Zwanger worden 2e kindje 2021

@maankindje vorige ronde had ik een cyclus van 29 dagen en naar mijn gevoel met sensi toen een eisprong gevonden op dag 16. maar deze toen niet echt meer benut.. omdat ik niet echt een draai erin vond, en allerlei dingen er tussen kwamen. nu met andere testen een beter beeld. dus ja ben benieuwd!
thnx voor de tip hoe te testen en qua tijdstip en drinken etc. heeft me geholpen!

@lewis.. frustrerend hoor een onregelmatige cyclus.. misschien nu na je menstruatie gaan testen op eisprong? of bekijken ze dat met een echo in het ziekenhuis?
ik duim ook echt voor jullie allemaal!!

ik zou rond het weekend van 1 mei kunnen testen.. ben benieuwd!
moet wel zeggen dat mijn lichaam enorm reageert op alles. de buikpijn voor de eisprong, die nu verdwenen is. maar meteen ook gevoelige borsten/tepels. gek toch hoe je lijf kan reageren op een eisprong ?‍♀️
bizar hoe je lijf werkt

@maandkindje, 

Balen zeg dat het door is gekomen, maar op naar de volgende!!

Ja het is volgens mij nooit goed haha, wij hebben nu ervaring met een makkelijke baby, wie weet wat nummer 2 gaat doen.  Daarnaast is het nu een terrorpeuter hoor, dus hij compenseert wel.  Slechte nachten, savonds niet slapen en heeel de dag door herrie schoppen. Maar hijs ook heel lief. Typisch een peuter met mega moodswings ofzo haha.

Ja ik hoop ook niet te veel over de 3 heen, maar we gaan het zien.

@mamapoekie! wat slim, ik heb dus net vanmorgen getest en heb dus ook al een streep, alleen ik baal ontzettend want mijn man is ziek.  Had eigenlijk gehoopt dat hij pas richting einde van de week zou plaats vinden, maar ik denk dat hij al 1 deze dagen is. Ik ben bang dat we deze overslaan.  

@swlk ah nee balen dat je man ziek is! en laten we die nu net juist nodig hebben ?
ik had vrijdag dus een positieve ovulatietest en die dag en nacht was mijn man niet thuis. uitje naar zn fam met overnachting. dus ik baalde wel, maar we hebben wel ma ,woe en do ervoor benut en zaterdag erna. dus kan er wel hoop zijn! zondag nog een ovulatietest gedaan maar de streep was weg. zaterdag nog wel wat. dus ja laten we hoop houden.
echt t balen voor je! maar hopelijk niks ergs met je man?

Ahhh swlk wat balen dat je man ziek is!! O ik kan me je frustratie helemaal voorstellen. Daar gaat je kans deze maand. Was je test echt al knalpositief? Of is er hoop dat hij morgen bijv. pas echt positief is en overmorgen je ovulatie is? Dan zou je nog even hebben.

Mama poekie, klinkt prima zo hoor. Als je test vrijdag positief was heb je waarschijnlijk zaterdag je ovulatie gehad. Dan is donderdag een goed moment geweest en woensdag en zaterdag waarschijnlijk ook. Weet je trouwens dat je ook niet te vaak seks moet hebben? Max 1x per dag, anders heeft het lijf geen tijd om nieuwe zaadcellen in de startblokken te zetten. En mocht het zaad van iets mindere kwaliteit zijn, dan is zelfs om de dag beter ipv elke dag.

@maankindje ja dat had ik ook gelezen idd.. maar ik dacht hij is er niet vrijdag,dus maar benutten. maar normaal houden we om de dag aan. aangezien mijn man anti deprissivia slikt ,kunnen ze beetje trager zijn maar de arts zei dat het niet heel veel zou uitmaken door de medicijnen. zijn andere 3 kinderen waarvan 1 bij mij had hij erg snel gemaakt ;-) dus we zullen zien.
hopen ;-)

dat was trouwens wel zonder zn medicijnen.. dus daarom is het wel spannend wat dat nu doet.

Nee niets ernstigs gelukkig, gelukkig toch gister avond nog een beetje fit. Want ook hij baalde. 

Wat ik wil vreemd vond is ik heb gister ochtend getest, had ik een licht streepje, vanmorgen eigenlijk beetje de zelfde tint... gaat hij nog oplopen of heb ik hem misschien gemist?  Volgens mijn app zou hij vrijdag pas zijn. Dus ergens hoop ik opbouwend haha.

@mama poekie dat snap ik! Ik ga duimen voor je.

@swlk het kan nog oplopen idd als het vrijdag pas zou zijn.. bijna een week eerder is wel vroeg toch?
zou deze dagen even blijven testen..

Terug
Bovenaan