Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Charlotte, ik zou trouwens gewoon over een paar dagen nog eens testen. Wie weet?

Hier zijn de klusdagen denk ik wel voorbij. We waren heel actief begonnen, maar denk ik net verkeerd getimed ( NOD op oud en nieuw, we waren niet echt meer in staat hahaha) Gewoon maar weer afwachten.

Mama kippetje, heb je trouwens nog getest? Ik zou wel even de huisarts bellen als ik jou was hoor!

Baby: weet jij al meer?
Ben weer zo slim om maar 1 scherm open te hebben, dus ben de helft al weer kwijt.

Tamar: welkom, gezellig dat je mee kletst. Veel succes volgende week met het verwijderen (bij mij viel het reuze mee).

Liefs Milou

hoi  

ik zou ook graag willen mee praten:D
donderdag gaat als het goed is mijn spiraal eruit en gaan we klussen voor baby2:D
we hebben een zoontje van 4 jaar al!

ben heel benieuwd bij mijn zoontje door de pil zwanger geraakt en nu eens gepland..zover je kan plannen dan:D

we hebben er zin in heel spannend ook bezig voor een huisje:(wonen nu nog in een app)

liefs daan

Hoi hoi ben ik weer! Ik heb vandaag alweer getest pfff weer negatief dus morgen bel ik de HA echt! Maar moet ik wel tijd en natuurlijk privacy hebben op het werk om te bellen... Maar donderdag kan ik zeker bellen...

@lientje echt shit voor jullie! Maar wel inderdaad beter nu dan over een tijdje... Ik heb het zelf nog niet gehad en het lijkt me hoe dan ook niet makkelijk maar ik snap wel wat je bedoeld veel sterkte!
xxx

Hoi danielle leuk dat je ook mee komt kletsen! Wanneer gaat je spiraal eruit?
Groetjes!

hoi kippetje

ik ga strakkies bellen voor een afspraak voor morgen ik wilde het eerst vandaag doen maar mijn zoontje is s woensdags altijd vrij en om die er nou bij te hebben??

@Lientje: veel sterkte ermee! Wat moet het een grote teleurstelling zijn.. echt vreselijk meid!

@Danielle: welkom! Leuk dat je voor de 2e gaat! Spannend!

Ik ben na het verwijderen van mijn Mirena niet meer ongesteld geworden. Had op 29 december ineens cervixslijm en vanaf 30 december wat lichte pijn aan de rechterkant van mijn onderbuik... Nu verwacht ik dat dat mijn ovulatie was. We hebben trouw geklust!  Mijn borsten zijn nu voller en mijn tepels gevoelig. In mijn onderbuik voelt het zo nu en dan trekkerig en af en toe een steek aan de rechterkant. Geen idee wat het allemaal inhoudt.. Heb mijn NOD op 14 januari gezet, ruim twee weken na mijn verwachte ovulatie. Hopen dat ik dan meer duidelijkheid heb!

Hoi allemaal!
Ik lees al wel een poosje mee op dit forum, maar kan nu pas echt meepraten, want de Mirena is eruit! Afgelopen maandag heb ik 'm er zelf uitgetrokken...  Ik voelde de touwtjes duidelijk zitten en wilde even kijken of ik er grip op kon krijgen (gewoon nieuwsgierig eigenlijk) en toen had ik die hele Mirena opeens al in mijn hand. Helemaal niks van gevoeld! Nu een beetje bruinverlies. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat!

@Lientje, ik weet niet of het nog leest, maar ik vind het heel naar voor je. Sterkte!
@Vlinder, gefeliciteerd! Maar dat had ik eigenlijk ook al gedaan. (B-U)

Groetjes,
Julia

Hey meiden,

Wat is het druk hier zeg! Gezellig...

Julie en Daan, welkom hier. Superspannend toch weer als dat spiraaltje er uit gaat/is.

Mama_kippetje, laat je het even weten als je de huisarts hebt gesproken, moet morgen werken, maar zal stiekem toch even kijken of je nieuws hebt.

Meisje_1985, spannend! Wie weet???

Weet jij al iets meer Charlotte?

Ben vandaag een dagje vrij, was vroeg opgestaan, maar daarna nog even gaan liggen, ben ontzettend moe. En met die kou heb ik gewoon geen zin om naar buiten te gaan. Lekker even een dagje bijtanken.
Het liefst wil ik even onder de zonnebank, maar heb ergens gelezen dat dat niet goed is de eerste 3 maanden, en je weet nooit... Na de teleurstelling en verdriet van afgelopen maand durf ik nu geen enkel risico meer te nemen. Weet iemand trouwens of je wel/niet onder de zonnebank mag?

Liefs Milou

Terug
Bovenaan