij m'n sch. zus thuis.
Tot snel!!
Liefs, ikke
Zwanger willen worden:
Esther: voor het echie vanaf 16 augustus!!!
Ikke: voor het echie vanaf september 2008, 1e kindje
Sannekeuh even wachten... , 3e kindje
Jazzie: voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje
OD:
Jazzie: 25 jaar, 20 augustus
Sannekeuh: 35 jaar, 23 augustus
Ikke: 24 jaar, 25 augustus
Esther: 29 jaar, ... augustus
NOD:
Friezinne82: .. jaar, plusminus 24-8, 1e ronde, 1e kindje
Ikke: 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Moeders:
Jazzie: een zoontje van 15 mnd
Sannekeuh: een dochter van 16, een zoon van 10
Esther: een zoon van 6, een dochter van 4
@Jazzie, je vroeg waar m'n zus vandaan komt. Ze woont in Barcelona sinds 4 jaar. Ik maak mezelf wel steeds meer herkenbaar op deze manier. Maar goed, de mensen die dit lezen zitten hier ook niet voor niks denk ik zo...