zwanger willen worden maar nog geen baan...

aaah lieve San! Dikke kus meid!
Je moet ons wel gauw vergezellen hoor! Ik hoop dat het gauw goedkomt!
We laten je niet alleen hoor!
Kun je niet iets eerder dan 2 maanden bloedprikken? zo rond je ongi volgende maand dat is dan 1,5 maand.. en dan zou je de uitslag voor je ei moeten hebben! scheelt weer een maand!

Ik denk aan je!
En heel erg bedankt voor je steun! Ik hoop ook echt dat het snel raak is..

liefs Jazzie

hee dames,
hier alles nog hetzelfde.mannetje is paar dagen weg geweest en komt morgenavond weer, misschien dat we dan testen of anders nog een dag of wat wachten. ik heb de sensitesten binnen. ook ben ik s,ochtends een paar dagen gaan tempen omdat ie s,middags zo hoog was. hij is s,ochtends stipt 37 graden.ben ook nog niet ongi.dus heb inderdaad fout geteld.ben benieuwd...denk de hele dag aan niets anders...voel me ook zooooo anders..heel raar.ben vanmorgen even gaan liggen toen de kids naar school waren,,,versliep ik me bijna prompt toen ik ze moest ophalen.hahahahaha
leuk dat er nu wat meer voor het echie gaan ,,,spannend!!!!!!!!!

hai sanneku
met mij alles goed hier
alleen heel erg moe de hele tijd
en die echo kan ik niet meer afwachten

en wat jij tegen missx zei over die annuleringsverzekering
dat geld niet voor zwangerschappen
alleen voor overlijden van familie in de eerste graad
en als er oorlog in dat land uit breekt waar je heen gaat
toen ik zwanger was van mijn zoon en een vakantie had geboekt naar turkye
brak een tijdje later de hel los in amerika
de twin towers door bin laden
dat gebeurde dus 11 sep en ik zou 29 sep naar turkye vliegen
en iedereen was toen bang om te vliegen
turkye was toen ook al bedreigd door bin omdat ze de amerikanen daar lieten rond hangen om bin aan te vallen
maar ik kreeg het niet voor elkaar om niet te vliegen
want dan moest dat land officieel in oorlog zijn
ik ben uiteindelijk wel gegaan ik had een reis van bijna 4000 gulden toen geboekt
in een van de luxte hotels van turkye en ik wou mijn geld ook niet zo op straat gooien
uiteindelijk de gekste controles meegemaakt daar op het vliegveld in amsterdam voor de veiligheid
nou weer een heel lang verhaal
dus die annuleringsverzekering dat lukt dus niet
liefs ci lo...

heee meiden,
nou ik snap niks meer van me lijf...volgens mij is het me stevig voor de gek aan het houden.
gisteren getest...negatief...wel nog steeds alle klachten.dus ik dacht ,ik heb weer te vroeg getest.volgens mij zou ik zaterdag ongi moeten worden.dus dan maar weer testen...maar   ik heb net getempt...en ik heb nu in plaats van  37 nog maar 36,7....dus ik ben het spoor een beetje bijster.tot gisteren was ik voor 95 procent overtuigd dat ik zwanger was en nu...nu weet ik het niet meer.
heeeel vreemd.ik zit nu op dag 34...ik wacht maar af en als de rd niet komen dan testen we morgen weer.
groetjes van een verwarde mij

Hi ladies!!  

@San, logisch dat je niet happy bent. Kan het me heel goed voorstellen. Je wilt zo graag en nog steeds geen groen licht...

@Esther, shit, negatief... Wat vreemd allemaal zeg! Ik duim nog steeds voor je. Heb geen verstand van dat temperaturen helaas. Maar als Jazzie en Ci lo het al zeggen....
@Ci lo, je hebt helemaal gelijk w.b. die annuleringsverzekering. Had er zelf ook al aan zitten denken, maar is geen optie. Daarnaast gaan we met mijn schoonouders en met m'n broer en zijn vriendin. Als wij niet gaan, zou het niet zo leuk zijn, dat mijn broer met mijn schoonouders opgescheept zit (niet verkeerd bedoeld). Jullie snappen wat ik bedoel he? We hebben het m'n broer verteld, zodat ze eventueel nog met anderen kunnen gaan. Mijn schoonouders hebben toch nooit zo'n haast met boeken, die kunnen nog wel even wachten, haha!!

@Jazzie, hoe is het meis? Al aan de klus??

Kletst Friezinne hier nog wel mee? Ze is al een tijdje niet meer geweest...

Ik ga snel verder met m'n scriptie.

Liefs en een dikke kus van mij

Nog even wachten met voor het echie gaan:
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Sannekeuh:   35 jaar,  18 september

NOD:
Esther:                     29 jaar, ........ 1e ronde, 3e kindje
Friezinne82:     .. jaar, plusminus 24-8, 1e ronde, 1e kindje
Jazzie:                     25 jaar, 17 september, 1e ronde, 2e kindje
Ikke:                            24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Moeders: