zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hoi allemaal!!

@San, ongi geworden. Hoe voel je je? Heb je daar altijd veel last van? Je hebt helemaal gelijk dat je lekker rustig aan moet doen! Het huishouden loopt niet weg en jouw gezondheid is nu even het belangrijkst!

@Esther, leuk dat die testen zo goedkoop zijn he?! Ik heb er ook drie besteld, ben benieuwd wanneer ik ze mag gaan gebruiken!! Ben je al ongi geworden? Spannend meis! Wat fijn dat die vaccinatie geen kwaad kan! Idd een opluchting! Wat zou je ervan vinden als het nu raak is? Had je liever nog een maandje gewacht? Of zou je het helemaal te gek vinden?

@Jazzie, ik heb je OD veranderd. Ben je nog ongi? Of is het al over?

Ik heb vandaag m'n OD. Vorige maand begon het al op zondagavond, maar nu nog helemaal niets. Ook geen gevoel dat het gaat komen ofzo, maar dat heb ik eigenlijk nooit. Ineens is het er dan.

Wij hebben eergisteravond voor het eerst gevreeen zonder condoom... Gisteravond weer. Was best spannend, ook al weet ik (bijna zeker) dat het deze ronde niet meer raak kan zijn, omdat ik nu op dag 28 zit en de vorige keer een cyclus had van 28 dagen. Maar het kan natuurlijk zijn, dat mijn cyclus nu iets van 40 dagen duurt en dat ik wel degelijk vruchtbaar was eergisteren en gisteren. Stel dat het raak is, dan zou dat twee weken eerder zijn dan gepland, dat maakt ons helemaal niets meer uit. We willen het zo graag!!

Nou meiden, ik ga weer aan de scriptie. Fijne dag vandaag!!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden:
Esther:                 voor het echie vanaf 16 augustus!!!
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje
Jazzie:                  voor het echie vanaf november 2008, 2e kindje

OD:
Sannekeuh:   35 jaar, 23 augustus
Ikke:                       24 jaar, 25 augustus
Esther:                29 jaar, ... augustus
Jazzie:                 25 jaar, 17 september

NOD:
Friezinne82:     .. jaar, plusminus 24-8, 1e ronde, 1e kindje
Ikke:                            24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4

Hey meisjes,

Vandaag terug de eerste dag gaan werken na mijn 2 weekjes verlof... vermoeiend wel... blij dat ik thuis ben nu en mijn ventje had gekuisd  leuk é?!

Ja mijn od nu... heb daar veel meer last van sinds mijn spiraaltje verwijdert is  veel meer pijn in mijn borsten en buik en veel meer bloedverlies... en mijn emoties, nie normaal! Loop heel wat gevoeliger...
Heb nu verschrikkelijke koppijn en pijn in mijn schouder en nek... stress zeker?
Probeer mijn gedachten positiever te zetten maar het lukt me niet altijd even goed...

Ben benieuwd bij jullie... het wordt spannend

Veel liefs San

Ik hoop wel dat jij nu ook gauw groen licht krijg hoor San...
Is je man zijn zaad al nagekeken? heb je daar al een uitslag van?

Sterkte.. en ik hoop dat je je gauw beter voelt!

Esther.. hoe gaat het ermee... al last van kwaaltjes?

Hier gaat het goed... zit alweer op dag 6 van mijn cyclus.. en heb vandaag een baaldag omdat we nog moeten wachten ...
Op het moment lijkt de tijd voorbij te kruipen..
gaat wel weer over.

Liefs Jazzie

hai jazzie
dus nog een paar dagen en dan kun je weer serieus klussen
spannend meid hopelijk gaat het deze keer goed
toi toi toi

hai missx
wat apart he dat je nu vrijt om zwanger te raken he
dit is nu voor het eerst voor jullie
dat is een heel apart gevoel
en gefeliciteerd met je nichtje
wat lief zo''n klein popje
ja dan gaat het helemaal kriebelen bij je he
nou maak je geen zorgen mijn gevoel zegt nog steeds dat jij zo zwanger bent
goed elke dag klussen en dan moet het goed komen hahahahahahahaha

ik ben vandaag 10 weken en 2 dagen
nog 1 week en 6 dagen en dan heb ik eindelijk mijn echo op 8 sept
gelukkig om 9:00 uur dan hoef ik die dag ook niet sochtends te stressen
we brengen dan ons zoontje om half 9 naar school en dan de twee meiden naar mijn schoonouders en dan kunnen we makkelijk om 9 uur bij de vk zijn
ik woon overal een paar meter vanaf makkelijk he
o ik heb zo''n zin in die echo
liefs ci lo...

heee meiden,
nou ik weet het niet meer hoor, heb nog steeds last van gevoelige borsten,veel boeren,buikpijn af en toe,en loop me een ongeluk naar de wc sinds het weekend.dus ik ben eigenlijk wel overtuigd dat het raak is, dit had ik namelijk ook bij mijn oudste....maar we kunnen zatedag pas testen. zit nu op dag 31 en heb volgens mij deze maand een lange cycles gehad.vandaar mijn foute berekening.ben ook nog steeds niet ongi en geen tekenen wat daar op lijkt.lijkt me ook te gek als het inderdaad zo is want anders ga ik toch serieus twijfelen aan me lichaam...
dus we hebben gisteren nacht toch maar eens getest.(ik zei nog denk dat het te vroeg is) en inderdaad negatief...maar 8 uur later keek ik richting prullenbak en stonden er twee strepen.....???????????????????????ik weet het niet meer maar we gaan zaterdag nog maar eens testen...spannend..ben ook sinds twee a drie dagen mega moe overdag en s,avonds niks aan het handje.

ben wel beetje bang wat de reactie op mijn nieuwe werk gaat worden.ik zal het toch proberen voor me te houden als het zo is tot aan einde proeftijd.
maar ja....eerst maar eens zeker weten dat me lijf niet met me op de loop gaat hahahaha
groetjes

Hey meiden!

We hebben vanavond mijn broer en zijn vriendin ingelicht over onze plannen. Liever hadden we dat niet gedaan, maar het kon eigenlijk niet anders. Ze willen namelijk graag met ons op wintersport, maar het is voor ons nog een beetje onzeker met een eventuele zwangerschap. Toen ze vroegen of we zeker wisten dat we niet zouden gaan, omdat ze dan met anderen weg zouden gaan, hebben we het toch maar verteld. Ze reageerden echt super leuk!! Natuurlijk vroegen ze wel naar hoe ik dat dan straks ga doen met werk enzo. Ik alles uitgelegd. Voelde wel een klein beetje alsof ik verantwoording moest afleggen, maar zo bedoelden zij het helemaal niet. Denk wel dat dat straks van iedereen een van de eerste reacties zal zijn: "Oh, je bent net afgestudeerd en hebt nog geen baan, en nu?" Maar goed, dat is natuurlijk ook logisch dat ze zich dat afvragen.

Wat zouden jullie dan doen met de wintersport? Ik weet het echt niet meer joh. Wij gaan elke winter. Heb er ook super veel zin in, mja. Hoor dat de hoogte niet heel erg goed is, vanwege luchtdruk enzo. Maar hoe doen al die vrouwen dat dan die in de bergen wonen? En daarnaast natuurlijk de kans dat als je verkeerd valt, er wat gebeurt. Maar is die kans nou alleen groot als het kindje al wat groter is, dat als je op je buik valt, het kwaad kan? Of is dat ook al als het nog een klein is, en dan bedoel ik tot drie maanden? Weten jullie hier meer van? Ik weet het gewoon echt niet.

@San, hoe gaat het met je nu je weer aan het werk bent? Pas je op dat je niet teveel hooi op de vork neemt?

@Jazzie, hoe is het met je baaldag? Heb ook zoveel van dat soort dagen gehad! En eindelijk is het zo ver. Maar jullie 'moeten' nog langer wachten, pfff. Schrijf hier maar lekker van je af. Hopelijk gaat det tijd dan wat sneller!

@Ci lo, vind het zo grappig dat jij het gevoel hebt dat het wel eens gauw raak zou kunnen zijn! Mijn vriend denkt dat ook, maar ik heb het gevoel dat het best wel eens erg lang zou kunnen duren. Heb ook zeker niet het gevoel dat het de eerste ronde raak is. Hoop natuurlijk van wel! Jij hoeft nog maar 208 dagen, schiet op, haha! Hoe voel je je? Hebben jullie alweer dingetjes gekocht? Of nog veel over van de andere kindjes? Leuk lijkt me dat, om alles weer te regelen, zoals opvang en kraamhulp!!

@Esther, meis, wat spannend! En wat apart van de test! Heb je 'em soms te snel in de prullenbak gegooid na het testen zodat je het niet gezien hebt? Dat je nog het geduld hebt om te wachten joh, knap. haha!! Ik had er allang nog een test tegenaan gegooid. Het klinkt wel heel erg alsof je zwanger bent. Ik hoop het voor je!! Idd lastig met je werk ja. Maar goed, ik vind dat ze daar doorheen moeten kijken en naar je kwaliteiten moeten kijken. En als jij laat weten dat je ook na de bevalling daar wilt blijven werken, dan is er toch niets aan de hand? Haha, ik praat heel makkelijk nu, maar maak mezelf af en toe ook wel druk hoor, hoe het straks allemaal zal lopen met werk...

Nou meiden, ik ga lekker slapen!! Ben moe.

Doeidoei!!

Terug
Bovenaan