zwanger willen worden maar nog geen baan...

hee dames, hier  alles weer ok. geen buikpijn meer .  als ik reken op ongeveer 34 dagen a 35 dagen cycles dan heb ik nod op 2 oktober.voor het lijstje hahaha.
we gaan deze maand dus maar eens klussen voor de echt.maar ik heb een vrij lange cycles.dus het duurt nog ff.
dikke knuf van mij en groetjes

hai miss
ik ben soms misselijk niet vaak toen rond de nod had ik er vaker last van
ik ben blij dat ik er niet zo vaak last van heb als ik anderen soms hoor dat ze elke dag overgeven mag ik me zelf gelukkig prijzen

en over dat wakker maken om iets lekkers te eten ik vind bepaalde dingen dus heel lekker nu zoals gebak en pannekoeken dat vind ik nu extra lekker maar ze mogen me er niet wakker voor maken dat mochten ze bij de andere kids ook niet ik ben veel te veel op mijn slaap gesteld omdat ik altijd moe ben
ook overdag ik slaap liever dan dat ik eet

hoe gaat het met jouw verder
hoe gaat het met klussen
raar he dat je nu vrijt met een andere bedoeling in je achterhoofd
wanneer heb jij je ei
nou ik hoor het wel
liefs ci lo...
Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Sannekeuh:   35 jaar,  18 september

NOD :
Esther:                     29 jaar, ........ 1e ronde, 3e kindje
Friezinne82:     .. jaar, plusminus 24-8, 1e ronde, 1e kindje
Jazzie:                     25 jaar, 17 september, 1e ronde, 2e kindje
Ikke:                            24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009

Echo's :
Ci lo:                        30 jaar, 8 september, 1e echo (12 weken + 1 dag)

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Hallo allemaal!

Hoe is het ermee? Ikke al druk aan de klus? je ei komt er ook gauw aan toch?

Cilo! Die zwangerschaps zuchten.. zo herkenbaar.. Ik rook de mac al vanaf een kilometer afstand

San..! meisje nog steeds denk ik aan je .. en ik vind het zo sneu voor je! hoe voel je je? knap je al een btje op?! Ik hoop dat je gauw mee mag doen.

Hier alles goed! Vanmiddag een positieve ovulatietest! dus nog even en we zitten in de wachtweken...

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Jazzie

OD:

NOD :

Esther:                     29 jaar, ........ 1e ronde, 3e kindje

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009

Echo's :

Moeders :

Jazzie:                 een zoontje van  18 mnd
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Hey meiden!

Wil even laten weten dat ik jullie gelezen heb, maar dat ik vanavond pas persoonlijk kan reageren. Krijg zo namelijk m'n vader en z'n vriendin te eten, ze kunnen elk moment voor de deur staan, vandaar. Tot vanaaf!!

Liefs, ikke

Hoi meiden!!

@San, bij jou was het dus bij beide kinderen de eerste ronde raak?? Dan ben je super vruchtbaar, geweldig!! Hoop dat dat straks ook het geval is meis. Hoop dat je gauw mag beginnen.

@Esther, ik heb je NOD in het lijstje gezet. Dit is dus de officiele eerste ronde toch? Ben je al aan de klus? Of is je ongi nog niet over?

@Ci lo, idd fijn dat je niet zo misselijk bent joh! Je had gisteren hier moeten eten, we aten pannenkoeken!! Ik vind het idd een raar idee dat je nu aan het klussen bent met toch een reden in je achterhoofd. Hoewel het nu nog niet echt raak kan zijn volgens mij. Ik verwacht dinsdag m'n ei...

@Jazzie, wat super dat je een positieve test had! Heb je veel geklust de afgelopen dagen? En ook nog na je ei? Spannend nu!!!!

Nou, hier niet zoveel te melden. Vandaag een productieve dag gehad. Ik = trots op mezelf, hihi! Morgenmiddag heb ik weer een afspraak met m'n begeleidsters. Hoop dat ze het een beetje oke vinden wat ik tot nu toe heb gedaan. Vind het altijd weer spannend... Morgenavond ga ik weer ouderwets stappen met een vriendin. We dachten laten we maar eens een keer op een donderdag gaan. Heb je natuurlijk wel alleen maar van die studenten. (Moet je mij horen, zelf ook student, haha!) Vind dat toch anders dan op een zaterdag ofzo... Maar goed, zal vast gezellig worden!

Slaap lekker voor straks!

Liefs, ikke

OD:

NOD :
Esther:                     29 jaar, 2 oktober, 1e ronde, 3e kindje

Zwanger:

Echo's :

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 15 mnd

hallo allemaal
ik ben weer super druk vandaag
en heb 2 huilavonden achter de rug door mijn hormonen
ja ze gieren door mijn lijf
nog 4 daagjes tot de echo ja ik tel elke dag af hahahahaaha

missx mmmmhhhh lekker pannekoeken als het goed is ga ik die zaterdag weer bakken
dan word dat de 3e  zaterdag en mijn man heeft deze zwangerschap ook al 1 of 2 x pannekoeken gebakken op mijn verzoek erg he wat een verslaving he
heel veel plezier vanavond met je vriendin
en je hebt dus volgende week dinsdag pas je ei

jazzie ja voor jou is het nu helemaal serieus werk of niet dan en de eerste ronde nou super spannend meid
succes met wachten want dit worden 2 lange weken neem dat van mij aan
liefs ci lo...

Ik ben niet zo'n pannekoeken eter.. maar als ik het zo lees.. dan lust ik er wel 1. hihihi..

Hier begint nu het wachten.. JA en ik weet dat het heeeeel lange weken worden..
Maar eerlijk gezegd ga ik er niet vanuit dat het in 1 keer raak is..
Ja hoop het natuurlijk wel.. maar dat wil ik ook niet.. de teleurstelling is zo groot..

Nou ik ga ff met mijn ventje spelen!

Liefs Jazzie

Hey allemaal,

ja van mijn twee kindjes was ik bij beiden in de eerste ronde zwanger! Dat was echt wel geluk hebben! ...en minder zorgen! Nu al bezig van november... het zal ook wel wat te maken hebben met de leeftijd zeker?! Voor de rest heb ik nog niet echt iets te vertellen... duim alvast voor jullie allemaal hoor! Bij mij ist met ups en downs... de ene dag denk ik er niet zo aan, de andere dag gaat het dan weer niet uit mijn kopje! Het duurt dan ook een eeuwigheid vooraleer ik terug bloed mag laten gaan prikken! En op het werk blijft het even saai!

Alvast veel liefs en een dikke zoen aan allemaal,
San

Terug
Bovenaan