zwanger willen worden maar nog geen baan...

Esther! spannend!! o nou duim voor je hoor!
misschien digitale test van clear blue gebruiken zwanger/niet zwanger?

Ikke.. gaat wel hoor.. gewoon een echte dip dag.. hoop dat het geen dip week wordt.. bleeeh.. ga zo slapen..

O en wat wintersport betreft misschien moet je dan kijken.. voor hetzelfde geld ben je niet zwanger.. of heel pril.. ik geloof dat alleen het vallen risico is.. maar eigenlijk ook pas na 12 weken omdat het voor die tijd nog achter je schaambeen zit.

Liefs Jazzie

ok ook hier even het goede nieuws!!
Dip dag is over!
want ben superblij! deze maand gaan we er al voor!!
We hebben er zin in!!

Esther hoe is het met jou??!

Liefs Jazzie

missx
hai moet je die vakantie dan nu beslissen dan
nu zou ik nee zeggen ik denk nl nog steeds dat het zo raak is bij jullie
maar stel dat dat niet zo is kun je dan niet een maand voor die tijd ja zeggen
dat zal wel niet kunnen he met plaats in het hotel of niet
en ga je in de voorjaarsvakantie dan
ik zou geen risico nemen
alleen als je tegen die tijd nog steeds niet zwanger bent en op het laatste moment toch mee kunt maar dat lijkt me sterk
voor mij vandaag nog 1 week en 5 dagen te gaan tot de echo
ik kan het niet meer afwachten
liefs ci lo...

Hey meiden!

@Jazzie, ook hier nog een keer gefeliciteerd met het geweldige nieuws! Ga gelijk het lijstje even aanpassen!!

@Ci lo, ik twijfel nog zo erg over de wintersport! Als het meteen raak is, dan denk ik niet dat we gaan. We gaan namelijk op z'n vroegst in januari en dan zou ik al 4 maanden zwanger zijn. Dan wordt het risico me iets te groot. Mocht het nu zo zijn dat ik later zwanger raak, in oktober of november, dan gaan we denk ik wel, maar wel in januari, niet later. Als het nog later pas raak is, dan kunnen we gewoon gaan. Het is altijd wel zo, dat veel heel snel volgeboekt is. Moeten dus maar even kijken. Heb tegen m'n broer en zijn vriendin gezegd dat we als het de eerste ronde niet raak is, nog wel gaan dus, maar dan in januari en ik denk ook niet te hoog. Normaal gaan we naar Frankrijk, maar dan zal het Oostenrijk worden. Nooit gedacht dat ik nog eens niet op wintersport zou willen! Hoop zo erg dat het de eerste ronde raak is! Wil daar zelfs het skien voor missen, haha!!

Ci lo, wat gaaf dat je al zo je echo hebt. Zal wel heel erg bijzonder zijn joh! Ook al heb je het al vaak meegemaakt, het blijft volgens mij mooi, of niet? Kun je dan niet hier een foto plaatsen?

Hoe is het met de andere meiden? Friezinne heeft haar NOD gehad, zou het raak zijn? San, wanneer is je nieuwe OD? En Esther, hoe is het????

Liefs, ikke

Nog even wachten met voor het echie gaan:
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Sannekeuh:   35 jaar, 23 augustus

NOD:
Esther:                     29 jaar, ........ 1e ronde, 3e kindje
Friezinne82:     .. jaar, plusminus 24-8, 1e ronde, 1e kindje
Jazzie:                     25 jaar, 17 september, 1e ronde, 2e kindje
Ikke:                            24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4

Hey allemaal,

mijn nieuwe OD zou 18 september moeten zijn... Mijn ventje heeft het sperma nog niet laten testen, we gaan dat in de komende weken doen... heb nu toch nog wat tijd (jammer genoeg) Loop deze week nie echt happy, denk dat de uitslag mij een beetje geraakt heeft... moet me herpakken hé?! Op het werk is er momenteel een klote-sfeer! Iedereen loopt gestresseert, te weinig bevolking daar verschillende in verlof zijn! Echt om van te kotsen dus... en om het kalmpjes aan te doen is dat ook al niet gemakkelijk... loop dus nogal moe... pf...

Esther, ben de vitamines gaan halen hoor! Duim voor jou voor een positieve test!

Jazzie hoop ook voor jou dat het snel raak is! Ik gun het jullie allemaal met mijn hartje!

Ikke, kan je geen annulatieverzekering nemen bij je reis of zo? Dan zou je kunnen boeken en zien wat het geeft...

Ci-lo niet teveel kwaaltjes van je zwangerschap? Bijna tijd voor je echo... super-moment!

Veel liefs aan allemaal en een dikke zoen
San

Terug
Bovenaan