Zwanger worden 2e kindje 2021

ik denk dat ik het weekend dan een testje waag.. maar voel helemaal niks vergeleken met vorige ronde.. waar ik alles voelde en niet zwanger was
maar ook nu ga ik er niet van uit dat het raak is.. dan had ik wel een symptoom gehad toch?

dames.. ik heb net een test gedaan..
en heb gewoon 2 strepen !!!
geloof het gewoon niet...?? dit moet echt landen

Ohh toch nu al getest! Wat dapper, en nu hoef je niet langer in de spanning te zitten, want.... je bent zwanger!! Fantastisch :D
Gefeliciteerd! Dat is toch wel een opsteker na dat gedoe met je medicatie enzo... wie weet was het toch ergens goed voor. 

ja... ik had deze week vage klachten..
erg warm bv.. draaierig smorgens. en vanmorgen zere borsten. en morgen 14 dagen na eisprong en dacht waag t erop. inmiddels 2 testen gedaan nu van ander merk van sensitest en tja tis echt zo ;-)

Oooo wow!!!!! Wat een fantastisch nieuws mama poekie! Je bent zwanger!!!!!!!!!!!!! Geweldig :) is het al een beetje geland?
Ik hoor het wel vaker, juist totaal geen symptomen hebben als je zwanger blijkt, ten opzichte van wel symptomen voorafgaand aan een menstruatie. Ik voelde me, op wat vermoeidheid en vaker moeten plassen na, bij mijn zwangerschap ook volkomen normaal tot week 6-7.
(Ik ben overigens druk met voorbereidingen voor de verbouwing, was een paar dagen niet op het forum geweest).

Terug
Bovenaan