Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

@Milou: ja ik vind het heel spannend, maar ik probeer zo weinig mogelijk verwachtingen te wekken bij mezelf

Ik geloof dat je het best de zon kunt vermijden als ze (hoog)zwanger bent.. maar het fijne weet ik er niet van. Zelf ga ik nooit onder de zonnebank en zonnen is nooit mijn hobby geweest  Kan je het anders niet hier ergens op het forum vinden? Of in een boek?

@Julia: ooeeh spannend! Ik voelde het wel toen mijn spiraaltje verwijderd werd.. knap dat je dit zo durfde! Je hoort wel meer vrouwen over bruin bloedverlies na het verwijderen van de Mirena.

Hoi meiden!
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de dokter maar kon pas vrijdag.. Maar goed ik heb gelukkig een afspraak ben benieuwd wat ie gaat zeggen... zeker over 14 dagen terug komen... MAAR DAAR TRAP IK NIET IN!!! ik zeg gewoon dat ik die 14 dagen thuis allang heb gehad

Je mag wel zonnen in je zwangerschap is niet schadelijk wat is gelezen heb... Het enige nadeel kan zijn dat je er pigment vlekken van kunt krijgen door de hormonen dat noemen ze een zwangerschapsmasker en dat gaat ook niet meer weg... Maar de een krijgt het wel en de ander niet dus ja... Ik ga wel gewoon zonnen als ik daar zin in heb als ik zwanger ben dan...

Ik wilde nog meer typen geloof ik maar er stond zoveel dat ik het weer kwijt ben... haha!
xxx

Oja milou anders moet je op google even intypen: zwangerschap zonnebank

Dan vind je er als het goed is wel wat over...

spannend allemaal hoor

ben best zenuwachtig voor morgen moet ook meteen werken even (ben kraamverzorgende)
hoop niet dat ik bloed enzo verlies wantja moet meteen werken in wit pak.......

ben heel benieuwd hoelang het duurt voor ik zwanger ben we gaan in mei namelijk naar tenerife ook....
en de reacties van mn schoonmoeder oa mijn ouders vinden het geweldig denk.... maar zei....

liefs daan

hoi Danielle,

ook ik heb morgen de afspraak voor het verwijderen en vind het ook best spannend.
Eigenlijk niet het verwijderen maar vooral over hoelang het duurt voordat ik weer een normale cyclus heb en natuurlijk of het snel lukt om zwanger te worden.

Ik vraag me nl ook af of je altijd eerst ongi wordt na het verwijderen of niet...we zullen het zien...

groetjes Tamar

jaaaa hij is eruittt

was effetjes vervelend gevoel maar tot nu toe nergens last van binnen 5 minuten stond ik al buiten en hadden we nog gekletst ook haha

dus nu kunnen we ervoor gaan:D is mn vent ziek....... haha handiggggg

ben benieuwd hoor hoelanf het duurt

tamara hoe was het bij jou gegaan???

daan

hoi hoi,

ja hij is eruit!!! Het was iet zo heel makkelijk als dat ik gehoopt had...de gyn kon hem niet vinden en vroeg ook nog doodleuk of ik wel zeker wist dat ie er nog zat...en of ik niet ongesteld was geworden al die tijd .
Maar hij is eruit dus we kunnen doelgericht klussen nu .

groetjes en natuurlijk succes voor de andere dames ook
Tamar

Terug
Bovenaan