Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Hoi allemaal!
Ik ben bij de dokter geweest vandaag en hij gaf me meteen een verwijsbrief voor bloed te prikken en een brief voor een echo... Helemaal uit zichzelf!!!
Tussen komende woensdag en vrijdag kan ik bellen voor de uitslag en als hij negatief is kan ik meteen een afspraak maken voor de echo en als ie positief is moet ik nog even wachten zodat ze wel wat kunnen zien op de echo... Nou dat was het weer even hoe is het met de rest???
Groetjes!

@kippetje blij dat je ha zo lekker meewerkte

@ tamar balen zeg dat het eruit halen niet zo vlekkeloos ging.. maar goed hij is eruit nu haha

weet je wat mij wel "tegenvalt"is dat ik nu niet weet waar ik in mijn cyclus zit aangezien ik al 3,5 jaar niet ongesteld werd,.,,..

bij de eerste ben ik door de pil heen zwanger geraakt dus was echt een kadootje en ik vind het wachten nu al vreselijk,.... zijn jullie er meteen voor gegaan of eerst een menstruatie afgewacht????

daan

Hi Allemaal,

Wat gezellig druk wordt het hier....

Met mij gaat alles goed. Ik ben na 2 dagen overtijd (een een hoop geld armer.....) ongesteld geworden. En wat ben ik er chagrijnig van, zeg! Zodra ons tweede wondertje eruit is en de mirena mag weer terug, plaats ik hem gelijk terug. Ik voel me dan echt veeeeeeel beter dan nu met deze hormoonschommelingen.
Ik wist eigenlijk al dat het deze ronde niet raak zou zijn, maar hopen deed ik natuurlijk inmiddels wel.

Maar goed, we gaan gewoon door naar de derde ronde!!!

Groetjes Charlotte

@milou: zaadjes kunnen lang leven, hoor, dus misschien toch geluk....

nou ik ben vanochtend ongesteld geworden pfff valt tegen na 4 jaar niet maar goed tis ook wel erg fijn want nu kan ik meer berekenen watn mn klus dagen worden!!

hoe kom ik erachter wanneer ik ei sprong enzo heb voel het nooit namelijk.....

iemand ongeveer tegelijk met mij nu ofnie??

greetz daan

Hee meiden,

Even een krabbeltje van mij. We zijn lekker aan het relaxen met z'n 3tjes en dit helpt, komt wel weer goed! Lekker een dagje uitwaaien aan zee, dagje op het ijs en morgen...zien we wel weer!

Tot gauw! Liefs Lientje

hoi meiden,

@ danielle wat fijn dat je ongi geworden bent. Hoewel dit heel vreemd klinkt als je zwanger wilt worden, je kunt nu inderdaad wel verder met de pogingen en je hebt wat als uitgangspunt om alles te berekenen. Je kunt bijvoorbeeld op http://www.babybrabbel.org/
bij het onderdeel interactief de vruchtbaarheidskalender gebruiken.
Daar vul je de 1ste dag van je ongi in en zie je je vruchtbare dagen rondom je eisprong en ook je NOD dag.

Ik ben overigens nog niet ongi geworden na het verwijderen en weet dus helemaal niet waar ik in mijn cyclus zit   ...afwachten dus maar weer.

Groetjes Tamar

Hoi allemaal! Nou ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden!!! (al had ik natuurlijk toch nog stiekem gehoopt dat ik zwanger zou zijn) Na een cyclus van 52 dagen weet ik dus nog niks...
Dus ik maak gewoon weer een banner aan voor een cyclus van 28 dagen... Ik ga natuurlijk dit keer niet meer testen na die 28 dagen of ik moet me al heel erg zwanger voelen... Komende week krijg ik de uitslag van mijn bloedtest die naar alle waarschijnlijkheid negatief zal zijn maar goed ik bel gewoon want die test is nu al gedaan en moet weten of ik alsnog een echo moet maken. Maar dat denk ik niet... Ik had net wel in de douche iets heel erg vies     Ik voelde zo een bloedprop van 7cm bij 3cm weg lopen... Ik schrok wel een beetje maar goed ik denk dat dat gewoon baarmoederslijm was ofzo... Maar toch een beetje eng
Nou dat moest ik weer even kwijt... Haha!
Heel veel succes voor de rest weer!!!
xxx

heej mama_ kippetje

balen zeg van je cyclus van 52 dagen pff snap dat je hoopte dat je zwanger was!! dit was je eerste menstruatie na je spiraal ofnie??

ik kwam er gisteren achter dat mn cyclus eigenlijk nog hetzelfde is ik werd altijd ongesteld van zaterdag/ zondag en nu dan dus zaterdagochtend.... dus redelijk gelijk gebleven.

ik heb op babybrabbel gekeken en zou mn ei sprong moeten hebben op de 24ste... hoe maak ik de meeste kans??? elke dag  vrijen of om de dag? ben echt een nieuweling wat dat betreft ook al wordt het mijn 2de!

wel 1 nadeeltje zag als het deze maand meteen raak is dat ik pas in april "veilig"ben en dan gaan we vliegen:S naar tenerife op vakantie... zou dat iets kunnen beinvloeden??????

daan

Terug
Bovenaan