Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Hey meiden,

Eindelijk doet de site het weer! Nog gefeliciteerd Lientje!
Mama kippetje, weet jij al iets meer?

Hier gaat alles wel weer goed, in het begin van de bloeding een paar moelijke dagen, maar nu vol aan de klus hihihi.
Zat vorige week een heel verhaal te typen, bleek  de site  niet te werken hahaha

Trouwens VlinderB, hoe gaat het ermee. Al kwaaltje?
Wanneer moet jij en Lientje naar de VK?

Liefs Milou

Hoi milou ik heb ook al 2x een heel verhaal getypt haha! Maar dit keer hoop ik dat ie t doet... Nou dit is er aan de hand: (ik kopieer m even)

nou ik ben heel erg moe en heb bijna het vermoeden als ik nu een test doe dat ie positief is... En waarom? Nou ik was naar de wc geweest op mijn werk en had ik een bloedpropje in mijn onderbroek maar verder helemaal niks en nu nog niet dus ik heb een beetje het vermoeden dat het wel zo is geweest maar dat het afkomt... Eerlijk gezegd ben ik er blij om want liever nu dan dat ik al een positieve test heb gehad en misschien al een paar weken verder ben... En ik voel me nu ook niet zo lekker en heb heel erge steken rechts onder in mijn buik en boven been als ik mijn been optil. Maar ik zie het allemaal wel ik laat het in ieder geval weten als ik wat wijzer ben... Oja ik ga geen test doen nu dat doe ik wel in het nieuwejaar als ik dan nog niet ongi ben...
Ben vandaag dus al 13 dagen overtijd!!! Pfff
xxx

Hoi mama-kippetje,

Wat vervelend je verhaal. Het komt me zo bekend voor. Misschien inderdaad beter te wachten met testen. Zoals je gelezen hebt, ik had dat wel gedaan en uiteindelijk is het mis gegaan. Achteraf was het beter als ik het niet had geweten, dan was ik gewoon blij dat ik eindelijk ongi was geworden. Dat is wel een nadeel van die sensitieve testen moet ik zeggen.

Maar een bloedpropje kan ook komen van een innesteling. Ik was die week ook heel moe, voelde me ook niet echt lekker. Schijnt dat die steken ook van je banden kunnen zijn ( je baarmoeder hangt in je buik aan een soort banden en die rekken op als je zwanger bent ofzo).

Lijkt me moeilijk om zo te moeten wachten. Weet van mezelf dat me lichaam me meer zei dan een test. Ik voelde gewoon dat het raak was en eigenlijk ook wanneer het mis was gegaan.

Misschien handig om toch van de week even de HA op te bellen, misschien hebben zij goed advies.

Ik duim voor je!
Lief Milou

Hoi milou ik ben me ergens toch druk aan het maken want wat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is? Ergens weet ik ook wel dat ik niet zo moet gaan denken maar ja... Toch doe ik het een beetje en ik heb net even gekeken op internet wat de symptomen zijn en dat zijn ook steken onder in je buik op 1 plaats en je been en rug...
Maar nu jij het zegt schuif ik het even opzij en hoop op een wel heel erg late innesteling...
Maar ik denk dat ik morgenvroeg toch nog even de HA bel voor de zekerheid want je weet het nooit vooral omdat ik wel vaker hoor dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap vaker voorkomt na het verwijderen van het spiraaltje...

Ik ben me nu vanalles in mijn hoofd aan het halen wat waarschijnlijk nergens op slaat maar goed ik bel morgen gewoon even en misschien ben ik dan wat geruster...
Fijn jaarwisseling allemaal en voor iedereen alvast een gezond, gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar alvast!!!
xxx

Goedemorgen,

Heb je de huisarts al gebeld mama-kippetje?

Liefs Milou

Hoi milou!
Nee ben je gek! Ik heb het niet meer gered...
Wel ben ik gister nog snel een test gaan halen bij de AH van predictor en die was ook negatief!!!
Maar morgen bel ik wel meteen naar de huisarts...
Het gekke is dat nadat ik dat vliesje had ik ook helemaal geen witvloed meer heb gehad beetje vreemd vind ik het wel want eerst overdreven veel en ineens helemaal niks meer...
Ik heb ook sinds gister geen pijn meer in mijn buik...
Vandaag is al mijn 43ste dag van de cyclus!!! Pfff...
Hoe is het bij jou? En met de rest?
Groetjes kippetje!

Hee hoi,

Voor allemaal een gezond, vruchtbaar en happy 2009!!!

Hier niet zoveel te melden eigenlijk, een ziekenboeg hier alle 3 te snotteren, te proesten en te kuchelen, bah!!! Dus we zijn blij met de vrije dagen, even lekker niksen.

Vrijdag 23 januari hebben we de eerste echo, spannend hoor! Want echte kwaaltjes heb ik niet, wat wisselende stemmingen en zwellende borsten, maar voor de rest...maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.

Liefs Lientje

hoi meiden,

ook ik wil me bij deze groep voegen en zal me even voorstellen.
Ik ben Tamar, ben 33 jaar, getrouwd en moeder van een pracht dochter van 17 maanden. Al een tijdje "kriebelt" het weer voor een tweede kindje en in oktober hebben we de beslissing genomen dat ik mijn Mirena laat verwijderen en dat we er weer voor gaan.
In oktober heb ik dus meteen aan afspraak gemaakt voor het verwijderen maar we wilden dat pas in januari laten doen ivm onze eigen planning rondom de verkoop van ons huis.
Maar nu is het eindelijk zover en heb ik volgende week de afspraak voor het verwijderen! Ik vind het best weer spannend en vraag me af hoelang het duurt voor mijn lichaam weer een beetje in een normale cyclus zit en hoelang het dan natuurlijk gaat duren voor we zwanger mogen zijn.
Bij onze dochter heeft dat nl best lang geduurd, dus ik wacht weer af...ik zie nu al op tegen de maandelijkse spanning..
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

groetjes,
Tamar

Terug
Bovenaan