Hey meiden!
@Jazzie, ook hier nog een keer gefeliciteerd met het geweldige nieuws! Ga gelijk het lijstje even aanpassen!!
@Ci lo, ik twijfel nog zo erg over de wintersport! Als het meteen raak is, dan denk ik niet dat we gaan. We gaan namelijk op z'n vroegst in januari en dan zou ik al 4 maanden zwanger zijn. Dan wordt het risico me iets te groot. Mocht het nu zo zijn dat ik later zwanger raak, in oktober of november, dan gaan we denk ik wel, maar wel in januari, niet later. Als het nog later pas raak is, dan kunnen we gewoon gaan. Het is altijd wel zo, dat veel heel snel volgeboekt is. Moeten dus maar even kijken. Heb tegen m'n broer en zijn vriendin gezegd dat we als het de eerste ronde niet raak is, nog wel gaan dus, maar dan in januari en ik denk ook niet te hoog. Normaal gaan we naar Frankrijk, maar dan zal het Oostenrijk worden. Nooit gedacht dat ik nog eens niet op wintersport zou willen! Hoop zo erg dat het de eerste ronde raak is! Wil daar zelfs het skien voor missen, haha!!
Ci lo, wat gaaf dat je al zo je echo hebt. Zal wel heel erg bijzonder zijn joh! Ook al heb je het al vaak meegemaakt, het blijft volgens mij mooi, of niet? Kun je dan niet hier een foto plaatsen?
Hoe is het met de andere meiden? Friezinne heeft haar NOD gehad, zou het raak zijn? San, wanneer is je nieuwe OD? En Esther, hoe is het????
Liefs, ikke
Nog even wachten met voor het echie gaan:
Sannekeuh even wachten... , 3e kindje
OD:
Sannekeuh: 35 jaar, 23 augustus
NOD:
Esther: 29 jaar, ........ 1e ronde, 3e kindje
Friezinne82: .. jaar, plusminus 24-8, 1e ronde, 1e kindje
Jazzie: 25 jaar, 17 september, 1e ronde, 2e kindje
Ikke: 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Moeders:
Jazzie: een zoontje van 15 mnd