Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

quote: meisje_1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-12-2008 10:58:32'));

Ooohh jeetje wat super spannend zeg, voor jullie beiden!!!

Hoop echt op goed nieuws  

In welke ronde zitten jullie dan ook alweer?

Oow ik zie het al! De eerste! Zou super snel zijn, tof!

Milou, whaaaaaa wat spannend joh!! De test heb je wel binnen de tijd gelezen? Hij kan daarna namelijk ook positief testen en dan is het een vals resultaat. Maar dat weet je denk ik wel. Het zou wel verklaren waarom je nog steeds niet ongesteld bent geworden .   Je hcgwaarde verdubbelt trouwens om de dag, dus je zou al eerder kunnen testen. Ik vind het zoooo moeilijk om vandaag niet nog een x te testen. Ik ben iig nog niet ongi. Ik duim voor je!

xx Vlinder

Hey allemaal,

Zo even hier niet geweest en allemaal nieuws.
Ik hoop dat er binnenkort goed nieuws staat
Ik snap even niks van mijn lichaam ... spiraal er 5 dec uit maar alleen heel licht bloedverliesgehad en wel de kramp van buikpijn  maar nu weet ik dus niet of het ook echt ongi was en of ik al moet gaan rekenen.
Ik heb nooit een zware menstruatie gehad dus misschien dat dit kan vanwege het spiraal iemand het zelfde gehad???
Me vriend en ik klussen wel regelmatig want ik heb niet echt zin om al ovulatietesten enzo te doen.

Wat me alleen opvalt is dat ik wil graag zwanger worden en nu hoor ik van iedereen om mee heen dat ze zwanger zijn zelfs mensen die nog geen kinderen willen nu bruikt mij wel eens een jaloers gevoel klinkt dit bekent?
En nu zit ik met nog 2 vraagjes hebben jullie familie vertelt dat je spiraaltje eruit is en dus met kinderen gaat beginnen ... en hoe zijn jullie van plan het te vertellen dat je zwanger bent misschien leuk om hier wat ideen over uittewisselen?

Liefs A

@Babygirl: ik heb aan drie goede vriendinnen verteld dat mijn Mirena eruit is. Mijn familie weet van niets en dat wil ik even zo houden haha! Heb al wel nagedacht over hoe we het gaan vertellen. Mijn zus zette toen gewoon de echo op (DVD), maar wij willen natuurlijk niet in herhaling vallen. Daarom heb ik bedacht om voor alle schoonouders een boekje over het opa&oma zijn te kopen. Dat geven we als kadootje en dan wachten we de eerste reactie gespannen af  We zorgen dan natuurlijk wel dat we erbij zijn, niet via de post oid. Wil het wel speciaal doen!

Maar als ik hier een heel leuk ander idee zie... dan doen we misschien dat wel. Heb jij al wel plannen? En weet jouw familie van je spiraal?

@Vlinder en Milou: houden jullie ons op de hoogte?

Hoi hoi wat spannend ik ben benieuwd of jullie positief testen... (hoop het snel te horen)
Toen ik van mijn zoontje zwanger was hebben we het gewoon verteld tegen de ouders van me vriend ze vonden het geweldig maakt niet uit hoe je het vertelt... Mijn moeder wist het meteen want ik heb haar de test laten halen want kon niet wachten haha ik was op mijn werk en had zo'n vermoeden dat het raak was na 10 maanden...  Wel wil ik als ik zwanger van de tweede ben een truitje bestellen met de tekst: ik word grote broer! of zoiets dergelijks... Lijkt me wel leuk:)

Oja ik was met de mirena op het einde helemaal niet meer ongesteld maar toen hij eruit was had ik meteen een beetje bloed en de dag erna meer dat heeft nog 4 dagen geduurd dus dat was het bij mij maar ja het is bij iedereen anders...

Groetjes!

hey hey

nou ik kijk het allemaal wel aan ik denk dat ik even al wel vast een test ga bestellen.
dan heb ik dat voor de zekerheid al wel in huis.
iemand een tip met welke test goed is?

veder hoop ik voor iedereen dat er positieve testen komen en laat het ons ook vooral weten

liefs babygirl

Ik heb drie testen besteld bij Sensitest. Volgens mij via de link hier in dit topic  Heb meteen betaald en volgens mij zouden ze gisteren binnenkomen. Heb alleen niets gezien.. maar wellicht komen ze dan vandaag. Miste gisteren ook een weekblad in de bus. De postbodes hier doen wel eens wat vaag!

@Mama: zo'n shirt is kei leuk!! Ik heb alleen de middag/avond en volgende ochtend na het verwijderen van de Mirena gebloed. Verder niets.

Afgelopen woensdag had ik ineens krampen in mijn onderbuik (soort van  ongipijn maar dan net even anders)  en wat steekjes richting mijn lies. Gisteren was ik de hele middag misselijk en nu voel ik al wat misselijkheid opkomen. Die krampen en steken zijn echt, maar ik ben bang dat ik de misselijkheid mezelf aanpraat...  Volgende week vrijdag heb ik mijn NOD. Volgens Sensitest zou ik vanaf morgen kunnen testen met die extra gevoelige testen. Weet niet of ik dat ga doen.. denk dat ik gewoon mijn NOD af wacht. Maar goed, zoveel geduld zou ik wel niet hebben  

Voel me nu alweer onzeker... wat een gedoe haha! De kans dat ik zwanger zou zijn is volgens mij echt te klein. Maar goed, mijn lichaam geeft wel vreemde dingen aan.

Hoi meiden,

Daar ben ik weer even, sorry dat het zo lang duurde voor ik een berichtje terug schrijf.
De afgelopen dagen leken voorbij te kruipen. Ik had besloten pas zondag te testen, dan zijn we `s morgens allebei thuis. Gisteravond zei ik tegen mijn man: ik voel me echt anders, maar kan niet uitleggen hoe. Hij zei dat ik vandaag dan maar moest testen.
Wilde eigenlijk niet alleen zijn met een test doen, stiekem toch hoop opgebouwd.

Nu heb ik vanochtend uiteindelijk wel een test gedaan, het streepje is nog iets duidelijk. Dus voorzichtig begin ik steeds meer hoop te krijgen. Alleen jammer dat ik het test stripje aan niemand kan laten zien, mijn man komt zo pas thuis en het lijntje vervaagd wel als je het 12 uur in de kast legt helaas.

Nog zoiets stoms, wilde ik de huisarts bellen  om het voor te leggen en om evt een afspraak te maken voor volgende week, heb 4x gebeld, maar elke keer antwoord apparaat grrrr.

Dus zit niks anders op dan toch weer een aantal dagen te wachten.

( Maar heel stiekem denk ik )

VlinderB, hoe gaat het bij jou?

Terug
Bovenaan