A
Anoniem
Guest
@maankindje vorige ronde had ik een cyclus van 29 dagen en naar mijn gevoel met sensi toen een eisprong gevonden op dag 16. maar deze toen niet echt meer benut.. omdat ik niet echt een draai erin vond, en allerlei dingen er tussen kwamen. nu met andere testen een beter beeld. dus ja ben benieuwd!
thnx voor de tip hoe te testen en qua tijdstip en drinken etc. heeft me geholpen!
@lewis.. frustrerend hoor een onregelmatige cyclus.. misschien nu na je menstruatie gaan testen op eisprong? of bekijken ze dat met een echo in het ziekenhuis?
ik duim ook echt voor jullie allemaal!!
ik zou rond het weekend van 1 mei kunnen testen.. ben benieuwd!
moet wel zeggen dat mijn lichaam enorm reageert op alles. de buikpijn voor de eisprong, die nu verdwenen is. maar meteen ook gevoelige borsten/tepels. gek toch hoe je lijf kan reageren op een eisprong ?♀️
bizar hoe je lijf werkt
thnx voor de tip hoe te testen en qua tijdstip en drinken etc. heeft me geholpen!
@lewis.. frustrerend hoor een onregelmatige cyclus.. misschien nu na je menstruatie gaan testen op eisprong? of bekijken ze dat met een echo in het ziekenhuis?
ik duim ook echt voor jullie allemaal!!
ik zou rond het weekend van 1 mei kunnen testen.. ben benieuwd!
moet wel zeggen dat mijn lichaam enorm reageert op alles. de buikpijn voor de eisprong, die nu verdwenen is. maar meteen ook gevoelige borsten/tepels. gek toch hoe je lijf kan reageren op een eisprong ?♀️
bizar hoe je lijf werkt