Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Hi dames,

Sterkte met de buikpijn Lientje, dat kan echt heeeel vervelend zijn. Ik was van de week in t Kruidvat en heb 2 zwangerschapstesten gekocht. Gewoon omdat ik ze ook in huis wil hebben als ik zou willen testen op n zondag... hihi. Ik heb ook gekeken naar die ovulatietesten, maar wat zijn die duur zeg! Ze zijn er ook wel van het eigen merk, maar ik las ergens hier op het forum dat die waardeloos zijn en zelfs tijdens je menstruatie zeggen dat je vruchtbaar bent?? Maar goed, we proberen het eerst wel even zonder. Vandaag zou mijn eisprong moeten zijn als ik een cyclus heb van 28 dgn. Ik merkte vroeger heel goed wanneer mijn eisprong was aan mijn afscheiding. En dat is dus niet vandaag ... Ik blijf het iedere dag in de gaten houden, maar  dat zou dus betekenen dat mijn NOD ook op een andere dag is. Nou ja, ik wacht maar af.

Verder was ik van de week in de Karwij en daar heb ik zo'n leuke draakjeslamp gezien voor een babykamer. Wij gaan in januari verhuizen en ik weet natuurlijk al welke kamer voor t kindje zal zijn hihi. Mijn moeder heeft me gezegd dat ik beslist niet het kamertje mag gaan schilderen etc voordat ik zwanger ben, want dan zou ik ongeluk over mezelf afroepen... hoezo bijgelovig? Maar goed, er moet toch een lichtje in die kamer kunnen branden vind ik...

Heel fijn weekend allemaal!

Hoi VlinderB,

schattig zijn al die spulletjes he?

Ik vind die ovu-testen ook wel duur. Heb ergens gelezen dat je ze via matcare.nl kan bestellen. Daar heb ik ook zwangerschapstesten besteld, is een stuk goedkoper en schijnen ook goed te zijn.

Liefs Milou

Goedemorgen,

Thx voor de tip over matcare Milou! Ik ben net opgestaan en ja hoor, mijn ei is er (of in aantocht hih), dus vanavond nog een x extra klussen. Ander xtje een wat langer bericht, nu haasten voor werk.

Fijne dag allemaal!

Liefs Vlinder

naam                                    
wondertje              
ronde            
NOD              

Milou77
1ste
1ste
???

Lientje
2de
1ste
18-12

VinderB
1ste
1ste
5-12

Charlotte
1ste
1ste
9-12

Hee hoi,

Hoe is ie hier met iedereen? We stonden al op pagina 2...ik heb het erg druk gehad, hopelijk is dat bij jullie ook het geval. Iemand al rare klachtjes?

Liefs Lientje

Hi Dames,

Weer effe een up-date van mij:
De afgelopen week volop getest met de ovulatietesten, maar  elke keer heb ik een negatieve test, dus baalde inmiddels als een stekker. Die testen met de streepjes werd ik gek van: is het nou wel donkerder of niet. Hij is niet zo breed als op het plaatje wat betekend dat nou weer, bellen met predictor etc...
Dus besloten om op te houden met testen. Tegen hubbie gezegd dat ik waarschijnlijk deze maand geen ei heb, dus op naar de volgende ronde.

Een halve dag volgehouden en toch weer testen. Geen positieve uitslag en werd gek van die streepjes. Dus: digitale clearblue gekocht (ik zeg maar niet tegen hubbie wat hij kost....) Weer negatief. Maar wel rust, want ik was niet meer onzeker over of ik het wel goed aflees. Je krijgt of een smiley of niet. Precies wat IK nodig heb!

Zit ik zojuist te eten met ons kleine ventje (heb een zoontje van ruim 2 jaar) voel ik ineens mijn ei-sprong!!!!
Toch effe afwachten natuurlijk... ik zal het wel verkeerd voelen. Doe ik de ovu test. Wat denk je? Geeft die negatief.
Zit ik de gebruiksaanwijzing nog eens te lezen, moet je je ook wel aan heel veel regels houden. 4 uur niet plassen, elke dag op hetzelfde tijdstip etc.
Bedenk ik me ineens dat ik eergisteren een donkere streep heb gehad op de predictortest, maar deze streep was niet zo dik als de controle streep.....

aarrrggg, ik krijg er een punthoofd van!!

Sms ik net Hubbie dat mijn ei er is. Moet hij tot vanavond heeeeeel laat werken. Hij moet uiteten met zijn baas......
Dus als we vanacht nog klussen is het waarschijnlijk te laat.

Wat een verhaal is dit geworden, maar goed, zo zie je maar weer: naast ovu-testen toch ook klussen, want gemakkelijk is het niet.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Charlotte

Hi dames,

Jullie raden nooit wie er net ineens voor mijn neus stond: mijn hubbie !!!!!

Hij kwam naar aanleiding van mijn sms even klussen....
Is het geen schatje?

Gr. Charlotte

Terug
Bovenaan