Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Hee meiden,

Beetje druk, dus ik ben hier niet zo vaak te vinden, sorry!
M'n nod nadert...donderdag, maar nogmaals we verwachten er niet zoveel van.
Toch is het wel spannend, dat kan ik niet ontkennen, hihi!

'Liefs Lientje

Hoi lieve meiden,

Daar ben ik weer. Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen, na 2 positieve testen toch vervelend nieuws...bloeding, vruchtje heeft het niet gered. Dikke tranen natuurlijk vanochtend. Was nog even op het werk, maar een collega dacht -heel stom- als grapje te vragen hoeveel weken ik zwanger was, dus tranen en maar naar huis. Heel stom, je bent een paar dagen helemaal blij en nu dit.
Mannetje was ook helemaal ontdaan, maar we hebben besloten toch gewoon direct weer verder te gaan. Als het dan toch mis moest gaan, dan liever zo vroeg, dan heb je er toch minder een band mee denk ik.

Liefs Milou

VlinderB gefeliciteerd meid! Echt supergoed nieuws, geniet er van..

Trouwens Charlotte hoe is het bij jou?

Lientje ik duim voor je!

x Milou

meld me binnenkort wel weer even, ik wil even rustig aan doen.

@Milou: oow jeetje wat erg!! Sterkte de komende tijd.

Hier gaat verder alles prima. Zou vrijdag mijn NOD hebben en ik voel nog geen menstruatiepijn. Iets wat ik 2 a 3 dagen van tevoren altijd voelde toen ik nog aan de Mirena zat  Er is wel wat onrust in mijn onderbuik, voel zo nu en dan wat gekietel/lichte kramp. Doet geen pijn, voel het wel. En mijn tepels lijken wat donkerder en groter. Maar verder voel ik weinig verschil met anders. We zullen zien

Milou,

He, wat naar!!! Je had al zulke leuke plannen en nu dit...geef het de tijd meis.
Een hele dikke knuf voor jou!

Liefs Lientje

Hee meiden,

Morgen is mijn NOD. Ik verwacht er niet teveel van...toch is het wel spannend! Het zou wel vreemd zijn als het raak zou zijn en ik zou het ook niet echt kunnen geloven. Voor het raak was bij ons mannetje, waren we nml een jaar verder.  Dat was een heavy jaar en als ik sommigen hoor dan hebben we nog geluk gehad.

Maar goed ik laat morgen hier nog wel even een berichtje achter.

Suc6 voor diegene die nog meer op het wachtbankje zitten.

Liefs Lientje

Hallo,

Ben blij dat alles er weer staat was wel even schrikken ....
Lientje heb je al (goed) nieuws...????
Mijn nod  is 5 jan dus als ik de extra gevoelig neem dan kan ik op oujaarsdag testen
of anders nieuwsjaardag en dan hopen op goed nieuws en dat hoop ik natuurlijk voor iedereen een heel leuk en goed nieuwjaar met veel baby nieuws.

Liefs a.

Milou veel sterkte en doe het lekker rustig aan deze dagen

en voor iedereen : FIJNE KERSTDAGEN EN EEN GOED NIEUWJAAR.

Terug
Bovenaan