Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Hee meiden,

Ik ben wrs over een tijdje weer actief... Vanaf oudjaarsdag al buikklachten en sinds zaterdag bloedverlies en vandaag een echo gehad, het is dus niet goed 95% kans dat het fout gaat... Beide erg verdrietig, maar het kwam dus niet geheel onverwachts over 10 dagen weer een echo en dan weet ik of ik me weer bij jullie kan voegen.

Liefs een verdrietige Lientje

hoi Lientje,
ik lees pas net mee op dit onderdeel van het forum maar wou je toch even heel veel sterkte wensen de komende periode.
Ik weet uit eigen ervaring dat je het nu zwaar hebt.
Sterkte ermee

Tamar

Hey lientje wat shit voor jullie zeg!!!
Ik weet er niet veel op te zeggen...
Maar hoop toch dat het alsnog goed komt...

Ik heb de HA nog steeds niet gebeld en gaat denk ik ook niet meer lukken voor donderdag... Wel heb ik zondag maar weer eens testen besteld bij matcare 9stuks voor 15euro ongeveer.
Ik geef ze liever weg dan dat ik steeds die dure moet kopen!
Ik voel me wel heel erg zwanger nu en volgens mijn moeder ben ik dat ook ziet ze aan me... Nou wie weet... Ik heb wel al de hele dag het gevoel alsof ik moet huilen haha maar ik weet niet waarom ik hoop dat het de hormoontjes zijn. Maar goed morgen horen jullie meer!!!
xxx

En een dikke knuffel voor lientje!

Oja charlotte ik zou nog niet opgeven misschien is je cyclus dit keer langer... Mijne is wel erg lang ben al 20 dagen overtijd maar is wel mijn eerste cyclus na de mirena.
Ik ga voor je duimen meid!
xxx

Lientje ... hoop zo voor je dat het nog goed gaat komen.
Zal voor je duimen.

Veder iedereen alles nog heel met die gladheid?
Ik ga vandaag (hihi) maar de dokter bellen ... ben de laatste tijd erg misselijk en duizelig en ook kramp in me darmen.
Nu denk ik dat het een buikgriep is maar wil het gewoon zeker weten.
Heb in december 2 keer ongi gehad 1 na verwijderen spiraal dat was  3 dagen heel licht en de 28ste me ongi net als voor het zetten van spiraal ... dus me lichaam pakt wel alles goed op maar doet de laatste 3 weken zo raar.
Iemand misschien ook ervaring met zoiets?

Liefs babygirl .. .goede nacht als dit nu nog wordt gelezen hihi

Hee meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden, maar helaas nu toch heftige bloedingen, het gaat dus mis...

Ik ben erg verdrietig, maar weet ook dat het goed is zo...beter nu dan in een verder stadium. Ik heb gelukkig geen spartelende armpjes en beentjes gezien...

Dikke knuf voor jullie allemaal!

naam                                    
wondertje              
ronde            
NOD              

Milou77
1ste
1ste
???

VinderB
1ste
1ste
  5-12

Charlotte
2de
2 de
 06-01

Mama_kippetje
2de
1ste
18-12 ?

Babygirl1987
1ste
1ste
05-01

Oh Lientje,

Wat erg voor je. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte meid.

Liefs Milou

Terug
Bovenaan