Sinds mijn bevalling heb ik dat dus ook, buikpijn rond de eisprong. Daarvoor nooit gevoeld. Dus ik snapte niks van vrouwen die zeiden dat ze hun ei konden voelen springen. Maar nu weet ik het, het kan!
Fijn dat je het moment toch te pakken hebt SWLK!
Mamma Poekie, geen ervaring mee. Ik heb daar niks van gevoeld, eigenlijk begonnen bij mij de echte klachten pas bij week 6. Daarvoor had ik ook wel zere borsten en krampen enzo, maar dat heb ik bij menstruatie ook, dus dat is bij mij altijd een slechte graadmeter.
Wat ik wel had vanaf de innesteling, achteraf gezien, is dat ik het heel erg koud had steeds, en snel fysiek moe. We waren op vakantie, en ik loop dan graag lange afstanden. Maar deze keer was het na een uurtje of 4 echt wel op. Dat vond ik niet heel vreemd, dacht aan stress oid. Maar bleek dus de zwangerschap. Na de positieve test kreeg ik wel af en toe een heel zwaar hangend gevoel in mijn bekkenbodem, en dat vond ik een eng gevoel. Dat betekende 100% dat het mis zou gaan. Ging het dus niet haha! En vanaf 6 weken was ik kotsmisselijk.