Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Hoi meiden,

Bedankt voor de lieve reactie`s.
Het afwachten is gewoon ***. En ik ben wel blij met de reactie van mijn man achteraf. Als hij ook zou reageren zoals ik nu deed, dan was het helemaal niet goed. Gelukkig blijft 1 van ons 2 in elk geval nuchter.
Ben net even langs de etos geweest, had ergens gelezen dat ze "zwanger worden" capsules hebben die ook helpen om je cyclus regelmatiger te krijgen. Die heb ik maar gekocht, hopelijk helpt dat een beetje. Zit trouwens ook foliumzuur en een hoop andere vitamines/supplementen in, dus vanaf morgen begin ik daarmee i.p.v. gewoon foliumzuur.

En hoe gaat het met jullie? Druk aan het "klussen" nog 2 weekjes en dan jullie NOD, spannend hoor!

Liefs Milou

Die zwanger worden capsules heb ik ook Milou. Wie weet werkt het goed. Ik weet niet wat je van aloe vera sap vindt? Ik drink dat al lang, gewoon omdat ik het lekker vind (en omdat het vet verbrandt ). Ik las dat  het ook bevoordelijk werkt voor je vruchtbaarheid. Ik weet niet of het waar is, maar als je het lekker vindt kan het iig ook geen kwaad. Ik koop het gewoon bij de supermarkt.

Verder zijn we druk aan het klussen ja, alleen moet ik oppassen dat ik het niet verplicht ga doen. Dat merkte ik vanmorgen een beetje aan mezelf. Ik ben er ook veel te veel mee bezig. Ik hoop dat als het niet zo snel lukt om zwanger te worden, ik het wel een beetje  kan loslaten.

Liefs Vlinder

Ik zal eens kijken naar dat aloe vera sap, maar eerst maar eens die cyclus op gang zien te krijgen hahaha.

Moet zeggen dat ik al weer iets beter in mijn vel zit. Ook omdat ik niet bij de HA hoef te komen, op de achtergrond toch onzeker dat er iets mis is.
En ben ook blij dat mijn mannetje een paar dagen vrij heeft genomen om het kamertje af te maken. Het plafond zit op 3.5 meter hoog, heb nu alles 1x geschilderd, maar heb geen puf meer om elke keer op mijn vrije dag op de ladder te staan. Dat gaat hij nu lekker doen. Lief van hem.

Ik ga snel weer aan het werk!

Liefs Milou

Hi dames,

Wat ontzettend vervelend voor je Milou dat het niet op gang komt. Dat wachten telkens is het ergst. En wij vrouwen willen nou eenmaal nu iets, en niet over een aantal weken. Zelf ben ik ook een beetje te ongeduldig. Ik zit net als jullie min of meer in mijn eerste echte ronde. Als mijn cyclus nu wel gewoon 28 dagen is, moet ik begin volgende week mijn eisprong hebben. Een vriendinnetje van mij (ook eerste ronde) had ovulatietesten gekocht deze week en gelijk bij het testen bleek ze in haar vruchtbare periode te zitten. Dus ik vanmorgen ook een test gekocht en uiteraard is er niets te zien, maar ik ben zo ongeduldig!!! Ik wil het ook zo graag en ben er constant mee bezig. En dus nu die testen. Ik schaam me wel een beetje......  

Jullie NOD zou ongeveer de  vijfde moeten komen en de mijne de negende. Laten we maar duimen en flink klussen dan.

Groetjes Charlotte

Kunnen jullie mij zeggen hoe ik mezelf toe kan voegen in het schema?  Dus een nieuwe regel maken, want  het lukt me echt niet.

gr. Charlotte

Hoi Charlotte,

Is het zo goed?

Ik herken je helemaal in je verhaal. Als wij vrouwen iets in ons hoofd hebben dan willen we het ook direct en niet volgende   week of maand hahaha

Ben wel nieuwsgierig naar die testen, hoe het bevalt. Ik ben echt gek op dat soort dingen, maar ben bang dat ik dan een beetje doorsla. Dus probeer me zo lang mogelijk in te houden!

naam                                    
wondertje              
ronde            
NOD              

Milou77
1ste
1ste
???

Lientje
2de
1ste
5-12

VinderB
1ste
1ste
5-12

Charlotte
1ste
1ste
9-12

Hee meiden,

Nou m'n buikklachten zijn er nog het was een aankondiging van m'n ongi, dus hierna kun we echt aan de slag. Ik voel me knap beroerd...was even vergeten hoe het voelde...bleh!!!

Liefs Lientje

Hey Lientje,

Wat vervelend voor je dat je zo`n last hebt. Balen is dat zeg. Maar nu vol goede moed de volgende ronde in, ik duim voor je!

Wanneer denk je dat je NOD is, dan zet ik hem even goed in het lijstje. Of kan je dat zelf?

Liefs Milou

Terug
Bovenaan