Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Mijn moeder, schoonmoeder en een goede vriendin weten trouwens dat het spiraaltje er uit is. Maar heb ze wel een beetje voorgelogen, had gezegd dat het heeeeeeel lang duurt voor je weer een cyclus hebt als je mirena eruit is hihihi

Vandaag was ik vrij (en moet echt mijn best doen om niet de hele dag op internet baby-spul te kijken), heb een heel leuk t-shirt gezien op www.supermom.nl. Een met boy or girl?, denk dat ik die ga kopen en aantrek met kerst als de ouders komen eten  (mits ik volgende week goed nieuws krijg van de HA). Lijkt me zo leuk, doe hem onder mijn vestje aan, als ik dan sta te koken zeg ik dat ik het warm heb en mijn vestje uit doe, wil ik hun reacties wel eens zien hihihihi

Je hebt trouwens ook kaarsen, als die 10 min branden dan verschijnt er: ik ben zwanger! Ook leuk...

Liefs Milou

Hallo allemaal!!

naam                                    
wondertje              
ronde            
NOD              

Milou77
1ste
1ste
???

VinderB
1ste
1ste
  5-12

Charlotte
2de
1ste
  11-12

Mama_kippetje
2de
1ste
18-12 ?

Lientje
2de
1ste
18-12

Babygirl1987
1ste
1ste
???
Ja, ik ben zwanger!!! Ik heb gisterochtend een digitest gedaan van Clear Blue en die zei: Zwanger 1-2. Dit betekent dat ik 2 weken geleden bevrucht ben en dus 4 weken zwanger ben!!! Ik ben zo ontzettend blij! Ik heb gisteren de huisarts gebeld, het aan mijn zus, ouders en schoonouders verteld. Het was een hele bijzondere dag. Ik voel nog niet veel zwangerschapskwaaltjes, ben alleen moe moe en nog eens moe.

Milou, als je twijfelt over het streepje op de test zou ik echt zo'n digitest doen als ik jou was, dan kan je niet meer om de uitslag heen. En je kan de test ook al 4 dagen voor je NOD doen, dus hij is ook heel gevoelig.

Lieve meiden, ik ben heel erg overdonderd. Zo in 1x raak. Ik zal hier allemaal zwangerschapsglittertjes strooien in de hoop dat jullie ook snel zwanger zullen worden!

Liefs Vlinder

Hey vlinder_b wat een goed nieuws!!!
Echt super voor je!
En milou weet jij al iets???

@  charlotte ik heb ook mijn spiraaltje laten verwijderen maar ik had wel echt 5 dagen bloed verlies 1dag nadat ie verwijderd was... En volgens mij was dit mijn ongesteldheid. Misschien was het bloed dat je had van het verwijderen???
Ik dacht trouwens ook dat ik mijn ei voelde maar ik heb het 2 keer gehad  dus dan zal het wel niet kloppen...
Groetjes!!!

Mama_kippetje, ik kreeg 2 dagen na het verwijderen van de mirena een bloeding van 7 dagen. Dit was volgens mij een menstruatie. Ik ben dus vanaf de 1e dag hiervan gaan tellen. Maar 28 dagen later kwam er niets en testte ik negatief. Uiteindelijk ben ik er achter gekomen   dat mijn eisprong 3 weken na de 1e dag van mijn menstruatie is geweest i.p.v 2 weken. Mijn 1e cyclus na de mirena duurde dus 5 weken i.p.v 4. Het rare is dat ik ook voelde dat mijn ei zo laat  sprong, want ik heb t in mijn agenda gezet. Dus meiden, het kan best zo zijn dat je lichaam nog moet stabiliseren na het verwijderen van de mirena en dat je cyclus anders kan zijn dan de standaard 28 dagen. Dus stop niet met klussen als je denkt dat je eisprong geweest is, bij mij kwam die ook een week later!!

Succes allemaal!

Milou, hoe is t nu? Ik ben zo benieuwd...

Liefs Vlinder

Hoi vlinder ik vind het echt leuk voor je!!!
En wat betreft die eisprong... Als bij mij de eisprong later is gekomen heb ik geluk! Want toen hebben we meer geklust dan toen ik dacht dat het moest... Maar toch denk ik dat het deze keer niet raak is maar ja als ik naar jou kijk dan hopelijk toch wel
Maar dat houdt in dat ik ook later moet gaan testen he... Ik heb al 2 van de 3 testen gebruikt haha erg he! Dus ik heb er nog 1 die gebruik ik op mijn NOD of misschien 1 dag erna en dan bestel ik wel nieuwe en ga ik me proberen in te houden... Maar eerst maar eens kijken of mijn ongi wel komt...

En ben ook benieuwd hoe het met milou is...

Groetjes kippetje

Vlinder ... wat een geweldig nieuws
GEFELICITEERD
Hoelang is het geleden dat je spiraaltje eruit ging?

En ik hoop voor alle meiden hier dat er nog veel meer smilie's komen.

Fijne dag.
Liefs A

Vlinder!!!

Wat super, gefeliciteerd!!! Helemaal geweldig!

Wat zul jij met een heerlijk gevoel de feestdagen in gaan, hopelijk zonder kwaaltjes...
Geniet er saampjes lekker van!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan