Hee wat leuk, wat nieuwe mensen erbij

Maankind, ik vind jouw wachtbankje superspannend! Wie weet is het wel gelukt?? Ik wacht in spanning met je mee.
SWLK, wat balen dat je gelijk had. Toch niet leuk he? Dooddoener: nieuwe ronde nieuwe kansen

Knuffel!
Poekie, klinkt niet lekker die kogels van jou. Ik had ook wel last van mn borsten maar niet in die mate. Wil je man er nu ook veel aan zitten? Dat had mijn man wel. Zelfs met de stuwing in de kraamperiode. Prachtig vond hij mn groter wordende borsten. Was lastig aan zn verstand te krijgen dat ze dan dus ook heel gevoelig zijn haha!
Maankind en Poekie, grappig dat jullie dat ook zo ervaren, dat het later in dat eerste jaar pas echt leuk wordt. Mn coach in het begin drukte me nog op het hart dat als ik meer een peutermoeder was en dat hele prille gewoon wat minder vond, dat het ook oke was. Vond het toen wel een moeilijke emotie, want natuurlijk hield ik zoveel van haar, en natuurlijk zag ze er zo mooi en lief uit. Maar ik kan gewoon veel meer met hoe ze nu is.
Gebruiker, ik heb zelf een onregelmatige cyclus, dus ik weet dan weer niet hoe het is om altijd hetzelfde te hebben en dan ineens over tijd te zijn. Ik weet alleen maar dat als ik denk: mn luteale fase is 12 dagen, dat het ook zo een keer 9 dagen kan zijn, of andersom. Mijn eisprong is het vaakst op dag 21. Maar heb m ook wel op dag 17 of helemaal op dag 37 gehad. Ook met een regelmatige cyclus is het mogelijk dat je een keer een latere eisprong hebt. Door stress, ziekte, gewoon omdat je lichaam daar zin in heeft, hormoonschommelingen, een cyste (gaat vanzelf weer weg). Er zijn zoveel redenen. En wat ook kan is dat er wel een bevruchting is geweest, maar dat het vruchtje niet goed was en niet goed heeft ingenesteld. Dan heb je nog te weinig HcG gemaakt voor een positieve test, en wordt je iets later gewoon ongesteld. Ik heb wel eens gelezen dat voor de NOD 50% van de bevruchtingen weer afbreekt en dat je gewoon ongesteld wordt. In zeldzame gevallen maak je watblater HcG aan en ben je toch zwanger, die kans is alleen heel erg klein. Ik hoop voor je dat je gauw weer uit de stress bent. Ik heb altijd een hekel aan dat het anders dan verwacht loopt op het wachtbankje. Zoveel drukte in je hoofd...
En jij in hetzelfde schuitje Just Me. Vervelend hoor. Ook voor jou hoop ik dat je snel uit de onzekerheid bent! Langzaam aan sluiten we ons vast een voor een aan bij Poekie.
Gisteren de IUI gedaan. Ik had zaterdagavond mn piek. Dat vind ik altijd lastig, als de piek savonds is. Want opgewerkt zaad leeft minder lang en is ook minder lang vruchtbaar dan een gewone zaadlozing. Daarom doen ze een IUI altijd op de dag van ovulatie. Maar bij het plannen gaan ze uit van een piek in de ochtend. En dan volgende ochtend de inseminatie. Met een avondpiek heb je dus of ruim voor je eisprong een inseminatie of anderhalve dag later pas. We waren gelukkig wel wat later dan normaal gepland. 9.30 zaad en 12.15 uur insemineren. Dus hopelijk maak ik toch een goede kans, waaaant:
Het waren 23 miljoen zaadcellen na opwerken! Whoohoo! Dat is ongekend voor ons

We begonnen voor nummer 1 bij de eerste zaadtestjes en IUI1 met ongeveer 1 miljoen. De grens waarbij ze IUI niet meer doen en je voor ICSI doorsturen. Dat werd met veel rugoefeningen beter. Soms 5 miljoen. Mn dochter komt van een poging met 11 miljoen en daar waren we toen al heel erg blij mee, dat was een onverwacht hoog aantal. Nu 2 jaar later 23 miljoen, ik schrok er helemaal van haha! Het is nog steeds minder dan hoort, maar hiermee maken we een hele.goede kans.
Ben nu al verwachtingsvol aan het afwachten haha! Op weg naar huis zette ik de radio aan, en er draaide een rock en roll nummer, eerste zin die ik hoorde: I feel my temperature rising. Lag in een deuk. Nou ja realistisch blijven. Elke poging 10% kans, dus alles dat ik voel binnenkort betekent vast niks. Over 2 weken een test doen als het al nodig is. Want na 10 a 11 dagen weet ik vaak al voldoende