Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

@milou: Wat erg voor je!  Doe maar lekker rustig aan en neem je tijd om het te verwerken! xxx

@lientje: Hoe is het met je? Wij hadden samen onze NOD vandaag... Ik ben nog niet ongesteld en 3negatieve testen verder... pfff  

@babygirl1987: Ik had ook 3 testen waarmee je 4 dagen voor je NOD zou kunnen testen maar ik had al op het forum gelezen dat de meeste vrouwen pas positief testen na hun NOD zelfs met die extra gevoelige testen maar sommige waren wel eerder positief... Dan weet je dat alvast

Na 3 negatieve testen heb ik nog hoop totdat ik ongesteld ben... Maar ik ga morgen maar bij de kruidvat ofzo een test halen want die van mij waren van matcare 3 voor 5euro!

Naja... groetjes!!! xxx

En natuurlijk voor jullie ook fijne feestdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar!!!

Hee hoi,

Hier 1 negatieve test verder en nog niet ongi. Vreesde voor een blaasontsteking, dus wilde van te voren testen voor ik de urine inleverde, maar gelukkig geen blaasontsteking, het was brandschoon...

Voor allemaal fijne feestdagen en een vruchtbaar 2009!!!

Lief Lientje

Hee meiden,

Vanmorgen hebben we weer getest een vage +, dus 's middags een digitale test gekocht en daar stond het toch echt ZWANGER!!! Het is nog heel onwerkelijk, dit hadden we echt niet verwacht. Voor de vorige zwangerschap hebben we een jaar geklust en nu...de 1e ronde zwanger!!! Helemaal happy!!!

Hier komen de glitters voor jullie, hopelijk verspreid het zwanger virus zich dan snel!!!

Liefs Lientje

naam                                    
wondertje              
ronde            
NOD              

Milou77
1ste
1ste
???

VinderB
1ste
1ste
  5-12

Charlotte
2de
1ste
  11-12

Mama_kippetje
2de
1ste
18-12 ?

Lientje
2de
1ste
18-12

Babygirl1987
1ste
1ste
???

naam                                    
wondertje              
ronde            
NOD              

Milou77
1ste
1ste
???

VinderB
1ste
1ste
  5-12

Charlotte
2de
2 de
 06-01

Mama_kippetje
2de
1ste
18-12 ?

Lientje
2de
1ste
18-12

Babygirl1987
1ste
1ste
???

Hi Dames,

Sorry dat ik zolang niets van me heb laten weten (maar zo te lezen hebben jullie me ook niet echt gemist....) ik heb erg veel gewerkt de afgelopen weken en nu lekker 2 weekjes vakantie.
Helaas ben ik de eerste ronde niet zwanger geworden. Dus op naar de volgende.

En wat geweldig om te lezen dat Lientje en vlinderb al zwanger zijn geworden.

@Milou: wat ontzettend rot dat het mis is gegaan. Wel goed om gelijk door te gaan. Sommige zeggen dat je juist nu extra vruchtbaar bent door alle hormonen, dus woe weet.....

Groetjes  Charlotte  

Hey lientje! gefeliciteerd!!! Wat leuk voor jullie! Leuk kerst kado niet?  Ik heb me voorgenomen om woensdag nog maar eens te testen maar eerder niet... Heb nergens last van maar wel veel afscheiding pfff maar heeft misschien ook met de spiraal te maken weet het niet... Bij ons heeft het bij de eerste ook 10maanden geduurd dus ik zie het wel allemaal...
En Charlotte ik heb je wel gemist hoor want was soms een beetje stil hier... Jammer dat je in de 2de ronde zit maar misschien helpen de glitters van lientje een beetje...
xxx kippetje

quote: Charlotte reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-12-2008 19:54:55'));

naam                                    
wondertje              
ronde            
NOD              

Milou77
1ste
1ste
???

VinderB
1ste
1ste
  5-12

Charlotte
2de
2 de
 06-01

Mama_kippetje
2de
1ste
18-12 ?

Lientje
2de
1ste
18-12

Babygirl1987
1ste
1ste
05-01
Goedenavond,

Zo heb mij nod even ingevuls heb het nagevraagd bij de huisarts en na het verwijderen
heb ik dus wel me ongi gehad dus kan nu ook mijn nod invullen .
Ik vind het erg leuk leuk om te zien dat er 2 meiden na de 1ste rinde al zwanger zijn.
En Lientje ook van harte gefeliciteerd.
Nu hopen dat er nog wat smily's bijkomen voor een goed begin van 2009.

Liefs A ... fijne dagen.

Terug
Bovenaan