zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hoi Ikke..
snap hem wel hoor... broer/sch-ouders..
Hoe is het met jou? ongi al over?

Ja hier al aan de klus! hihiiihi.. als het goed is woensdag mijn ei..
En ook al hoop ik het wel.. verwacht ik echt niet dat ik in 1 keer zwanger ben..
Had mezelf voorgenomen realistisch te zijn en de eerste maanden niet te veel te hopen.. Maar merk nu al dat het gevoel toch eigenwijs is...
Nu wil ik helemaal zo graag!!
en ik moet echt niet klagen.. Ook al zou het een half jaar duren is dat nog netjes..
maar heb ook in mijn omgeving allemaal van die vrouwen die in 1 a 2 keer zwanger zijn..

Ach het komt wel goed! Ik kan het toch niet afdwingen..

Esther.. is het niet wat om ovulatietests te gebruiken? Via sensitest kun je vrij goedkoop een behoorlijke bubs kopen.. Maar goed.. eerst maar wachten of je ongi wordt.. er is natuurlijk nog altijd hoop als ze er niet zijn..

Liefs Jazzie

he jazzie
succes met klussen
en even een vraagje waarom begin je nu pas was er wat aan de hand waardoor je niet eerder kon beginnen
ja  ik heb  niet altijd alles meegelezen snap je
maar als het niet om lichamelijke dingen gaat kun je best net als elk ander de 1e ronde zwanger zijn hoor
liefs ci lo...

hoi dames, nou het werd me gisteren op het werk niet goed en prompt was ik ongi, flink buikpijn en mega ongi...echt heel erg..
maar me lichaam heeft me goed voor de gek gehouden.
wat betreft planning komt dit wel beter uit. dus ik ga nu ook officieel mijn eerste ronde in.(afgelopen maand was ongelukje, hahaha)
groetjes esther..

quote: ci lo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2008 09:54:50'));

he jazzie
succes met klussen
en even een vraagje waarom begin je nu pas was er wat aan de hand waardoor je niet eerder kon beginnen
ja  ik heb  niet altijd alles meegelezen snap je
maar als het niet om lichamelijke dingen gaat kun je best net als elk ander de 1e ronde zwanger zijn hoor
liefs ci lo...

Lief van je ..
Ik weet dat ik zwanger kan zijn.. in 1 ronde.. Maar probeer gewoon niet te veel te hopen.. Bij mijn zoontje duurde het ook 5 maanden.
Er is wel iets lichamelijks wat mee speelt en van invloed kan zijn.. dus daar wel rekening mee hou.. om teleurstelling te verminderen. hoeft niet trouwens.. verder niet belangrijk
Eigenlijk wilde we ook wachten om praktische redenen.. (die vallen nu helemaal in het water als we gelijk zwanger zijn  dat lossen we dan wel weer op)

Liefs Jazzie

Goedemorgen allemaal!!

Even een berichtje voor ik weer aan de studie ga. Hier alles oke, druk aan de klus, ondanks dat het te vroeg is om raak te kunnen zijn, haha! Het wordt nu steeds spannender! Denk dat zaterdag wel eens de dag zou kunnen zijn waarop we een kansje maken. Zo stom he, je neemt je voor om er niet teveel mee bezig te zijn, maar toch... We houden het wel leuk. Als we geen zin hebben, klussen we gewoon lekker niet! Maar goed, meestal hebben we wel zin, haha!!

@Jazzie, bijna je ei! Zo spannend!! Ik hoop zo dat het raak is! Toch raar hoe het allemaal gegaan is he. Eerst zouden jullie pas twee maanden later beginnen dan wij, en nu is het misschien al wel eerder raak!

@Esther, shit, toch ongi geworden. Balen meis!!! Op naar de volgende ronde nu, ik ga voor je duimen!!! Hoe voel je je nu? Nog veel last van je buik?

@San en Ci lo, hoe is het met jullie??

@Friezinne, kom je hier nog meekletsen? Ben benieuwd hoe het met  je is!?

Nou, ik ga weer aan de studie. Fijne dag vandaag!

Liefs, ikke

Nog even wachten met voor het echie gaan:
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Sannekeuh:   35 jaar,  18 september

NOD:
Esther:                     29 jaar, ........ 1e ronde, 3e kindje
Friezinne82:     .. jaar, plusminus 24-8, 1e ronde, 1e kindje
Jazzie:                     25 jaar, 17 september, 1e ronde, 2e kindje
Ikke:                            24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4

hallo missx
met mij alles goed
nog 1 week en dan eindelijk mijn echo
het begint voor mijn gevoel nu echt dicht bij te komen
en ik kan het ook niet meer afwachten hoor
ik zal blij zijn dat het volgende week 9:00 uur is
ik denk nu bijna de hele dag eraan

verder heb ik al 2 zaterdagen pannekoeken zitten bakken
en een paar keer gebak gekocht
vanochtend dus ook een slagroomsnitt ( dat is een stammetje)
ja ik zet het er even bij want laatst bij de bakker nog wel wist dat meisje niet wat een snitt was ik was verbaast en dat wekt bij de bakker
maar goed vanavond wat lekkkers bij de koffie erg he die zwangerschapsverslavingen
en ik snak ook naar aardbeien hihihihihi mmmmmmmmhhhhhh lekker
nou tot gauw liefs ci lo...

Nog even wachten met voor het echie gaan:

OD:

NOD:

Moeders:
ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Haha Ci lo,

Kan het me helemaal voorstellen, die lekkere trek! Ik ben nu al gek op al die dingen, hoe moet dat straks??? Heb je ook van die rare dingen, dat je nu bijvoorbeeld ineens wakker gemaakt mag worden voor pindakaas of augurken??

Ik heb je weer even in ons lijstje gezet (als enige zwangere!). Leuk dat je hier weer meekletst! Nog even geduld en dan je echo, spannend! Ben je ook misselijk? Vul je nog even de ontbrekende dingen in het lijstje in? Jij was de eerste ronde zwanger of niet?

Liefs, ikke

Nog even wachten met voor het echie gaan :

OD:

NOD :

Zwanger:
Ci lo:                       ... jaar, .. ronde, 4e kindje, uitgerekend op ........

Echo's :
Ci lo:                       ... jaar, 8 september, 1e echo (...weken)

Moeders :
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Hey allemaal,

Jammer dat een annulatieverzekering voor zulke dingen niet geldig is...

Wat ik nog   wou zeggen, het kan echt wel van de eerste keer raak zijn hoor  heb dat geluk gehad bij mijn 2 kindjes... en ik gun het jullie echt waar van harte
Bij mij zijn het momenteel lange dagen... op het werk nog altijd een bedrukte sfeer sinds we een nieuwe gerant hebben... ben elke dag blij wanneer ik naar huis mag!

Ja en zwanger willen worden zet je ook niet zomaar uit je hoofd, maar jullie begrijpen me wel  Hoop op de volgende visite aan de ha beter nieuws te horen dan sta ik daar niet meer zo alleen in dat bovenste lijstje, hihi... Ik neem alvast mijn vitamines, hoop dat dit me helpt!

Dikke zoen San

Terug
Bovenaan