Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Hoi allemaal,

Hier nog maar een berichtje van mij. Ik heb vandaag weer getest en nog steeds negatief . Ik blijf maar afwachten, misschien heb ik ineens een megalange cyclus ofzo. Ik heb testen op matcare besteld, want in de winkel zijn ze te duur om een paar in de week te kopen . Hoe is het nu met jullie?

Liefs Vlinder

Hi Vlinderb,

Dat is ook toevallig. Ik heb vanavond ook  een test gedaan.  Ja, ik weet het: waarschijnlijk veel te vroeg (uitslag was ook negatief), maar ik dacht:"stel dat ik het nu al weet, wat heerlijk....". In mijn hoofd klonk het heel redelijk en ook man-lief zei ja. Hij is hem gaan kopen. Schrok zich rot van die prijs. En toen  de uitslag negatief bleek, zei ik :"ach, we zullen wel te vroeg hebben getest". Toen werd hij wel een beetje geirriteerd:"had je dat dan niet eerder kunnen bedenken..."
Oeps, morgen dus niet proberen, echt pas weer donderdag! Of misschien pas zelfs vrijdag.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Emily

Nu maar hopen dat jullei alsnog positief gaan testen ik heb ze ook via matcare besteld van die kleine testjes met een pipetje 3stuks voor 6 euro nog iets incl. verzenden dus dat scheelt wel
Nog 10 dagen dan mag ik ook gaan testen pfff duurt nog ff...
Groetjes!

Goedemorgen!

@Charlotte: wat vervelend dat de test (nog) negatief was zeg.. nu maar hopen dat hij straks wel goed is!

@Vlinder: voor jou ook erg vervelend. Op welke dag van je cyclus zit je nu dan?

Hier is verder weinig nieuws. Na het verwijderen van de Mirena ben ik (nog) niet ongesteld geworden. Heb ook nauwelijks gebloed. Alleen wat door het klemmetje wat de dokter gebruikte, verder niets.

Volgens de berekeningen zou ik afgelopen weekend mijn ovulatie gehad moeten hebben. Als deze gewoon doorging  Dat weet ik dus niet precies. We klussen nu om de dag, ook omdat we beiden goed in ons vel zitten! Ik voel me echt super fit en vrolijk.
Heb mijn allereerst NOD op 19 december. Ik ben zo benieuwd hoe mijn cyclus werkt en of zij ook werkt.

Vandaag heb ik de testen van matcare ontvangen. Ik heb er 2 voor 10 euro gekocht, van die ultra testen die je 6 dgn voor je NOD kan doen. Later kwam ik er achter dat je op sesitest.nl er 3 voor 10 euro heb (tip!). Ik kon natuurlijk weer niet wachten met testen en zojuist gedaan. Er kwam een heeeeel licht positief streepje na een paar minuten!! Ik kan toch nog niet juichen, want ik wil eerst een goede streep zien, dus ik doe er donderdag op de verjaardag van mijn lief nog 1. Maar ik houd hoop haha.

Ik duim ook voor jullie mee. Ben heel erg benieuwd. Milou, hoe gaat t nu met je?

xx Vlinder

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Ik ben echt helemaal in de war. Mijn handen trillen helemaal. Ik heb net een test gedaan en net als jij VlinderB een heel licht streepje en onderaan een kleine rose stukje dat iets donkerder is. Ik kwam beneden van douchen, aan mijn man laten zien. Die is iets nuchterder, zegt dat ik morgen opnieuw moet testen. Heb gelezen dat dat geen nut heeft (HCG hormoon verdubbelt per 3 dagen). Ik ga nu denk ik maar die testen van sensitest   ga bestellen, hopelijk al donderdag ofzo in huis.
Vind die testen normaal wel leuk om te doen en ook niet erg als hij negatief was, omdat ik er niet van uit ging echt echt zwanger te zijn, maar nu ben ik opeens ontzettend bang om teleurgesteld te worden.

Verder totaal nergens meer last van eigenlijk, af en toe nog trekkerig gevoel in mijn buik. Maar verder niks meer zoals vorige week.

Hoe hou jij het vol VlinderB? Nog erg zenuwachtig?

Spannend zeg he meiden al die testen hihihihi

Liefs Milou

Ooohh jeetje wat super spannend zeg, voor jullie beiden!!!

Hoop echt op goed nieuws  

In welke ronde zitten jullie dan ook alweer?

Terug
Bovenaan