zwanger willen worden maar nog geen baan...

hoi meiden, jee sannekuh dat is vet balen.als ik je een tip mag geven...supradyn complexforte..doet wonderen voor je afweer. baad het niet ,schaad zeker niet..sterkte.
deed het bij mijn longinfecties ook goed.en die bacterien flesjes..yakult of zo...die hielpen mij ook wel.

hier ben ik stevig benieuwd of ik volgende week (tegen het weekend denk ik) ongesteld word. voel me af en toe beetje raar , maar dat kan ook idee fix zijn.heb ook af en toe last van buikpijn en rugpijn maar dat laatste heb ik zowieso vaak dus misschien maak ik mezelf wel gek.
ik hou jullie op de hoogte.

Spannend Esther!
Ik ben ook benieuwd.. dan zou je de eerste net zwanger worden op dit draadjes zijn!

Pff hier echt ongi zeg.. ben er best naar van.. Maar ja ach hoort er bij he?
Nog even.. ik hoop dat deze maand sowieso voorbij vliegt..

Liefs Jazzie

Hey allemaal!!

Ik ben weer terug van weggeweest! Heb een erg leuke week gehad met m'n zus. Veel leuke dingen gedaan, maar heb jullie gemist!! Heb erg goed nieuws! Donderdagochtend is m'n schoonzus bevallen van een meisje! Ze is helemaal gezond! Ben echt zo blij joh. Wat hebben we ons zorgen gemaakt zeg. Ze was 36 weken en 4 dagen zwanger en de bavalling is spontaan op gang gekomen, ook heel snel! Om 3 uur 's nachts begon het en om 7.30 uur was de kleine er, met TWEE persweeen!! Haha! Ze weegt 2700 gram en is 47 cm, dus ook nog groter dan verwacht! Ze komen zo thuis, de kleine hoeft niet in de couveuse. Toen ik de kleine meid zag, wist ik het zeker: IK WIL EEN BABY! Mijn vriend is ook helemaal overtuigd, hoewel we dat al waren!

@Ci lo, wat vervelend dat je geen goede band hebt met je moeder zeg! Zoals Jazzie al zegt: soms botsen karakters nou eenmaal..

@San, meid, wat shit dat je nu nog twee maanden moet wachten!! Vind het echt erg voor jullie. Kom ondertussen maar lekker hier kletsen. Wij zijn er voor je meis!

@Esther, spannend voor je joh! Ik duim heel hard voor je!! Houd ons op de hoogte he?!

Nou, wij gaan nog snel de laatste dingen versieren bij m'n sch. zus thuis.

Tot snel!!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden:
Esther:                 voor het echie vanaf 16 augustus!!!
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje

OD:
Jazzie:                 25 jaar, 20 augustus
Sannekeuh:   35 jaar, 23 augustus
Ikke:                       24 jaar, 25 augustus
Esther:                29 jaar, ... augustus

NOD:
Friezinne82:     .. jaar, plusminus 24-8, 1e ronde, 1e kindje
Ikke:                            24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4

@Jazzie, je vroeg waar m'n zus vandaan komt. Ze woont in Barcelona sinds 4 jaar. Ik maak mezelf wel steeds meer herkenbaar op deze manier. Maar goed, de mensen die dit lezen zitten hier ook niet voor niks denk ik zo...

Gefeliciteerd met je nichtje!!

Ben blij dat alles goed is.. en dat ze groot genoeg is om lekker mee naar huis te komen.
En ook super dat je een leuke week heb gehad..

Ik heb ook wel eens iemand herkent hier op dit forum.. maar ja ging ik natuurlijk niet zeggen.. want dan wisten ze gelijk van ons hihihi.. dus idd.. dan hou je je mond.. en vond het ook niet leuk om iemands leuke geheim te verklappen dus..

Hier alles goed..

Liefs Jazzie

Dag lieverds,
Echt dank je wel voor jullie steun en goede raad!

Esther ik ga deze week zeker die vitamines halen hoor! Ik neem momenteel magnesium en de omnibionta pronatal (foliumzuur)...

Heb sinds vandaag ook mijn ongi... En inderdaad Jazzie een heel groot verschil als je geen anticonceptie neemt... je lichaam reageert ook totaal anders...

Ikke, een dikke proficiat met je nichtje! Ben blij dat alles ok is met de kleine meid!

Voor de rest probeer ik echt wel zoveel mogelijk te rusten als ik thuis ben... alleen als je 36uren werkt in de week is dat niet altijd evident... er valt altijd wel wat te doen thuis... maar probeer me er toch wat minder druk in te maken en niet zoveel hooi op mijn vork te nemen!

Jullie zijn schatjes

Dikke zoen en veel liefs San

he miss x van harte gefeliciteerd.leuk he, als ze nog zo ieniemienie zijn.
ik heb gisteren maar eens sensitesten besteld. wist niet dat die zo goedkoop waren, had er nu drie voor een euro per stuk.als het niet voor nu zou zijn dan voor later.maar ik ben benieuwd. heb af en toe pijnlijk borsten en loop al drie dagen doorlopend te boerenals ik uitga van cycles van 28 dagen had ik vandaag ongi moeten worden maar ik heb meestal een wat langere cycles. als ik uitga van mijn juiste telling dan zou ik maadag of dinsdag ongi moeten worden en dan hebben we veilig geklust. echter als ik fout geteld heb dan word ik eind van de week ongi ...of niet natuurlijk.maar dat zou betekene dat ik mijn ei gehad heb drie weken nadat ik eerste dag van mijn laatste ongi had.beetje verwarrend allemaal.dus ik zie wel.als ik halverwege de week nog niets ben denk ik dat ik maar eens test..heb wel even gechekt wat betreft die vaccinatie die ik heb gehad, maar dat blijkt helemaal geen kwaad te kunnen.wel een opluchting.
nou meiden, ben het ff kwijt.denk verdorie aan bijna niet anders meer, erg he?.
groetjes

Esther! Spannend!!!!
Hou ons op de hoogte he..
Ik vind het ook heel verslavend hoor! hihihi.

San!! Goed dat je rekening houd met jezelf. voor zover mogelijk.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan