zwanger willen worden maar nog geen baan...

Hey meiden,

Een half uur terug zijn hier de   rd's  toch echt doorgebroken. Moet  zeggen dat ik me best opgelucht voel dat we  eindelijk door kunnen naar de volgende ronde.  Had verwacht meer teleurstelling te voelen, maar had me er al zo op voorbereid. Hoop wel heeeeeel erg dat het de volgende ronde wel raak is. 3 Keer is scheepsrecht?

Nou, morgen pas ik het lijstje wel aan. Ga nu Popstars kijken!

Fijne avond allemaal!

Liefs, ikke

Hey allemaal,

ben eindelijk eens op de pc geraakt! Miss-X wat jammer maar hou de moed erin meid! T'is balen hé als ze er eerst niet echt doorkomen?! Je blijft dan toch ietwat hoop hebben...

Ben dus woensdag naar de gyn geweest... heb een inwendig onderzoek gehad waarbij alles goed bleek te zitten en er al slijm te zien was voor de aanmaak van een nieuw eitje! Hij heeft ook een staaltje daarvan genomen. Moet nu alle dagen mijn temperatuur meten en noteren op een tabel, op 3 november nog eens bloed laten prikken om alles in verband met mijn eisprong na te kijken en op 14 november eens terugbellen naar de gyn. Hij gaf de raad om zoveel mogelijk sex te hebben en na de sex zeker een half uurtje te blijven liggen... en dat ik ook rekening moet houden met mijn leeftijd en dus een beetje minder snel zwanger zal geraken. Dus zien wat de volgende NOD geeft hé... Hoop natuurlijk dat het eens lukt!

Voor de rest van de dames ben ik blij dat de zwangerschap goed verloopt en de buikjes dikker worden

Veel liefs en dikke zoen,
San XxX

hai missx
wat balen
ik hoop zo dat je gelijk hebt 3x is scheepsrecht
dan wordt je nieuwe nod in nov he
en als het dan raak is zou je in de zomervakantie ongeveer moeten bevallen
hot hot hot
maar goed ik denk dat jou dat op dit moment niet uitmaakt
zwanger raken is nu het belangrijkste toch

o ja ik heb geen plannen voor dit weekend wel balen
want ik verveel me dood
ik denk dat ik heel erg op die echo zit te wachten
gisteren zou ik met mijn moeder naar de ikea gaan en toen belde ze sochtends af
bah daar baalde ik echt van want daar had ik nu echt zin in
nou hou je taai
en veel plezier morgen bij je etentje

hai san
nou dan staat je nog een bult te wachten of niet
en dat je nu ouder bent ja dat kan mee spelen
maar aan de andere kant heb je al kids dan gaat het makkelijker
dan als je geen kids had gehad geloof ik
nou in ieder geval veel succes meid
liefs ci lo...

Hey meiden!

M'n volgende NOD valt op 23 november. Ik ga dan uit van weer een cyclus van 30 dagen, net als nu. Heb nu na de pil 4 cyclussen gehad. De eerste 27 dagen, de tweede 30 dagen, de derde 29 dagen en de vierde weer 30 dagen. De derde en vierde cyclus waren voor het echie. Op zich mag ik zo niet klagen toch? Best regelmatig of niet? Mijn vriend en ik zitten tijdens m'n NOD wel in Barcelona bij m'n zus. Die dag erna komen we thuis. Hopelijk met goed nieuws dus!!

@San, wat ontzettend fijn dat alles goed was bij de gyn! Dus jullie weten nu wat jullie te doen staat, haha! Goed veel klussen! Ik heb in het lijstje maar 11e ronde gezet, goed? Ik ga voor je duimen meis!

@Ci lo, ik wil wel met je naar de IKEA, haha! Ben er net van de week geweest. Twee leuke lampjes en nieuwe pannen gekocht. Zo leuk altijd daar! Had nog een tegoedbon... Nog even en dan je echo meis!

@Jazzie en Esther, nog leuke plannen voor het weekend??

Ik heb heel erge buikkrampen, bah! Dus ga even lekker in bad en daarna de bank op.

Liefs en dikke kus, Ikke

NOD :
Sannekeuh:          35 jaar             10 november                        11e ronde           3e kindje                  
Ikke:                            24 jaar               23 november                       3e ronde        1e kindje
Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009

Echo's :
Jazzie:                   25 jaar, 21 oktober, 1e echo (termijn echo), 11.30 uur
Ci lo:                        30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen  
                                                           23 december, pretecho, 27 weken+ 2 dagen

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

Hey Ci-Lo,
Had ook gedacht dat het nu even snel zou gaan als bij de andere 2 kindjes, was toen in de eerste ronde zwanger... nu blijkbaar niet maar we doen ons best en ja wordt inderdaad ietwat ouder en minder snel ruchtbaar! Danjewel meid!

Hey Miss-X,
Bij mij zijn de maandstonden ook veel van verschillende dagen... eens 25, 24, 23, 28, 27 enz... maar al bij al valt dat wel mee hé... We weten zeker wat doen! En weet jij ook wat te doen, hihi... Ook dankjewel meid en ik duim ook voor jou hoor!

Hey Jazzie en Esther,
Met jullie ook alles okidokie?

Veel liefs,
San XxX

Sannekeuh en Ikke!
Ik duim voor jullie!

Hier goed weekend gehad.. We hebben weer een aantal mensen ingelicht. Wel leuke reacties gehad. Niet mega enthousiast maar wel gewoon leuk.. ze waren er blij mee.
Ik ben nog steeds veel misselijk.. hoop wel dat het nu gauw minder wordt. Maar ja.
En moe. vanmiddag 3 uur geslapen..ben nu nog brak.
Ach ja.

Ci Lo..spannend volgende week kan je al weten of het een jongen of een meisje is!
Leuk hoor.

meiden ik ga zo weer slapen.. zzz

liefs Jazzie

NOD :
Sannekeuh:          35 jaar             10 november                        11e ronde           3e kindje                  
Ikke:                            24 jaar               23 november                       3e ronde        1e kindje

Zwanger:

Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009

Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op

27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009

Echo's :
Jazzie:                   25 jaar,  17 november, 2e echo  (termijn echo), 09.30 uur
Ci lo:                        30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen  
                                                           23 december, pretecho, 27 weken+ 2 dagen

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

hai meiden
hoe gaat het met jullie
ik had vanaf zaterdag last van mijn keel
heb dan ook 2 dagen paracetemol moeten nemen
nu gaat het weer gelukkig
ja als je 3 kids hebt dan kun je als moeder zijnde niet ziek zijn

ik heb gisteren al de eerste sinterklaas cadeaus vast gekocht
die waren nu zo goedkoop dat ik dacht dat koop ik vast
en heb ze gelijk goed verstopt

nou nu nog 6 dagen en dan heb ik de echo
jippie nu duurt het minder als een week

nou tot gauw