Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Ha meiden!!!!

Sorry dat ik al zo lang niets meer heb laten weten. Lientje, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Milou, wat vervelend voor je dat het zo gelopen is zeg, maar idd weer door naar de volgende ronde... Mamma_kippetje, wat spannend voor je zeg. Ik ben benieuwd naar de uitslag. Verder alle dames veel succes met klussen!!

Ik ben nu 8 weekjes zwanger en heel erg beroerd. Ik ben deze week vrij van werk en dat heb ik heel erg hard nodig. Ik word 's ochtends wakker en ben misselijk. Ookal eet ik wat voordat ik opsta, het word alleen maar erger in de loop van de dag. Ik hoef niet te spugen, was het maar waar dan zou ik het misschien kwijt zijn. Ik eet vreselijk vaak en veel, dat helpt iets tegen de misselijkheid. 's Avonds zakt het dan af.  Ik paste na 5 weken mijn eigen broeken niet meer, heb al 2 zwangerschapsbroeken. Ik heb al een buik??? Ze zeggen dat het je darmen zijn maar het is behoorlijk moeilijk om het te verbloemen zo... Ben 3 kilo aangekomen en heb moeite te wennen aan mijn nieuwe lijf. Toen ik bij prenatal een broek ging kopen geloofde de verkoopster niet dat ik pas 5 weekjes zwanger ben... Ik vind het rot om te zeggen hier omdat jullie allemaal zo graag zwanger willen worden, maar ik vind het tot nu toe echt niet leuk. Ben er helemaal depressief door. Ik ben wel dankbaar voor het kleintje in mijn buik natuurlijk, maar ik hoop echt dat het na de 3 maanden beter wordt en dat ik niet zo'n mega gedrocht word... Ik moet 13 januari naar de verloskundige en heb nog geen datum voor de echo.

Sorry voor mijn negatieve praat!!

Liefs Vlinder

Hoi hoi vandaag nog de HA niet gebeld gewoon geen tijd voor gehad...
Maar maandag bel ik wel en ik neem meteen urine mee als het negatief is wil ik een bloed test is die ook negatief wil ik een echo... Want ik heb nog af en toe erge steken in mijn buik dus ik vind dat ik er recht op heb hahaha!
@vlinder zwanger zijn was mijn leukste bezigheid ook niet.. mensen keken mij soms raar aan als ik dat zei maar ik was niet eens erg misselijk maar wel andere dingen maar nog niet erg maar je kleren passen niet meer en ik kwam niet eens meer bij de glazen in het keukenkastje omdat ik door mijn buik een halve meter van het aanrecht afstond haha! Ik vond het natuurlijk wel super zo'n wondertje in mijn buik maar ook wel gek ergens... Wat ik dus wil zeggen is dat ik snap wat je bedoeld en je echt niet de enige bent!!! En ondanks alles wil ik toch weer snel zo'n klein mooi wondertje in mijn buik :)
Groetjes!

Hallo allemaal,

De beste wensen nog voor iedereen en op een vruchtbaar jaar.

@Tamar Welkom ...

Ik had een vraagje misschien weet iemand van jullie het.
(heb niet veel zin om er voor naar de dokter te gaan alleen als het echt moet)
Ik heb 5 dec me spiraal laten verwijderen, en daarna heb ik 3 dagen heel licht bloedverlies gehad .. dus dacht eigenlijk me ongi en toen ik na 2,5 week erg misselijk werdt enzo dacht ik zal het nu al raak zijn..?
Maar me lichaam heeft me oude cyclus weer opgepakt (van voor het spiraal) werdt ik altijd rond de 28ste ongi en dus 29 dec ook ... maar ben ondertussen nog wel erg misselijk en pijn in me onderrug ... kunnen dit nog hormonen zijn die vrijkomen van het spiraal verwijderen??

Dank je wel alvast.
Liefs babygirl

Ohh als je je rond en nod nog even doorgeeft als je spiraal verwijderd is dan kan je tegen die tijd worden neerget in het lijstje.
Lees het tegen die tijd wel.

Oh en mijn cylus was (zoals hierboven net geschreven heb) weer gelijk helemaal op gang denk alleen erg   last heb van hormonen.

Liefs babygirl

hoi meiden,

ook ik wil me bij deze groep voegen en zal me even voorstellen.
Ik ben Tamar, ben 33 jaar, getrouwd en moeder van een pracht dochter van 17 maanden. Al een tijdje "kriebelt" het weer voor een tweede kindje en in oktober hebben we de beslissing genomen dat ik mijn Mirena laat verwijderen en dat we er weer voor gaan.
In oktober heb ik dus meteen aan afspraak gemaakt voor het verwijderen maar we wilden dat pas in januari laten doen ivm onze eigen planning rondom de verkoop van ons huis.
Maar nu is het eindelijk zover en heb ik volgende week de afspraak voor het verwijderen! Ik vind het best weer spannend en vraag me af hoelang het duurt voor mijn lichaam weer een beetje in een normale cyclus zit en hoelang het dan natuurlijk gaat duren voor we zwanger mogen zijn.
Bij onze dochter heeft dat nl best lang geduurd, dus ik wacht weer af...ik zie nu al op tegen de maandelijkse spanning..
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

groetjes,
Tamar

Hoi babygirl het kan van het spiraaltje komen maar je weet het noooit....
Ik zelf ben juist niet meer ongesteld geworden ja 1x dan. Mijn NOD was 18dec maar wel kwaaltjes en rare dingetjes maar ook veel negatieve testen en nu nog niet ongesteld... Ik bel morgen naar de dokter... Ik zou het even aankijken maar als je gevoel zegt dat je naar de dokter moet dan moet je dat doen of je belt even... Ik stel ook altijd alles uit vooral de dokter waarom weet ik niet maar maandag bel ik toch ff...
Groetjes!

Oja denk niet dat je nog hormonen van het spiraal hebt maar zou wel kunnen dat je lichaam nog aan het ontwennen is zeg maar...

Nou ik dacht meer hormonen die je nu wel weer krijgt die je niet had met spiraaltje.
Of juist doordat je de hormonen van het spiraal niet meer hebt.

Maar heb meer dat het niet kan omdat ik nog me gewone ongi heb gehad en dat wel met normaal bloedverlies.
Ik weet niet of meiden hier ervaring hebben met zwanger zijn en gewoon hun ongi nog gehad hebben?
Ik durf niet echt een test te doen omdat ik bang ben dat het gewoon zo niet is en me nieuwe nod is dus ipv 5 jan 28 jan dus zit te twijfelen of toch testen of toch wachten ...??
Wat is dit toch moeilijk ......

Iemand nog iets leuks veder te melden.
Waarneer zijn van de zwangere dames hier eigenlijk de echo's?
Anders kunnen we nog even een lijstje maken ... lijkt me leuk om te volgen.

Liefs babygirl

Hi Dames,

Morgen is mijn NOD. Ik heb een uurtje geleden getest (ik kon het echt niet laten...) en helaas negatief. Bij mijn eerste zwangerschap had ik de avond voor mijn NOD een positieve test, dus ik weet eigenlijk wel zeker dat ik niet zwanger ben, maar toch blijf ik stiekem hopen. Om gek van te worden!! De afgelopen week bijna nergens last van gehad, maar sinds ik vandaag naar huis reed vanaf mijn werk kon ik aan niets anders meer denken, en dus toch ondanks dat ik had gezegd niet voor dinsdagavond te testen, toch getest.

Wat denken jullie? Kan ik nog hoop hebben of zal ik me alweer gaan aanmelden voor de derde ronde?

Groetjes Charlotte

Terug
Bovenaan