Zwanger worden 2e kindje 2021

@maankindje. moet best lachen om jou verhaal... een puber voor je eisprong en je wederhelft ineens een stuk aantrekkelijker ?
wat zullen onze mannen zich toch soms gebruikt voelen ,haha in goede zin he. die mannen voelen dat haarfijn aan wanneer de eisprong is en wij ze nodig hebben. en wanneer deze weer afzakt.
mijn man heeft wel een libido die nooit nooit zin heeft zeg maar.. die kan altijd wel in actie komen.. daarom voel ik me na mijn eisprong soms wel schuldig.. dus zoals swlk zegt moet ik ook nog wel mn best doen.. ;-)
hij was wat mopperig gister en vanmorgen.. dus ik maakte al de grap dat we weer van bil moesten dat zou zn humeur vast opknappen want das nu na de eisprong en klussen toch 4 dagen geleden. hahaha

en idd de corona helpt ook niet mee.. dat thuis zitten.. zelfde omgeving etc..
hoe denken jullie over vaccinatie en zwangerschap?

Haha mijn man maakte gisteren al een opmerking... zo ben zeker nu niet meer nodig? Hahaha... 
Corona helpt idd niet mee, ook voor je eigen gemoedstoestand niet.  Ik werk nu al meer dan een jaar aan de keukentafel. Tijdje met man en nu weer zonder. Ook hele tijd met kind thuis.. mijn energie level is echt een hele tijd super laag geweest.  

Ik laat me sowieso niet vaccineren nu terwijl we het gaan proberen. Wellicht er na. Even kijken wat het een beetje gaat doen. Jij? 

ik denk er ook zo over,.al val ik wel onder een kwetsbare categorie, ivm ziekte van bechterew. maar ook ik laat me nu niet vaccineren als ze me oproepen. dan pas na een 2e kindje. vind het ook te grote risico's.

Ik ben over het algemeen pro vaccineren, maar was over het corona vaccin in combinatie met zwangerschap(swens) eerst huiverig. Er was nog zo weinig duidelijk over de mogelijke effecten. Maar nu lijkt het er toch op dat onderzoeken uitwijzen dat er geen negatieve effecten zijn voor de ongeboren baby. Als ik nu een oproep zou krijgen zou ik overleggen met de huisarts of het nadelig is als ik nog zwanger moet worden of eventueel in mijn eerste trimester zou zitten, maar vanaf het tweede trimester zou ik het vaccin sowieso wel nemen.

ja je leest toch al wel verschillende vrouwen die gevaccineerd zijn tijdens zwangerschap. en het kindje zou dan ook anti stoffen hebben?? maar je leest sowieso van alles dat je het soms niet weet hoe het zit.
maar ben toch nog niet opgeroepen dus wacht het maar af.

zit inmiddels een week voor menstruatie en week na eisprong en donderdagnacht wat krampjes gehad in de onderbuik, beetje naar de lies.
gister ook wat. zo beetje zeurderig en prikkend.
de borsten zijn deze keer normaal vergeleken de vorige keer stonden ze op klappen, een week lang. tot menstruatie door brak.
we gaan de laatste week in. toch weer spannend. we zullen zien

Ik ben vooral benieuwd hoe het met jou gaat mama poekie op het wachtbankje ? en met swlk. Ik las trouwens in een ander topic van je dat je klachten van bechterew enorm aan het opspelen zijn. Wat naar zeg!

Hier niet veel bijzonders. Ergens komend weekend mijn eisprong, dus vanaf morgen gaan we het weer gezellig maken.

Mijn wachtbankje wordt deze keer wel interessant trouwens. We gaan verbouwen en vanaf zondag zitten we daarom twee weken bij mijn schoonouders. Ik verwacht mijn eisprong uiterlijk maandag. Hopelijk schuift hij niet verder naar achteren, want klussen bij mijn schoonouders op zolder zie ik echt niet gebeuren ?

Terug
Bovenaan