Zwanger willen worden na mirene. Wie ook?

Hee hoi,

We hebben het over een lijstje gehad, is dit iets? Als iemand andere ideeen heeft graag aanvullen of zeggen. Veel suc6 met knippen en plakken, haha!

Liefs Lientje

Naam                        
NOD                      
1e/2de/3de/4de  wonder?

Lientje
5/12 ???
hopelijk 2de wondertje

quote: lientje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-11-2008 11:36:33'));

Hee hoi,

We hebben het over een lijstje gehad, is dit iets? Als iemand andere ideeen heeft graag aanvullen of zeggen. Veel suc6 met knippen en plakken, haha!

Liefs Lientje

Naam                        
NOD                      
1e/2de/3de/4de  wonder?

Lientje
5/12 ???
hopelijk 2de wondertje

VlinderB
5/12 ?
1e          ( ronde 1 )                    

Hoi Lientje,

Ik heb mijn nod datum erbij gezet, is het misschien ook leuk om de rondes erbij te zetten? Ik heb te weinig verstand van grafiekjes maken, dus ik heb het er een beetje onhandig ingezet  .   Grappig dat wij onze nod (waarschijnlijk) dezelfde dag verwachten!

Groetjes Vlinder

Hoi meisje1985,

Je kan je mirena gerust laten verwijderen bij de HA. Er zitten twee touwtjes die nauwelijks zelf kan voelen, daaraan wordt hij eruit getrokken. Adem in,adem uit en weg issie, nauwelijks pijn. (plaatsten was overigens een ware hel, nooit weer). Als je touwtjes tekort zijn, zoals ik ergens las, dan hebben ze die bij t plaatsten tekort geknipt, en dan snap ik dat je HA je voor de zekerheid naar de gyn stuurt.
Als t moet kun je em er zelfs zelf wel uithalen, net als een tampon.
Bij mijn schoonzus is ier er zelf uitgekomen zelfs.
Succes in ieder geval maar maak je er niet druk om hoor.

groetjes

Hoi allemaal,

Heb een nieuw  lijstje gemaakt met ook de ronde's erin. (Hoop dat her er goed op komt staan, is ook een beetje nieuw voor mij)

Wat spannend zeg 5-december. Hopelijk heeft sinterklaas een leuk kadootje voor jullie. Ik heb besloten morgen maar de huisarts te bellen. Misschien kan hij me helpen, nog steeds niks hier, geen RD en toch maar een test gedaan, maar zoals verwacht

naam                                    
wondertje              
ronde            
NOD              

Milou77
1ste
1ste
???

Lientje
2de
1ste
5-12

VinderB
1ste
1ste
5-12

Milou,

Je bent geweldig!!! Ziet er goed uit.
Hier  weinig te melden, moet zo aan het werk.

Liefs Lientje

Hoi meiden,

Hier even een ego berichtje van mij. Ik baal echt als een stekker, nog steeds geen verandering hier. Heb gisteren even de HA gebeld, moet gewoon blijven wachten tot mijn cyclus op gang komt. Ze hebben geen medicijnen om dat op gang te brengen. Ik zou eventueel een maand de pil kunnen slikken om te kijken of dat wel werkt.
Heb aangegeven dat ik dat niet wil, ben ik weer een maand kwijt.
Ben inmiddels een beetje van mijn roze wolk afgedonderd. Ik dacht echt na het trouwen vol aan de slag te kunnen. Eerst duurde het nog een maand langer omdat ik naar de Gyn moest om de mirena eruit te laten halen en nu dit weer.

Ik baal er gewoon van dat ik geen duidelijkheid heb. Als ik nou gewoon ongi werd, dan kan ik ook uitrekenen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, maar dat kan dus niet. Heb echt het gevoel dat ik nu gewoon kostbare tijd verdoe. Ik wil ook gewoon "bezig"zijn. Heb gisteren met mijn man gesproken, maar die snapt het ook niet echt. Komt wel goed zegt ie dan, weet het ook wel. Maar dat heb ik op dat moment ook niet echt nodig.

Sorry hiervoor, maar moest even mijn hart luchten!

Liefs Milou

Milou,

Wat enorm balen zeg! Ik snap je frustratie en inderdaad zo'n opmerking kun je op zo'n moment ook niks mee...maar ja, hij weet het wrs ook niet wat hij anders kan doen...

Ik heb met m'n mannetje voor ons zoontje een jaar geklust, wanneer de 1 in een dip zat was de ander positief en andersom, zwaar maar het werkte wel! Ik heb toen ook wel momenten gehad van hoe kun je dat nou zeggen, wat heeft het voor zin om beide te gaan zitten mokken, tja, dat is ook weer waar. Ons motto is sinds wij een relatie hebben aanhouder wint!

Een menselijk lichaam is gewoon soms maar vaag...ik voel me ook niet happy. Zeurend gevoel in m'n onderbuik, vreemde afscheiding en af en toe misselijk. Nod is pas 5 dec, dus ik snap er helemaal niks van...baal er, net als jij, wel van... Ik word er onzeker van.

Liefs Lientje

Lieve meiden,

Ik begrijp heel goed dat je je k*t kan voelen wanneer je ongi niet op gang komt. En Milou, schaam je niet om die rotgevoelens hier neer te zetten want het is alleen maar goed om het te uitten. Ik merk nu ook hoe lang dat 'wachten'  duurt. Waar je  je voorheen niet eens mee bezig hield, speelt nu telkens door je hoofd.  Wanneer is nou die eisprong, wanneer word ik ongesteld? En juist omdat je het zo graag wilt, voel je ieder steekje in je buik.  Ik vind het heel goed dat Lientje en haar man elkaar zo goed  hebben  gesteund bij het zwanger  worden van hun eerste kindje. Je doet het toch samen. Milou, je lichaam heeft altijd een reden om  'vreemd' gedrag te vertonen. Als je menstruatie op gang komt is je lichaam er echt klaar voor om een kindje te dragen. Misschien is je baarmoeder nu even aan het 'bijkomen' van het spiraaltje. Dat klinkt misschien een beetje raar, maar in  de loop van de tijd dat ik werk als verpleegkundige heb ik vaak bijzondere dingen  met patienten meegemaakt. Na een poosje  wachten kan je lichaam plotseling weer prima functioneren en ben je zo ongesteld. Of niet, omdat je dan  al zwanger bent geworden .

Succes meiden!

Terug
Bovenaan