Zwanger worden 2e kindje 2021

Mama poekie, ik snap je heel goed. Wat goed dat je overal even gaat praten voor je wat doet. Zo zou ik het ook aanpakken. Ik hoop dat het lukt een keuze te maken waar je helemaal achter kan staan. Blijft echt een beetje 2 kwaden denk ik. Moeilijk hoor
Maankind, goed dat je de testen mee hebt. Als je dan testbehoefte krijgt kun je vast spieken. Zelf stelde een negatief resultaat voor mijn nod me nooit gerust. Positief zou natuurlijk geweldig zijn! Maar bij negatief is nog alles mogelijk, al was het dan waarschijnlijker dat ik ongesteld zou gaan worden. Maar ik snap de testdrang oh zo goed!
Mijn ovulatietest is toch aan het oplopen. Vandaag bijna positief! Dus de afspraak voor de iui is morgen gemaakt, spannend! Ik snap er niks van loop al 4 dagen met krampen. Misschien is het wat anders, geirriteerde blaas ofzo. En ik heb ook gewoon witte afscheiding, meer dan normaal, maar niet doorzichtig. Oh ik zit dit nu te typen.... Zal toch geen schimmeltje hebben he? Bah..  nou ja we zien wel hoe het zich ontwikkelt.
Ik ben in elk geval heel opgelucht dat het ondanks het vreemde verloop toch goed komt! Pfiew

O wat een goed nieuws om te horen Lewis! Echt super fijn! En gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter dit weekend ? ook heel bijzonder, de eerste verjaardag van je eerste kind.

Dankjewel Maankind, ze was eerder deze week al jarig, maar we vieren het verspreid over vandaag en morgen. Helaas moet ik morgen dus de helft van het feestje missen ?
Het voelt inderdaad heel bijzonder. 1 jaar, babytijd overleefd, een heuse dreumes waar je inmiddels echt een diepe band mee hebt. We kennen elkaar door en door nu. En ook wel weemoedig over dat de zwangerschap en babytijd echt alweer voorbij zijn. Flits! Terwijl ik dit echt wel veel leuker vind. Trots op mn meisje ?
Test is nu vanavond goed positief, dus ik ben blij dat ik vanmorgen al gebeld heb. Whaaa toch een kans deze cyclus! Zin in. We praten er al een paar maanden over, tijd voor actie.

Het gaat zo snel hè, dat eerste jaar! En het tweede jaar gaat nog sneller vond ik. Ik vond de zwangerschap geen walk in the park en de babytijd ronduit zwaar, maar ik ben er niet klaar voor om die tijd definitief achter me te laten. Zou het echt erg vinden als ik het niet allemaal nog een keer mee zou mogen maken. Het ging zo snel. En omdat de zwangerschap niet gepland was, alles zo snel op ons afkwam, heb ik achteraf sommige dingen niet bewust genoeg meegemaakt.

We gaan een spannende tijd tegemoet! Duimen dat er morgen een goede IUI poging plaatsvindt. Hier gieren de symptomen nog steeds de bocht uit. Steeds een soort ‘werkend’ gevoel in mijn baarmoederstreek. Rommelend, geen menstruatie achtige krampen. En mijn borsten zijn ontzettend pijnlijk. Een late eisprong geloof ik nu niet meer in, dan was die ook al wel geweest. Dus dan blijven bizar vroege zwangerschaps- of menstruatiesymptomen over.

Hé dames, even update. Ik heb weinig mogelijkheden om goed uitgebreid te lezen maar probeer beetje te volgen.
hier donderdag avond enorm ongesteld geworden. Dus helaas! Maar had dit ook wel een beetje verwacht hoor. Mijn cyclus zit nu op zo'n 27/28 dagen dus redelijk stabiel.  Op naar de volgende maar ik ga proberen niet zo te focussen. Dat gaat niet werken. 

Lewis en maankindje, zo waar die baby tijd. in een flits zijn ze 1 jaar en daarna is het voor mij ook te snel gegaan. ik vond de 2jarige leeftijd erg leuk, althans dat was bij ons zo. heerlijk ventje! de baby tijd was leuk maar ook loodzwaar.. de connectie die je erna ermee krijgt en de band en klik is zoveel leuker! nu kletsen we volop en ken je elkaar idd door en door. dus de baby tijd is altijd een soort van overleven. ? maar zeker de moeite waard om alles nog eens mee te maken. alles heeft zijn charmes!

maankindje het klinkt toch wel spannend voor jou hoor.. ohh ik tel echt mee af voor je naar je nod. volgend weekend toch?
over borsten gesproken, zonder ze zeuren, maar die 2 dames van mij zijn echt niet normaal pijnlijk en groot.. savonds met "angst " de bh uit, zo'n pijn! en kei hard..? was bij mijn zoontje toen ook.. nam toe en toe. Jezus!

Lewis, zet hem op meid ! morgen D day! spannend allemaal! duimen maar!!!!

O wat balen swlk! Ook al had je het verwacht, stiekem toch fijn als het lot anders had bepaald.

Terug
Bovenaan