Zwanger worden 2e kindje 2021

ja nou het enige wat ik sinds een paar dagen had was dat ik het ontzettend warm heb en beetje duizelig.
en vanmorgen werd ik wakker en deden me borsten pijn maar anders als vorige maand. inmiddels ook een clear blue gedaan, 3 testen verder. en allemaal positief ?
maar landen moet t nog wel hoor.. bizar want had t echt nog niet verwacht.
dankjewel voor jullie leuke reacties

gun het jullie ook zo enorm!! hoop echt dat jullie ook snel mooi nieuws hebben ?

Lief dat je ook aan ons denkt mama poekie. We komen een voor een allemaal aan de beurt ? en eigenlijk merk ik nu met al dat gedoe rond de verbouwing (verborgen gebrek, vloerbalken blijken verrot en de hele draag constructie van de begane grond vloer moet vervangen worden, dus geen verbouwing omdat we er zelf zin in hadden) dat ik ergens wel blij ben dat ik niet ook nog zwanger ben. Vind het zo al vermoeiend genoeg.

jeetje maankindje, wat een ellende daarmee.
pas een nieuw huis gekocht en nu verborgen gebreken? dat vreet zoveel negatieve energie.. wat erg zeg!

Jaaaa mama poekie! Wat fantastisch! Gefeliciteerd!!! 

sorry dat ik stil ben haha, te druk en probeer er niet zo mee bezig te zijn.  Gelukkig druk met werk.  Hier geen klachten, vorige maand had ik alle symptonen en nu niets.  Ik zou donderdag/vrijdag ongesteld moeten worden.  Verwacht ook wel dat het gebeurt, man was ziek, te pijnlijke eisprong dus weinig geklust.  We gaan het zien.  Daarnaast wacht ik sowieso tot het weekend. Ik ga een weekend weg met een groep vriendinnen. Met zo'n geheim kan ik het weekend niet in.  Al als ik natuurlijk niet ongesteld wordt ik ook wel weet hoelaat het is haha. 

dankjewel swlk!

hier land het steeds meer aangezien de symptomen ook toe nemen. ?
hoop ook voor jou snel een mooi nieuws!

Spannend swlk, ook al verwacht je er niet te veel van, ik blijf voor je duimen.

Hoe gaat het met jou mama poekie? Welke symptomen nemen er toe? Wanneer was/is je NOD precies?

Wij klussen vanavond nog een keertje en dan is het mooi geweest voor deze ronde. Ik ben wel trots op mezelf, want het is me gelukt om geen ovulatietesten te doen ? ik vertrouw er gewoon op dat ergens dit weekend mijn eisprong is. Maar ook ik verwacht niet al te veel van deze ronde. Slecht geslapen en gejaagd gevoel afgelopen week door alle drukte rondom de verbouwing. Vast geen goede uitgangspositie voor een zwangerschap. We zien het wel.

@maankindje ik werd vanmorgen wakker en mijn borsten deden echt extreem pijn, en das zo gebleven vandaag.. en om 6u wakker en wat misselijk maar toen gegeten en zakte t wel.
mijn nod zou ongv morgen zijn. maar mijn eisprong was 2 dagen eerder.. dus dit weekend had ik t verwacht. maar alles oke nog gelukkig ??

Terug
Bovenaan