Wat spannend toch maankind! Ik snap wel dat je gedachten alle kanten op gaan. En dat mag hier gewoon hoor. Lastig dat het nog 5 dagen wachten is voor je kan testen. Laaaaange dagen!
Poekie, ook al een borstenman haha! Afblijven svp!! Death stare. Wel fijn dat de pijn niet de hele zwangerschap duurt.
We zijn eerder ongezonder gaan leven. Voor de zwangerschap liepen we veel lange afstanden. Met baby wel veel korte wandelingen, uurtje, heel soms 2. En ik was altijd wel van gezond eten. Maar met de stress van een baby eten toch wel veel meer snaai en kant en klaar. Beiden wel een kilo of 5 erbij sinds de bevalling. Oeps! Ik wil eigenlijk in de weken voor de eisprong proberen die een beetje kwijt te raken en verder in elk geval weer wat minder ongezonde dingen eten. Maarja, geen idee dus waar al die zaadcellen vandaan komen ? misschien omdat man al een maand of 3 zijn rugoefeningen van toen doet? Hij heeft nog steeds dezelfde baan en niet meer of minder werkdruk ofzo. Misschien supergelukkig met ons eerste wonder?? Blijft gissen.
Ik heb deze cyclus wel echt mega last van de hormonen. Alles dat ik vorige maand niet/minder voelde komt er nu bij ofzo. Dagenlang best wel wat kramp voor de eisprong. En nu na de eisprong nog steeds licht menstruatiegevoel. Kan de IUI zijn. Mijn tepels staan ook alweer 5 dagen in de fik. Normaal zakt dit af na de eisprong. Maar vandaag nog steeds. LH testen zijn wel weer bijna wit. Dus de piek had ik gelukkig wel goed. Maar ik hoop dat ik niet tot mn menstruatie met pms klachten rond hoef te lopen zeg. Nouja tot zover dus de werking van mn maansteen oorbelletjes, lol!