Hoi meiden!!
@San, bij jou was het dus bij beide kinderen de eerste ronde raak?? Dan ben je super vruchtbaar, geweldig!! Hoop dat dat straks ook het geval is meis. Hoop dat je gauw mag beginnen.
@Esther, ik heb je NOD in het lijstje gezet. Dit is dus de officiele eerste ronde toch? Ben je al aan de klus? Of is je ongi nog niet over?
@Ci lo, idd fijn dat je niet zo misselijk bent joh! Je had gisteren hier moeten eten, we aten pannenkoeken!! Ik vind het idd een raar idee dat je nu aan het klussen bent met toch een reden in je achterhoofd. Hoewel het nu nog niet echt raak kan zijn volgens mij. Ik verwacht dinsdag m'n ei...
@Jazzie, wat super dat je een positieve test had! Heb je veel geklust de afgelopen dagen? En ook nog na je ei? Spannend nu!!!!
Nou, hier niet zoveel te melden. Vandaag een productieve dag gehad. Ik = trots op mezelf, hihi! Morgenmiddag heb ik weer een afspraak met m'n begeleidsters. Hoop dat ze het een beetje oke vinden wat ik tot nu toe heb gedaan. Vind het altijd weer spannend... Morgenavond ga ik weer ouderwets stappen met een vriendin. We dachten laten we maar eens een keer op een donderdag gaan. Heb je natuurlijk wel alleen maar van die studenten. (Moet je mij horen, zelf ook student, haha!) Vind dat toch anders dan op een zaterdag ofzo... Maar goed, zal vast gezellig worden!
Slaap lekker voor straks!
Liefs, ikke
Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh even wachten... , 3e kindje
OD:
Sannekeuh: 35 jaar, 18 september
NOD :
Friezinne82: .. jaar, plusminus 24-8, 1e ronde, 1e kindje
Jazzie: 25 jaar, 17 september, 1e ronde, 2e kindje
Ikke: 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Esther: 29 jaar, 2 oktober, 1e ronde, 3e kindje
Zwanger:
Ci lo: 30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Echo's :
Ci lo: 30 jaar, 8 september, 1e echo (12 weken + 1 dag)
Moeders :
Jazzie: een zoontje van 15 mnd
Sannekeuh: een dochter van 16, een zoon van 10
Esther: een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo: een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1