Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

En vlinder_b  hoe was de uitslag ... hoop goed.

meisje_1985 bedankt ik vind dit een erg leuk topic vind me hier erg bij passen.
We zitten allemaal met de zelfde dingen dan is het dus leuk om er over te praten
Wij hebben geen sinterklaas gevierd gaan lekker kerst vieren met de familie.
Iedereen nog een fijn weekend.

Liefs A

Hi dames,

Vlinderb: waar ben je? Wat hou je ons lang in spanning........

Milou: hoe gaat het verder met jou? Is er al iets  te bekennen? Het zou zo leuk zijn als jij ook mee kunt gaan doen in de rondes.....

Hier weinig nieuws. Ik verwacht, gezien mijn latere ei, dat mijn NOD de 11de zou moeten komen (niet dus) ipv de negende. Ik kan inmiddels niet meer spreken van gevoelige borsten, maar ze zijn inmiddels echt pijnlijk. Ik zei vanavond tegen mijn man:"als ik niet zou weten dat ik wellicht zwanger zou zijn, zou ik acuut naar een dokter gaan om te vragen wat er aan de hand kan zijn, want het doet echt onwijs pijn".

Ik heb dus goede hoop .

Hou jullie op de hoogte!

Groetjes Charlotte

VlinderB, watb laat je ons in spanning zitten. Volgens mij zitten we allemaal steeds te kijken of je al iets hebt laten weten. We zijn ook zenuwachtig voor jou!!!

Charlotte, ik zou ook graag mee willen doen. Ik ga maandag de HA bellen, ben vrijdag vrij en wil dan even langs gaan. Ik word er helemaal gek van dat er niks gebeurd en heel erg onzeker. Wil gewoon denk ik een echo ofzo, zodat ze kunnen zien of van binnen alles wel in orde is.

Fijne avond nog!

Wat vervelend zeg die pijn in je borsten. Zou maar net door  kunnen komen? Ik duim voor je!

liefs Milou

Hallo meiden!

Sorry voor de late reactie!!! Ik ben nog niet ongesteld maar ook nog niet zwanger.... Ik was al om 7 uur wakker vanmorgen en gespannen... niet normaal haha. Rond 9 uur getest met clear blue, hele hele hele vage + van zwanger. Maar niet voldoende, het leek er meer op dat  ik het voorgedrukte streepje zag. Ik nam er geen genoegen mee en heb bij de Kruidvat van het eigen merk in het witte doosje gekocht. Ik heb van iemand gehoord dat die testen erg gevoelig zijn. Maar die teste negatief... Dus voor nu ben ik gewoon niet zwanger. Ik houd nog even hoop omdat het zou kunnen dat ik te vroeg in mijn cyclus heb getest. Ik houd jullie op de hoogte!! Ik ben nu zo laat omdat ik de hele dag geen computer tot mijn beschikking heb gehad.

Heel fijn weekend allemaal

xx

vlinder_b het blijft spannend he!!
ik hoop dat je alsnog positief gaat testen...

en charlotte nog even dan kun jij ook testen... spannend!!!
ik ben benieuwd en ik duim voor jullie!
xxx

naam                                    
wondertje              
ronde            
NOD              

Milou77
1ste
1ste
???

VinderB
1ste
1ste
  5-12

Charlotte
2de
1ste
  11-12

Mama_kippetje
2de
1ste
18-12 ?

Lientje
2de
1ste
18-12

Babygirl1987
1ste
1ste
???

Hi Dames,

Ik heb mezelf even aangepast. Vanwege de verlate ei verwacht ik NOD ook 2 dagen later. En om te voorkomen dat jullie dinsdag als een gek elk uur hier moeten kijken of ik een positieve test heb, dus even de datum veranderd . Ik vind het zelf ook erg spannend allemaal. Gisterenavond was het dus echt heel pijnlijk, maar vanmorgen voelde ik helemaal niets meer. Geen pijn, maar ook geen gevoeligheid meer. Nu beginnen mijn borsten wel weer wat gevoelig/licht pijnlijk te worden. Vanmorgen was alle hoop verdwenen en nu begin ik weer te twijfel. Aaarrrgg om helemaal gek van te worden. Nog een paar dagen. Als ik niet eerder ongesteld wordt ga ik donderdagochtend testen.

Milou: ik hoop inderdaad dat de huisarts iets voor je kan doen. Ik heb begrepen dat ze je eventueel medicijnen kunnen geven, maar misschien willen ze je dan eerst doorverwijzen naar de gyn. Ik hoorde ook dat een gyn kan kijken of ze verwacht dat het snel op gang komt.  Hoewel je het na de spiraal wel vaker hoort dat het erg lang kan duren. Ik ben benieuw wat je huisarts zegt.

Groetjes Charlotte

Hi,

Even een update van mij . Ik ben nog steeds niet ongesteld. Het duurt wel een beetje lang, er zijn nu 30 dagen van mijn cyclus  verstreken. De ongesteldheidspijn was er vandaag ineens niet meer, ik begrijp het allemaal niet zo goed meer. Misschien morgen nog een x testen...

Charlotte, ik duim voor je!!!
Milou, ik hoop dat de huisarts je gaat helpen zodat je meer duidelijkheid krijgt.

Liefs  Vlinder

Terug
Bovenaan