Zwanger worden 2e kindje 2021

Swlk, lastig dat je man ziek geworden is zeg! Dat is ook niet goed voor zn olympisch team ? maar gelukkig valt het mee. Ik heb zelf altijd een week ofzo langzaam oplopende testen. En dat begint met lichte streepjes die soms zelfs een dag later weer wat lichter zijn. Maar op een gegeven moment wordt ie binnen 2 dagen knal. Dus kan nog komen hoor! 
Poekie, ik denk dat je een goede kans maakt op zwanger zijn. Spannend! Nog een weekje aftellen. Ik duim voor je. Lijkt me inderdaad wel spannend om te weten dat die medicatie invloed heeft. Als het na een half jaar niet gelukt is kun je natuurlijk altijd even het zaad laten testen, dat is erg simpel en niet zo duur, dus zal een huisarts sneller oke vinden dan vrij snel al jezelf door de medische molen sturen. Maar dan weet je in elk geval hoe het gesteld is met zijn zaad. Kun je het misschien wel loslaten. Maargoed, ik hoop natuurlijk dat het niet zolang gaat duren en dat je nu gewoon zwanger bent!
Maankind, dat is inderdaad lastig bepalen dan of het de start van je menstruatie was. Misschien ook een keertje ovulatietesten doen om het juiste moment te vinden? 
Ik heb inmiddels aan mijn baas verteld dat we weer met IUIs gestart zijn. Vond het heel eng, maar er werd gelukkig goed gereageerd. Ik zag wel dat hij wat schrok, maar er werd me ook op het hart gedrukt dat ik het deze keer goed geregeld had, en dat als het weer lukt, we dat weer gaan doen. Fijn. En misschien lukt het wel niet he... Maar nu kan ik er in elk geval wel over praten en gewoon de waarheid zeggen als het op een werkdag valt. 
Ook dacht ik aan zwanger zijn en dan met die angst voor een nare reactie te zitten. Ik ben superblij dat als het zover mag komen, ik dat gewoon blij kan aankondigen nu. 

Ohh @lewis.. wat fijn voor je! dat scheelt weer de stress dat je niet bang hoeft te zijn voor nare reacties! heel fijn!!
tis je gegund!
wanneer is je eerste behandeling ook alweer?

ja mijn man, zijn eerste 2 kinderen waren er snel, maar toen was hij nog jong!
onze zoon was er ook snel, toen had hij ook al even medicijnen gebruikt,dezelfde, toen even gestopt, maar nu is het gewoon zijn dagelijkse medicijnen.
als je dan internet af gaat lees je zo veel verhalen, ene zegt t maakt de man onvruchtbaar, forums he, en de andere weer niet.
uiteindelijk aan zijn psychiater gevraagd, nee hij is niet gek ? maar ja die schrijft nu eenmaal de medicijnen voor, en die zei dat het niks uit maakt. dat als alle mannen die anti depressivia slikken onvruchtbaar zijn, er nog weinig kindjes zouden komen, want dat veel mensen tegenwoordig iets nodig hebben voor psychise problemen.
dus ik ga er maar vanuit dat het wel goed komt.. en idd over 6 maanden nog niks dan vragen we via de huisarts gewoon even een onderzoekje aan.

Wat goed Lewis dat je het verteld hebt! Ik hoop dat het enorm oplucht ?

@lewis wat fijn! Een stres en zorg minder. Scheelt denk een hoop! 

Ja we gaan het zien, gaan het toch proberen... niet geschoten is altijd mis :p lekker dubbelzinnig.  Ik zorg goed voor de vitamientjes, dat hij genoeg beweegt en goed eet. Geen idee of dat helpt maar ik zorg goed voor hem hahaha.  Vandaag voelde hij zich sowieso alweer een stukje beter dus ben benieuwd!   

ik heb nu 3 x getest sinds gister en ze zijn soort van het zelfde qua lichtheid. Ik denk als ik hem gemist had dat hij nu weg had geweest en idd een week eerder had mij gek geleken. Ik heb altijd zo'n steady cyclus gehad. 

en @swlk
word je streepje van je eisprong al donkerder?
was eens benieuwd:)

hoe gaat het met de ovulatietesten?
en op het wachtbankje?

Hier momenteel niks bijzonders, ongeduldig voor mijn eisprong, maar dat duurt echt nog wel minimaal 2 weken. Zucht!

dat wachtbankje duurt zoooo lang na je eisprong..2 weken pff :) slechte eigenschap geen geduld.
voel me gewoon.. de buikpijn van voorgaande maanden zijn weg dus de ontwenning van de pil zal voorbij zijn. dus ja soms voel ik wel eens wat pikken in mn onderbuik maarja kan er niks van zeggen. geduld dus

Het streepje werd idd donkerder, gister en vandaag op zijn donkerst. Heb ook mega buikpijn door de eisprong. (Heb ik altijd gehad, maar nu was het zo erg dat ik het feestje eigenlijk wilde overslaan) het voelt momenteel gewoon alsof ik elk moment ongesteld ga worden. Van krampen in rug, zij en gehele baarmoeder. Bleh! 

Ik denk dat wij nu ook op de wachtbank plaats gaan nemen.  Mijn nod is denk 6 mei.... spannend! 

Terug
Bovenaan